Hey PNS
Er lidt liderlig for at få rørt lidt kort så sælger 50% i
750kr 1 reentry 15k startstack
+ 50kr indgang
50% 400kr
Rail kommer her på pn
Modtager de fleste metoder
Go weekend
Sælger 50% i 750kr live Tour i aften
Tager gerne 25 % hvis du kan ligge ud til sent i aften/ imorgen tidlig
Ever-young skrev:Tager gerne 25 % hvis du kan ligge ud til sent i aften/ imorgen tidlig
Du på :)
Jeg tager også 25.
Dog kan jeg som Ever heller ikke overføre i dag :)
PS. Her er det en bagatel, men du må vist ikke søge til at betale indgang ;)
PPS: hvor spilles touren?
Vidste ikke om indgang ku tages med men nu gjorde jeg det da jeg har transport udgifter osv osv kommer 80km fra cirka:)
Marienlyst:)
gizzar skrev:Vidste ikke om indgang ku tages med men nu gjorde jeg det da jeg har transport udgifter osv osv kommer 80km fra cirka:)
Marienlyst:)
Som sagt også en bagatel :)
Jeg overfører via danske bank som jeg plejer i løbet af i morgen.
Normalt er indgang og Evt. Andre transport udgifter ikke noget backers skal betale så til næste gang skal det ikke med gizzar 😉
Men held og lykke til jer 3
Takker :) og det forstået!
Rail bliver bare her og vi starter om 10 min
Kom lige 5 min for sent men det okay de venter alligevel på et bord mere der skal åbnes
Skal også lige ha strøm
Lidt lorte start får ingen kort og så raiser jeg a8 som misser of jeg må smide
Samler så 66 op utg+2 og raiser 2,5x 2 callers flop KA6 mig check da de giver ok gas de alle checker turn 4x mig bet 800 2 callers.. River random og jeg better 1800 1 caller og mucker
18k
I 10k åbner ak Mp på 150/300 åbner til 800 knap kalder som har 4k bag og bb kalder med 2k bag flop 58K mig cbet knap Call bb fold turn 4 mig bet ham rest for 2k mere mig Call ham 84 og river 3 zzzzz wp
Ude limper a2klør med efter 2 andre knap raiser men lavt, alle kalder flop flop 433 2 klør mig allin int raiser os allin ham jj turn klør j amen...
Takker for chancen
GG. Regnet med at komme hjem hertil aften, men bliver først imorgen på et tidspunkt imorgen men sender så snart jeg er hjemme