Da jeg skal ud og have mig en playstation 3 imorgen da den anden har udtjent sin værnepligt så mangler jeg lige lidt cash på kontoen, så derfor sælger jeg 180$ på stars for 1000kr på nordea.
overfører som udgangspunkt ikke først medmindre du er mega kendt, har et utal af sucess handler bag mig så burde ikke være det store problem.
Og kun nordea kan acepteres da pengene skal bruges imorgen. ellers cool cash kan også godtages :) befinder mig i vallensbæk.
Ellers køber jeg gerne en ps3 hvis i hellere vil af med sådan en :p
Sælges 180$ stars for 1000kr nordea
takker for de ordne dvdmand og xx4acesxx...
de er stadig til salg
sælger i mindre potioner ja..
så du kan godt købe 25$ for 150kr hvis det er
Jeg har desværre ikke nordea, men der jeg ved 100% sikkert der er flere der vil sige god for, at jeg betaler som aftalt.
skal desværre helst bruge pengene i morgen så derfor søger jeg nogen med nordea
190$ for 1000 kr og jeg køber dem. Jeg har Nordea, og har rigtig mange handler bag mig.
Køber dem gerne alle sammen til kurs 5 og overføre gerne først, men smutter i seng nu er online igen omkring kl 11
Har handlet med Nurse og DVD uden problemer:)
att alle der prøver og købe til dårligere kurs end i op That not gonna happen.
Kursen er fast og sådan er det.
Tager gerne imod fra dvdmand hvis du ønsker at købe til min kurs selvom jeg først får pengene tirsdag. ellers må jeg cashe ud, hvis stars lader mig gøre det pga. deres regl omkring der skal gå 24 timer før udbetaling efter man har modtaget dollars lige meget hvor mange. må stoppe med at smide penge efter nogen i 24 timer hehe...
Hvorfor får du dig ikke bare et Neteller + kort?
der er vist gebyer på sådan noget så det gider jeg ikke... det er ikke fordi jeg er en super haj der tit har dollars stående der skal ud og gider ikke betale ekstra for det.. og helt fint hvis der ingen købere er til disse dollars skal nok få dem ud..