Vil prøve for første gang at sælge BAP med 100% MU. Eftersom der er stor interesse for mine alm. BAP's vil jeg prøve at give denne form for BAP et skud.
Dealen hedder 50/50 efter jeres indskud er tilbagebetalt.
18:00 $22 20K GTD
18:30 $11 25K GTD
19:00 $22 12.5k GTD
19:45 $27.50 9K GTD
20:00 $11 40K GTD
5 tours med et samlet BI på $93.50, og 10 anparter sælges.
1 anpart koster derfor $9.35.
Railing vil foregå via en tråd hvor der kommer pausecounts og bust HH's, ellers er i selvfølgelig velkomne til at raile mig på Stars.
Viggow - officialpokerrankings.com/pokerstars/Viggow/poker/results/33A1E24641E8465AA9411DA7EC043EB5.html?t=2
2 anparter dahlthomsen - modtaget
2 anparter -
6 anparter InPosition - modtaget
Sælger BAP med 100%MU 2ANPARTER TILBAGE
jeg tager 20% , har shippet 18.70 på stars fra dahlthomsen
gl
BTW dahlthomsen. 2 anparter giver dig 10%. Hvis ikke du var indforstået med dette og ønsker pengene back så giv lige en melding :).
Er det med Cake mate?
det er rigtigt nok, det er stadig fint nok :) gl m8 :)
Så må jeg jo hellere tage de sidste 6 anparter så du har nogle skrubdollars at gøre godt med.
@DVDmand
Tjek PM!
Sry for OT
Er ret sikker på der blev udsolgt da jeg tog 6 anparter.
Hej allesammen. Er lige kommet hjem fra arbejde, så har ikke kunne svare før nu.
Rigtigt nok, er der udsolgt eftersom dahlthomsen har 2 anparter, InPosition har 6 anparter, og DVDmand er skrevet på for de sidste 2 anparter.
Har derfor sendt $18.70 tilbage til dig Xsuited, men i tilfælde af at DVDmand skulle forlænge sin middagslur ( ;o ) vil jeg gerne reservere dem til dig :).
Tak for supporten.
det er ok..
Reserverer dem - shipper retur igen hvis det tilfældet.
X
De er dine Xsuited, kan desværre ikke vente længere på DVDmand da første tour snart går igang.
Da Xsuited heller ikke melder op sætter jeg de sidste 2 anparter op til salg. Først til mølle får dem.
Viggo
Giver den lige til 18:15, og hvis ikke der er solgt ud der tager jeg selv de sidste 2 anparter.