Hej PN.
Vi en gruppe på 10+ der skal afsted til Gdansk og havde bestilt flybilletter hos Ryanair med afgang d. 25 januar og med planlagt hjemkost den 28. januar. I dag modtager jeg så en mail hvori de har rykket hjemkomst tidspunktet fra d. 28. januar til d. 29 og de skriver at vi har ret til refusion af flybilletterne idet at afgangstiden er ændret med over 2 timer. Det er i sig selv helt ok, dog har vi allerede booket hotel og de skriver følgende i mailen:
"Bemærk venligst, at Ryanair ikke er ansvarlig for nogen forudbetalte udgifter direkte eller indirekte relateret til din booking som følge af denne ændring i tidsplanen."
Kan det virkelig godt passe de kan tillade sig dette? Det er en væsentlig ændring for vores vedkommende da vi i stedet for at komme hjem en søndag ender med at komme hjem mandag, hvilket ikke kan lade sig gøre for de flestes vedkommende grundet arbejde. Og det er lidt surt at stå og have betalt for et hotel i 3 dage som vi ikke kommer til at anvende.