Hey. Jeg har omtrent 500 iTunes downloads (koder), som kan bruges til køb af musik til 8-10kr.
Så står du med planer om at købe store mængder musik på iTunes, så sig til hvor mange du vil købe, og hvad du vil give.
De sælges (helst) samlet, men mindre mængder kan da selvfølgelig også sælges.
Sælges: 500 downloads til iTunes
Hvor har du fået dem fra?
@pureking
Den skal noget højere op, men ja den skal jo starte et sted ;-)
@Ludomaniac
Vandt dem fra min kammerat, over et spil kort.. Han havde ikke penge, så jeg fik iTunes koder. Kan da lige høre ham ad, hvor han har dem fra på et tidspunkt.
@Fisken
Ja da
600 budt - hvornår slutter auktionen?
Det kan da være at kammeraten drikker ufattelig meget cola jo ;-)
@ALL IN
Skal højere op. Ved ikke helt endnu, inden længe. Men skal i hvert fald have mere end 1kr pr. kode.
@Fishn
Hehe kan da godt ske han har drukket 250liter sodavand den sidste uges tid :D:D
750 kr. for hele lortet
men hvad gør det at det er forskellige koder ?
højere endnu...
en unik kode = 1 musik download
500 unikke / forkskellige koder = 500 musik downloads
850.-
giver en coca cola kode altid en gratis download fra Itunes eller skal man være heldig for at få en?
Mikl de kører pt en kampagne hvor man i kapslen kan finde en kode til gratis download af sange på iTunes. Der skulle meget gerne være en sådan kode i alle colaer.
Skal til at sige ja til dit bud ALL IN, da jeg så for følgende nyt fra min "tidligere" kammerat.
Det var åbenbart ikke 500 iTunes koder, men 500 Coca-Cola-koder, "idioten" ville give mig... Disse havde hans lillebror samlet til ham, som flaskedreng.
Så nu står jeg med 500 Coca-Cola koder, og IKKE itunes koder. Og Coca-Colas regler siger, at man max må indløse 5 koder dagligt til musik downloads, så... Dropper dette salg.
Undskyld forstyrrelsen. Skal nok give min kammerat en lammer fra jer af...
hahahahaahha han er vist mister comedy :P
LOL for en hustler!
Gang i dummebøderne så ;-)
Happens - "masser" ham lidt fra mig også ;)
Ja hurra favoritfilm i Blockbuster :D:D
Jeg har snuppet hans dyrebare koder, og oveni forlangt pengene fra pokerspillet. Og udover dette, har han fået lov at give de første mange omgange, næste gang i byen.. Når jeg er godt fuld, skal jeg nok give ham lidt kindheste fra jer af :)