Ville logge ind på min bodog acc. hvor jeg de sidste 14 dage har grindet 100$ til over 600$. Nu må jeg ikke længere logge på.
"Your acc. has been disabled"
Har kontaktet supporten pr. mail men de vil ikke ud med hvorfor den er blevet frosset...
De har opgivet et telefon nummer, men hvad koster det at ringe og hvorfor vil de ikke svare pr. mail???
Så troede man lige der skulle være raket
Fedt at gide vente mere end 20 min. på en hverdagsaften...
Vil du have et svar? Her kommer det:
Hvor dælen skulle vi vide det fra?? Vi ved ikke hvortil nummeret er, og hvilket abbonnement du har, og vi er ikke ansat ved Bodogs support, og kan derfor ikke vide, hvorfor de ikke magter at svare på mail...
There u go.
Har andre haft problemer med bodog, de tager heller ikke telefonen nu og svarer ikke på mine mails længere...?
Tak for en ødelagt aften bodog
Tror bare jeg skal have pengene ud nu også tilbage til pacific.. For det er sku ikke fedt det her..
Tror du får lidt problemer med at få dine penge ud hvis ikke du får fat i dem. GL.
Lorte support siger jeg bare...
Har de overhovedet ret til at lukke min konto uden at forklare mig hvorfor?
Hvis du læser deres terms så kan du nok se om det er ok?
Læser dem nu. Men håber stærkt på at de tager telefonen når jeg ringer i morgen ;)
Også får jeg denne besked her til morgen:
Dear Mr xxxxxxxxxxxxxxxxx
Account: xxxxxxx
We attempted to call you as per your request via the telephone number on file to discuss your account status, however there was no answer.
Your account is now enabled for use. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us [email protected].
Regards,
Bodog Financial Services
00-1-268-480-6399
[email protected]
Tror alligevel det hjælper at true dem over mail