Jeg har vundet et par sattelites og vil gerne have byttet mine T$ om til rigtige $.
Er der nogen MTT/SNG grindere der har lyst til at bytte lige over? Eller med en lille gevinst til jer?
Done
silverdog skrev:
jeg køber dem for 700
Ellers tak, så vil jeg hellere beholde dem :)
Fandt lige ud af der findes sider der køber dem for 97% af den originale værdi, dvs. 746.9$.
Så bruger nok bare dem, hvis der ikke er nogle bedre bud.
Edit: Fandt også lige et site med 98% :)
silverdog skrev:
okay 747
Se edit, jeg fandt et site på 1 % mere :D (754,6$)
Men jeg er frisk på 750$ incl. jeg har et 10$ stake med 50% i dig :D (lol)
sellyourseat.com ?
:)
Granaten11 skrev:
sellyourseat.com ?
:)
Det var ikke lige den jeg kiggede på, men der har de også 98% :)
Foretrækker dog at sælge til en PN'er!
Der er ikke nogen grindere der alligevel skal bruge den slags $, der vil hjælpe en "med-PN'er" ved at bytte lige over? :)
sellyourseat.com er et glimrende valg..
udover at handlen går lynbørge, så får ma n også en fair nok pris..
folk kan lige så godt bruge almindelige $ til buyin til tours frem for at bytte lige over..
sælg igennem sellyoutseat, det er den eneste rigtige måde at veksle t$:) hurtigt og nemt.
og så slipper man for at oprette en tråd om det..
men håber da for dig at der er en på pn som vil bytte, så du mister mindst muligt.
men jeg tror også at det kan tage lang tid før du finder en som vil, så spørgsmålet jo om man vil vente, eller om man vil videre i teksten hurtigt:)
Agrassiv skrev:
sellyourseat.com er et glimrende valg..
udover at handlen går lynbørge, så får ma n også en fair nok pris..
folk kan lige så godt bruge almindelige $ til buyin til tours frem for at bytte lige over..
sælg igennem sellyoutseat, det er den eneste rigtige måde at veksle t$:) hurtigt og nemt.
og så slipper man for at oprette en tråd om det..
Da jeg oprettede tråden havde jeg fuldstændig glemt alt om disse sites!
Men oprettede også lidt i håb om at en havde lyst til at bytte lige over, da der ikke er nogen der mister noget på det :)