Så er den gal med Scandic Bookmakers.. igen!

#1| 0

Jeg har tidligere oprettet en tråd omkring min utilfredshed med et bestemt bet hos Scandic, se tråden her www.pokernet.dk/forum/taget-i-roeven-eller-ej.html

Kort fortalt, så mener Scandic ikke at man er berettiget til at få indskud tilbage hvis man har spillet anytime målscorer i en kamp, hvor den spiller man har spillet på IKKE kommer i kamp..

Jeg spillede i går Frank Lampard til at score i kampen Tottenham - Chelsea.

Lampard kom IKKE på banen og forventede dermed mit indskud ville komme tilbage på min konto.. Det sker IKKE og sender nedenstående mail til Scandic.

> Hej
>
> Hvis man better på at en spiller scorer i en fodboldkamp men spilleren man har bettet på ikke kommer i kamp, så får man vel indskuddet tilbage?
>
> Hilsen Søren


Svaret fra dem er..

Hej Søren,

Jeg har kopieret dette fra vores regelsæt:

Ved spil på om en spiller scorer og sidste målscorer, skal den pågældende spiller have opnået spilletid i kampen. Hvis pågældende spiller ikke opnår spilletid vil væddemålet blive annulleret. Scoringer i en evt. forlænget spilletid tæller ikke. Mål scoret i en evt. straffesparkkonkurrence tæller ikke.

Venligst bemærk, at vi ikke svarer maisl ml 23 og 09.

vh
Christian


Det kan ærgre mig at jeg ikke kan finde mailkorrespondencen fra dengang hvor jeg havde samme problem hos Scandic, svaret fra dem ligger dog i #11 i den vedhæftede tråd. Svaret fra den meget kompetente supporter, Bent..

Regner helt sikkert med at få pengene tilbage, men min pointe med denne tråd er først og fremmest at få luftet min frustration og at jeg skal bøvle med mails frem og tilbage, for at få mine penge tilbage.

For det andet, så håber jeg at der sidder nogen kundeservice-chefer (eller hva sån nogen hedder) og læser med, måske enda fra Scandic. For det må halte et eller andet sted i oplæringen af supportere, når de overhovedet ikke er inde i regelsættet og bare copy/paster et eller andet fejlagtigt..

Roger over :-)

23-12-2011 11:57 #2| 3
For det andet, så håber jeg at der sidder nogen kundeservice-chefer (eller hva sån nogen hedder) og læser med, måske enda fra Scandic. For det må halte et eller andet sted i oplæringen af supportere, når de overhovedet ikke er inde i regelsættet og bare copy/paster et eller andet fejlagtigt..


IMO kan du ikke få et bedre svar på det spørgsmål du stiller.

Måske du skulle have nævnt noget med dit bet i din mail?

BTW jeg kender ikke ham Christian men ved han har været hos dem gennem flere år.
23-12-2011 12:23 #3| 0
ROI: 85.13% (1587)

Æv...endnu et af de sites, jeg har bedt om at få lukket for længe siden...husker ikke lige årsagen.

Ellers nice 250 kr. julebonus de tilbyder.

Redigeret af Hawkeye d. 23-12-2011 13:20
23-12-2011 13:56 #4| 0
OP
ROI: 49.81% (26)

@Klausc
Meget muligt jeg skulle have formuleret min mail anderledes..

Men det ændrer ikke ved at det pisser mig af at man selv skal rette henvendelse endnu en gang, for at få de penge retur man er berettiget til. Forstår ikke hvorfor de ikke bare pr. automatik blir gen-indsat på ens spillekonto..

Gad vide hvor mange der har penge udestående, grundet dette problem..!



23-12-2011 14:01 #5| 2
ROI: 136.67% (4)

Hvorfor er det du poster herinde? Du har jo skrevet til dem.

23-12-2011 14:05 #6| 0
ROI: 70.49% (36)

De fleste havde vel checket holdopstillingen inden de placere sådan et bet.

23-12-2011 14:12 #7| 1

Fuldstændig enig i det er skidt de ikke automatisk står på din konto. Men synes slet ikke du kan klandre kundeservice for noget i denne sammenhæng, da dit spørgsmål bliver besvaret 100 %.

23-12-2011 14:13 #8| 0
Nimacos skrev:
De fleste havde vel checket holdopstillingen inden de placere sådan et bet.


Det har jo ikke noget med sagen at gøre.
23-12-2011 14:18 #9| 0
ROI: 70.49% (36)

Jo, hvis han har spillet det efter holdopstillingen var offentlig tilgængelig er det sgu iorden de holder dem i 1 uge.;)

23-12-2011 14:19 #10| 1

Så du kan godt selv se, at det ikke er relevant, men din kommentar mere er et udtryk for at du ikke bryder dig om at han spiller på en første målscorer som måske/måske ikke er på banen.

23-12-2011 14:38 #11| 0
ROI: 70.49% (36)

Det er yderst relevant.

23-12-2011 14:38 #12| 1
OP
ROI: 49.81% (26)

@Sørensnegl

Regner helt sikkert med at få pengene tilbage, men min pointe med denne tråd er først og fremmest at få luftet min frustration og at jeg skal bøvle med mails frem og tilbage, for at få mine penge tilbage.

For det andet, så håber jeg at der sidder nogen kundeservice-chefer (eller hva sån nogen hedder) og læser med, måske enda fra Scandic. For det må halte et eller andet sted i oplæringen af supportere, når de overhovedet ikke er inde i regelsættet og bare copy/paster et eller andet fejlagtigt..


Går ud fra det er ok at poste herinde, til trods for at jeg også fører en mailkorrespondence med spiludbyderen - ellers må du have mig undskyldt..

- og når det nu ikke er et engangstilfælde, så kunne det jo være andre i samme situation som mig, men som bare ikke var opmærksomme på om de havde fået pengene retur.

23-12-2011 14:47 #13| 1

Det er fint, at du poster. Super dårlig stil at Scandic ikke refunderer automatisk. Selvfølgelig skal de det!

23-12-2011 14:53 #14| 0
OP
ROI: 49.81% (26)

Update: Pengene er nu kommet tilbage, men først efter jeg var blevet bedt om at maile kuponnummer og dato for bettet så deres resultat service kunne afgøre sagen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar