Så ruller bloggen igen! 10.000 usd på 1/2, 4. plad...
Hej folkens.
Så er det time igen, har været off i lang tid (mest af alt da jeg ikke har kunnet bruge min pnet bruger "banned" :D). Men for helvede hvor er der også meget at fortælle, kan se sidste indlæg var fra mit ophold i Malaga samt Slovenien/Trieste tur :-)
Så hvad er der sket i den tid?
- Har boet i Århus ved en mate i 3 måneder.
- Har fået spillet en røv fuld poker (skiftet til PLO hu)
- Kommet på KP deal
- Været i Prag og spille IPOPS 4 event, med unlucky bustout...
- Er pt. i St Anton som skibums.
Der er ikke så meget at sige om Århus, jeg boede på en madras ved en mate og grindede poker (havde hele setuppet med - desværre en tid hvor jeg egentlig mest af alt var meget breakeven).
Kom så i slutningen af mit ophold i Århus på KP dealen, først som "testspiller", senere optaget, og det går da nogenlunde. Da han har brugt mit navn i sidst blogindlæg kan jeg lige så godt også skrive om det, synes ikke det skal være hemmeligt :-)
Havde en uforglemmelig dag ved bordene, hvor jeg på 1/2 (euro vel at mærke) lavede 10.000 USD (var på intet tidspunkt på 2/4). Løb da også en 2-3k usd over ev, men havde ret godt styr på det den dag.
Her er link til de der ikke har læst det:
http://www.pokernyhederne.com/poker-nyheder/7/19375/lir-blog-alexander-petersen-alexkp/alexkp-hest-lavede-10000-paa-12-paa-en-dag.html
Han er i øvrigt en røv god coach, blev utroligt overrasket første gang, mest af alt fordi han er den der "balla" badass type. Men han ser bare ting som andre ikke ser, jeg troede jeg var nogenlunde men man bliver da owned en gang imellem! :-)
Det går desværre elendigt hernede i Østrig hvor jeg er en 3,7k euro under ev, og ca. det samme nede. Men mon ikke det vender.
Så lige kort for at fortælle om St Anton, blev jeg en måned inden at nogle af mine mates skulle herned, spurgt om jeg egentlig ikke ville med - Tjo, hvorfor ikke. Laver alligevel ikke det vilde. Jeg tog med, og er desværre røv noobed til at stå på ski (skal lige igang.. har stået 3 gange), og det selv om jeg har købt det fedeste skiudstyr/tøj og folk der ser mig har (må have) høje forventninger. Det er da også nogle fede fald jeg kan vise på den sorte, med par 720'er rundt i sneen :-) Men er der noget jeg kan, så er det afterski!!! Kæft et liv. Når vi går derfra får vi også en "cya tomorrow".
Under opholdet hernede har jeg spillet "ipops 4"-event. Hvilket jo egentlig gik rigtig godt, kan heller ikke huske jeg lavede de vilde fejl, og burde nok spille lidt flere MTT's end jeg gør, går som regel godt.
Under turneringen går den helt ned, jeg går total i panik og min mate der er med/sidder ved siden af går ligeledes amok og løber op og slukker hans bærbar så den ikke bruger internettet. Jeg er ved at ringe til support for at høre hvad fanden der sker, da der så dukker en besked op "congratulation, you have won a 1000 euro package" bla bla, som jeg skulle rejse til Prag for. - Det var jo egentlig awesome, og da Prag kun ligger 6 timer væk fra St Anton smuttede vi derhen.
Så vi tog derhen, boede på Hilton (hvor jeg købte en 0,5l vand for 40 kroner....) og så gik touren igang. Vil selv mene jeg havde styr på det hele vejen, og de af jer der så finale bordet kan vidst ikke sige så meget om mit spil (blev også rost undervejs af kommentatorerne).
Da vi er 4 tilbage, raiser personen utg/co (blinds 100k/200k med ante på 50k) til 410k. Han har spillet nogenlunde tight, men efter der har været 5-6 spillere tilbage har han raised en del.
Der bliver folded om til mig i bb, og jeg kigger ned i 10 10. Hans stack er ca. 5.5 millioner (5.1 millioner efter hans raise). Jeg RR ham til 1.2 million, hvor efter han tænker i en 30 sekunder og skubber all in (det skal siges jeg har spillet en del tilbage imod ham fordi jeg ved han er tight/han har folded en del til 3bets). Det tager mig ikke lang tid om at finde et kald frem, og han viser A10ss. På boardet kommer der 2 esser og han tager ned... Denne pot ville have fået mig op i 16-17 millioner (i alt 31 millioner chips i spil). Nå, jeg sidder nu med en 4-5 millioner tilbage og spillet fortsætter.
Lige et lille billede, hvor jeg sidder med min phone - til de af jer der synes jeg sad med den ret meget, er det sandt. Men fik virkelig mange beskeder, efter en 88 hånd modtog jeg blandt andet 11 sms'er. Og så er det også nyt for mig at være på live tv/+for alle de venner der så på, så de ville have håndtegn og diverse... (PS ER BLEVET KLIPPET)
Blinds er nu 150k/300k med ante på 50k, og jeg har ca. 4.5 millioner bag i sb. Der bliver folded om til mig, og jeg kigger ned i 55 og skubber (egentlig meget standard). Han SNAPCALLER A4?!?! Elendigt, kan forstå hvis han shover A4, men at kalde er så komplet retarderet, med held har han som max 60 %. Floppet er K72, og jeg jinxer mig selv med et lille "yes", imens der sejler en klam A ind på turn........ GG, 27.750 usd, potten ville have fået mig op på 1st/2nd plads i chips.
Nå, desværre kan jeg ikke smide mange billeder op (ville have haft en del flere).. Men vores internet er ret råddent lidt nu, ved ikke hvorfor, men prøver i morgen igen :-)).
GLGL til jer alle.
Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
Fin blog og welcome back ;)
Du må ikke tro det er et retardocall med A4 fra Villain i det spot der. Den er lige på grænsen. Hvis den er suited er det et snap, det skriver du dog intet om.
"(PS ER BLEVET KLIPPET)"
pps bliv det igen :-)
fin historie skruuuub fremover
Mega fed blog mate og satme sygt du ender på bord med Jigsaw!! :)
@Peter_Kv11
Den er ikke suited
Og hvorfor må jeg ikke sige det er et retard kald?
Skal også siges det er først gang jeg har shoved sb, og jeg har endnu ikke vist noget lol op på noget tidspunkt.
Derudover er der ret stort spring i pengepræmierne fra 4. - 3. pladsen.
Kunne forstå A8+ eller noget i den stil, så slår han da en del af den range jeg skubber lidt bedre. Men A4. Fastholder retard kald :-)
@Metalmania
Jeg prøvede også at blive venner med ham ;-)
@Major7
Jeg mener jeg er blevet klippet efter touren:)
Nice blog (: ! Var selv dernede, så da du røg ud.. Kæmpe brok...! Men fedt at se dig klare dig så godt =)! Håber i have en god køretur hjem igen...
Kæmpe god lir i Prag - Som helt klart skal testen igen!
Havde de syge tømmermænd om mandagen hvor man så skulle med et skide probel fly der ikke lige hjalp på mine tømmermænd :/
Yup, der var brok i den ;-)
Haha, nåede ikke rigtigt at drikke dernede, spillede hver dag, stort set hele dagen.
Nitte med probel fly :D Men ja, Prag er nice. Tror aldrig jeg har set så mange lækre piger irl, et overgik langt det forventninger jeg havde til Prag. Holy Moly
Da jeg bustede i ME så røg jeg på druk det blev jeg sgu nød til efter de bad beats...
Ja de damer var nu ikke så ringe :D.. Også over min forventninger...
Hørte godt du også var voldsomt uheldig :(
Ja efter 10 timers spil og dobbelt avg. så startede det ellers med følgende:
1. Hånd: 86 i ruder vs A7o vi kommer ind på floppet som er Ar7r9h - 50,4%/49,6%
2. Hånd er AA vs T9s All in pre flop - 77,4%/22,6%
3. Hånd er AQo vs ATo All in pre flop - 73,%/26,8%
:/ ikke nogle af dem jeg kan gøre noget ved :( !