Jeg har denne lækre skærm stående som jeg gerne vil sælge.
Den er købt på ebay 31. oktober og leveret 5. november 2012
Der er tale om denne: ACHIEVA Shimian 27"
Da den blev købt var det til prisen 319$ USD + told
Den står som helt ny i Randers
pris: 1800- kan dog tales om ved hurtig handel.
Mvh Rune
Sælges: ACHIEVA Shimian QH270-Lite 27
RunBadInc skrev:
En skam jeg ikke har pengene nu ellers havde jeg insta købt
Øv :-)
okay :) er Int. men skal lige se om der stadig er liv i den stationære i morgen så, hvis jeg kan nå det. hvad er grunden til så hurtigt salg? :)
rojh83 skrev:
okay :) er Int. men skal lige se om der stadig er liv i den stationære i morgen så, hvis jeg kan nå det. hvad er grunden til så hurtigt salg? :)
Den er slet ikke blevet brugt, så den står bare og samler støv, hvilket jeg synes er ærgerligt for sådan en skærm.
Den fejler absolut intet :-)
Husk at den kun kører via DVI
jep :) skal lige håbe tjekket den stationære i morgen mht om den virker og lige om mit gfx understøtter skærmen :) hvis den virker og gfx passer, så har du en køber. dog har jeg KUN mulighed for hente i weekender. medmindre du selvfølgelig ofte er i Hobro :)
btw. du mangler ikke lige en masse musik til bilen? subs, forstærkere, kabler, kondensator, o.m.a. :) så lige tråden med radioen ;)
Jeg er i hobro 5 gange om ugen :-D sjovt
Jeg er muligvis interesseret i noget til min bil :-)
okay... evt. Int. i tage den med til Hobro evt, ? :) hvor i Hobro? da jeg bor udenfor, men jobber der. og hvad tid er du i Hobro?
okay... :) kan være vi kan finde en handel? :) vil du reservere? så tjekker jeg lige den stationær i morgen formiddag
Jeg er på stadion, hvor jeg spiller fodbold. Jeg er der mandag, onsdag, torsdag og fredag + enten lørdag eller søndag.
spiller for 1. div
Du kan pm mig dit mobilnr evt?
Crappish.... Tror mit grafikkort er fløjet samme vej som sommeren, væk, til de evige jagtmarker. -Men er stadig int. men jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvilke kort jeg lige kan vælge mellem som virker dertil ( Syns ikke jeg kan finde dem der står skærmen understøtter ) - Det der sidder der i nu er et 9800GTX. -Der er helt sort skærm når jeg starter op... var lige billede, men ville så boote op igen... og siden har den ikke ville vise billede :(
TiltThis skrev:
2k hvis du kommer til KBH
Har en søster, der bor i kbh. Hvis første aftale går i vasken, så hører du nærmere.
Hvis du kan smide den til Esbjerg kan jeg byde 2.1k
@sanebby
Er i fuld gang med se om jeg kan hitte ud af det mht. grafikkort, men godt nok mange mange år siden jeg har rodet med det:) -Men skal nok finde ud af noget ASAP. Kan måske lige låne et imorgen og se om det ikke godt nok er det der er galt. Men med 99% sikkerhed snupper jeg skærmen.
@rojh83
elles koster et nyt GFX kort fra 200kr :) (givet det ikke skal bruges til gaming)
TiltThis skrev:
@rojh83
elles koster et nyt GFX kort fra 200kr :) (givet det ikke skal bruges til gaming)
Jamen erhm så virker det da ikke til skærmen? -kiggede efter dem som stod inde under skærmen :) Gaming, bliver vist meget lidt.
Kort Ville det virker? Eller er der bedre kort til prisen? -da den som sagt ikke rigtigt skal bruges til gaming, udover måske et slaw CS og lign spil. Men primært bare til "kontor" brug
@rojh
dette til 199, vil fint kunne klare det til kontor brug
www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=650026#extra
men absolut ikke til gaming, der skal du op i HD7850 2GB hvis du vil køre det i 2560x1440, og de starter i 1300ish
TiltThis
jeg takker mange gange :) Men lurer lige lidt rundt når jeg kommer hjem igen. Men låner nok lige et i morgen, da jeg nu har skiftet HDD også, uden den virker, og lidt træls hvis det er bundkort der er steget af :) Så det vist billigere og nemmere at købe en helt ny.
np, det er også markant sjovere at købe helt nyt :)
Det er sjællendt at bundkortet giver op, det sker næsten kun når man flytter det i nyt kabinet og for lavet en kortslutning, nok større chance for det er din PSU der er brændt sammen, hvis der ikke er liv i maskinen.
TiltThis skrev:
np, det er også markant sjovere at købe helt nyt :)
Det er sjællendt at bundkortet giver op, det sker næsten kun når man flytter det i nyt kabinet og for lavet en kortslutning, nok større chance for det er din PSU der er brændt sammen, hvis der ikke er liv i maskinen.
Den starter godt nok op ( Blæsere kører rundt, dog ikke den der sidder på grafikkort ) -kan høre hdd siger lidt, men derudover er der kun sort skærm ( Skærmen virker på bærbar )
Lige da jeg startede den op, viste den godt nok windows fejlmelding, men slukkede den så for at ville boote op på windows cd/dvd, men siden der har der kun været helt sort skærm... og har prøvet lade den stå 10 min, uden held. har haft batteri ude og sat et nyt et i ( Det der sidder på bundkort, efter jeg googlede lidt )
rojh83 skrev:
@sanebby
Er i fuld gang med se om jeg kan hitte ud af det mht. grafikkort, men godt nok mange mange år siden jeg har rodet med det:) -Men skal nok finde ud af noget ASAP. Kan måske lige låne et imorgen og se om det ikke godt nok er det der er galt. Men med 99% sikkerhed snupper jeg skærmen.
Det er bare iorden :-)