Grundet køb af ny konsol, ønsker jeg at sælge min drøn-nye Playstation 3 Super Slim konsol med 500gb harddisk, der er købt for 5mdr med hjælp fra Tuznelda. Jeg er desværre ikke sikker på, at jeg kan finde kvitteringen, men kan godt gøre et forsøg!
Der medfølger:
2 originale PS-3 Dualshock Controllere
1 uoriginal Logic controller, der dog fungerer langt bedre end andre uoriginale, jeg har prøvet
1 trådløst Logic headset
Diablo 3
FIFA 14
FIFA 13
Da konsollen er så godt som ny og kun er brugt en max 10 gange, så er jeg interesseret i at få ca. 1700 for den. Det er lidt under, hvad de sælges for i dag, men der medfølger også et par ekstra controllers og et par 'ok' nye spil, som samlet kunne ha en værdi på ca 300 kr.
S: PS3 Super Slim 500 GB (3 controllers m.m.)
Du ligger alt, alt for højt i pris - men et held og lykke skal du da have...
Hvad er dit belæg for det postulat?
Det billigste, jeg kan finde konsollen til, er 1900 kr. Der er der en controller med. Her får du yderligere 2, der normalt koster ca. 300 hver.
Dertil er der spil til en værdi af 300 kr. Det løber vel samlet op i næsten 3k. Konsollen er så godt som ny.
Jeg nåede ikke at redigere mit opslag til at indeholde et 'tror'.
PS3-konsoller er længe blevet solgt på DBA, med meget udstyr, for omkring de 1000 kr.
Tror du skal være heldig at finde en der går meget op i 'super slim' kontra 'slim' og den store harddisk.
Ok, tak for dit besyv i hvert fald. Kan jo være, at jeg må skrue forventningerne lidt ned. Hav en god dag :)
Jeg har solgt min til nogen jeg kender med 2 controllers og 10 spil for 1k
En helt ny koster ca 2k uden spil og med en controller
Jeg er nået til den beslutning, at jeg ønsker at sælge denne her satan alligevel! Nogle interesserede?
Tjaaaa
Kommer an på hvor desperat du er efter at komme af med den
Hvad tænker du Bridgejking?
Der er ikke FIFA 14 og Diablo 3, men i stedet det nye FIFA 15 :-)
Tænker ikke så meget...
Ved slet ikke om jeg skal have fat i en, og kender ikke priserne
Men tænker lidt at det sikkert ville være sjovt for min datter at få en konsol hvis jeg faldt over en billig en :)
Hva kostern?
Så vil jeg nok kun gi 800