Runner up superligaen 2010/2011?

#1| 0

Faldet over odds 3,5 for at BIF tager 2. pladsen.
Hvis vi snævrer feltet af realistiske kandidater ind til FCM, OB og BIF, virker det som et meget pænt odds.

Har BIF en bedre trup end OB og FCM og hvor meget betyder posturet omkring ledelsen af klubben?

02-12-2010 10:37 #2| 0

Hvad giver AC Horsens ?!

02-12-2010 10:43 #3| 0
OP

50

02-12-2010 10:56 #4| 0

OB har IMO en bedre trup , men rygter om spiller flugt gør nok ikke OB`s chancer bedre , det siges at Roy C vil hjem til England, Johan A rygtes osse væk og det er vel ingen hemlighed at Djemba Djemba vil væk

Men lige det spil ville jeg aldrig røre , da det eneste der er sikkert i superligaen er at FCK vinder

02-12-2010 11:03 #5| 0

Det er svært at spå om da klubberne er så vanvittig tæt. Mit umiddelbare bud ville være OB. Brøndby er ogs en seriøs kandidat. FCM er en smule bagefter i min optik lig pt.
Kommer ogs usvinlig meget an på hvem der kommer bedst ud af det forestående transfervindue.
OB har tradition for at gøre nogle fantastiske køb, og med flere $$ på lommen efter Lindegaard røg til ManU, er jeg overbevist om der bliver hentet en miraklemager ind der kan rette lidt op på forårets krise. Mon ikk ogs Utaka bringer en fin klat i kassen (Hvis han altså ryger).
Brøndby har en lidt træg økonomi, så det bliver svært for dem at hente en guldfugl (selvom de jo har Anders Hermansen....)

Derfor vil jeg mene OB. Men smid for guds skyld ikke HELE rullen på det ;)

02-12-2010 11:15 #6| 0
OP

Ser også FCM som den svageste af de tre. 30% 35% 35% i BIF og OB favør er vel ikke helt skævt.

Et odds på 2,7-2,8 havde været mere forventeligt på BIF imo.
Så må hellere smide rullen på det inden de tager 3 point mod Silkeborg i weekenden.

02-12-2010 11:32 #8| 0

Som OB fan vil jeg ikke spille på OB, jeg syntes det er for stort et sats.

Carrol ryger temmelig sikkert i vinter pausen, vi har allerede solgt vores 2. målmand til Start for godt en uge siden.

Absalonsen har kontraktudløb her den 31/12

Hans Henrik Andreasen har kontraktudløb til sommer, skal der tjenes penge på ham er det nu.

Djemba Djemba så vi forsøgt solgt i sommers til WBA, mon ikke man stadigt forsøger at skibe ham afsted.

Utaka er interessant for mange klubber, kommer det rigtige bud ryger han også her til Januar.

Anders møller har tidligere luftet tanken om et sidste udenlands eventyr.

Thomas Helveg Stopper Karrieren.

Lucas Caca vil væk grundet manglende spilletid.

Demba Nyren skal bare ud, han er desværre ikke god nok.

Chris Sørensen virker indimellem lidt sløv, Og der er ingen til at tage over efter ham da Timmi ikke er god nok.

Som jeg ser det vil der komme en del udskiftninger i truppen, også flere end godt er, det vil tage tid og få dem til at finde deres rette pladser, samt der skal højst sandsynligt hentes en ny træner ind hvis ikke Henrik Clausen fortsætter til sommer.

02-12-2010 11:32 #7| 0
ROI: 100.41% (268)

FCM svagest men med størst potentiale imo. De har en god def. og stærk midtbane. Ka Farlige Frank komme igang igen og får han mere støtte blir det farligt;) Dertil en Danny Olsen på vej tilbage, Thygsen og Borring tilbage mod topform - tja, jeg tror det bliver dem. Bif har for meget uro på linien og OB lavede deres største fejl i historien ved at smide Kim Brink af. HomeMade siger det ret godt også....

// KD

02-12-2010 12:08 #9| 0
OP

Gode indlæg.
Tak for jeres info om klubberne. Alt i alt bekræftet i at der må være en smule værdi i BIF.
(selvom langtidsvæddemål bare ikke er særlig actionpacked)

02-12-2010 13:47 #10| 0

At Thomas Helveg stopper vil jeg sige er en utrolig vigtig forstærkning i forhold til en topplacering i suppen 10/11.

02-12-2010 13:59 #11| 0
ROI: 197.8% (40)

@ CClausen; hva snakker du om!? VERDENS bedste højreback :-)

03-12-2010 21:17 #12| 0

3.5 på BIF er rigtigt godt. Hvor er det henne?

03-12-2010 21:42 #13| 0

Mit bud er at FCM er stærkest hvilket den bedre målscore også indikerer trods pointlighed. De har ikke just været heldige i de seneste indbydes opgør, men har fordelen er hjemmebane i de resterende opgør mod OB og BIF.

03-12-2010 22:34 #15| 0

God value i BIF, som flere skriver må de være foran OB da der forsvinder spillere til vinter og truppen i Ådalen er ikke den bredeste.

Vil også mene BIF er marginalt bedre end FCM

04-12-2010 10:43 #16| 0
OP

@ Sovs
Scandicbookmakers

04-12-2010 11:03 #17| 0

@ Jigsaw

Vi har selvfølgelig alle ret til at have vores egen mening, men umiddelbart, så mener jeg ikke at man kan sige at FCM er stærkest, fordi de har den bedste målscore. Det betyder jo sindsygt meget, hvis man har en meget god eller dårlig dag, fx OB taber med 0-5 til FCK. Dette påvirker vel ikke hvordan OB klarer sig resten af sæsonen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar