Sælger en PS3 slim 250 GB model. Den er 3 måneder gammel og i perfekt stand. Har spillet ca. 5 timer på den + set ca. 15 blu ray film. Alt originalt tilbehør følger med. Spillene er:
Fifa 2010
Killzone 2
GTA IV
Little Big Planet
Har ingen kvittering på maskinen da det var en julegave.
PS3'en befinder sig i Århus N. Foretrækker afhentning, andet kan dog evt. komme på tale.
S: PS3 slim 250 GB m. 4 spil
Jeg kunne også godt have interesse i at købe nogle af spillene hvis det ellers er muligt at købe dem separat?
Jeg skal nok afhente
Sælger kun spillene alene, hvis der kommer bud på maskinen uden spil.
deeejlig maskine:) Men dog undrer mig du ikke har kvittering, mener er det ikke rimeligt standard(og vigtigt..) at man får kvittering med på elektronik julegaver??
Hov beklager lige. Havde sgu overset det uden kvittering, for kvitteringen er jo garanti beviset..
Da ingen har budt, starter budet på 1000 kr for mit vedkommende.
Nej, det har jeg lige skrevet.
Der er budt 2000 andetsteds nu (HOL.dk)
Du kan få en fra ny for 2.450 kr og du sælger ikke for under 2.000 kr?
Det samte en dyr handel, og ISÆR når der ikke engang er bon, allerede uden bonnen vil det i mine øjne falde med 4-500kr..
Er lidt ligeglad hvad du synes er dyrt, der er ikke nogen der tvinger dig til at købe den.
Anyways...Jeg er udmærket klar over hvad man kan få for brugt elektronik og 2000 er sgu ikke dyrt for hvad jeg sælger. Nok også derfor jeg har fået budt 2000 en halv time efter jeg har oprettet en tråd + er blevet kontaktet af flere folk.
Kan højst sandsynligt også få mindst 2500 på DBA, tager dog højst sandsynligt lidt længere tid.
Jeg byder 70 dåser Coca Cola, et karton blå Kings, 20 liter maling i råhvid glans 10, et skohorn, en pose solsikkekerner (500 gram), et gavekort til Matas på 250,-, et raflebæger med 6 terninger, et billede af en kat, en flaske Rød Aalborg og en ørred.
Mvh.
insomnia
Ved ikke om det topper insomnias bud, men jeg skyder gerne 1300 kr. afsted efter denne.