Hey PN.
Har 2 styks Samsung 2693HM skærme til salg, som kan afhentes i Viborg. Det er 26" skærme, med HDMI indgang. Sælges da jeg har købt en enkelt 30".
Jeg gav 2839kr pr. styk, og købte dem d. 14/03-09 ved PRC-data i Viborg, som siden da er blevet opkøbt af SHG hvor garantien stadig er gældende.
Sælges til HBO 1000 pr. styk.
S: 2* Samsung 2693HM (26")
Haps!
Jeg tager dem
ah, auktion.. pis :)..
2k i alt er budt
Er der garanti eller er det bare reklamationsret?
Hvis det er muligt den kan sendes giver jeg gerne 1350 for den ene af skærmene. Jeg betaler selvfølgelig fragten oveni:)
Jeg køber en enkelt for 1.1K hvis den er solgt til mig nu :)
Kan hente om 1,5-2 ugers tid?
Hvis jeg kan vide nu om jeg kan få dem begge for 2K så køber jeg dem og henter om 1,5-2 ugers tid :)
Ok. Jamen vil gerne tage dem begge for 2400 kr hvis de kan sendes.
@OP
Sorry for OT..
Hvis 'HBO' (højest bydende over) er 1.000,- pr. skærm - og du får et bud på 2.400,- forstår jeg ikke, hvorfor du siger nej.
Så sæt da HBO til 1.500,- or the like.. hvis det er det, du reelt sælger dem for.
@ CPrimdahl
Synes du selv "Jamen vil gerne tage dem begge for 2400 kr hvis de kan sendes" går særlig godt i spænd med "Skal afhentes i Viborg"?
CPrimdahl,
NP for OT, men læs lige topic igennem, inden du skriver bemærkninger så :)
@ ALL
DE SKAL HENTES I VIBORG
@Mhau
Nej, men jeg læser også 'kan' afhentes længere oppe..
I budet før bød ET_F også at smide fragten, og jeg antager måske helt forkert, at det også er gældende i bud nr. 2.
Hvis den skal hentes i Viborg tager det jo ikke lang tid at skrive :)
@MHau
Nej du har helt ret i at det ikke går i spænd, også derfor jeg tilbyder en lidt højere pris da jeg ved at grunden til at OP vil have dem afhentet er at han/hun ikke gider gå igennem besværet med at sende dem hvilket er helt fair.
Jeg er interesseret i skærmene og da jeg ikke har mulighed for selv at afhente dem, syntes jeg ikke der noget galt i at smide et højere bud og se om man evt. kan få OP til at skifte mening.
@Joanna47
Kan/skal :) .. Tja, vi læser jo bare sætningen på to forskellige måder. Det er faren ved, at alt er på skrift.
Held og lykke med salget.. Jeg burde da heller ikke blande mig :)
Hvilken skærm har du købt?
@Cprimdahl
"Joanna47
09-03-2010 17:19
Rediger indlæg
@TiltThis
Skal afhentes i Viborg..."
Jeg købt Apples 30" HD Cinema.
@Joanna47
Jeg gir' mig. Det havde jeg misset. Jeg læste blot først post og så budene igennem.
Savle savle.. Jeg må nøjes med mine 24" lidt endnu..
Er jeg stadig højest med mit 2k bud så? Jeg kan få hentet hvornår det skal være.
@Alle
Skriv jeres bud herinde, istedet for PMs, det er mest fair for alle.
Jeg sælger først og fremmest begge på samme tid (det er også et flot setup).
2500 budt. Kan hente dem imorgen, hvis det er :)
2600
jeg vil godt give 2800,-, hvornår slutter den her tråd? Så man har en idé om hvornår man skal/kan afhente
3k
@CPrimdahl
Bare fordi mange auktioner på qxl kører med mindstepris på 1 kr, betyder det da heller ikke de stopper auktionen, hvis de får et bud på 2 kroner? Det er vel en metode for at få flere potentielle købere til at se annoncen :)
Sorry for OT og held og lykke med salget :)
@OP og andre ;)
Er der stor forskel på at spille på 26 tommer i forhold til 30 tommer??
Jævnfør flg tråd
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=214769
3200..
Og det kunne være rart med et sluttidspunkt så jeg ved hvor længe jeg skal blive ved med at overbyde... =)
3300 kr.
Og hvis der er en der tager dem til 3800 ligeud, så kan vi afslutte den med det samme.
1950 budt for en single.
Kan hente i aften..
Hvis du vil sælge separat.
Ellers Gl med salget Joanna.
Jeg køber dem for 3800