Hej allesammen. Jeg sælger et gavekort til Stadium, der kun kan bruges i Stadium men til gengæld i alle Stadium.
Værdien, dvs det der er tilbage på kortene er 921 kr.
Kom med nogle bud.
Gavekort på 921 kr. Samlet værdi 921, fordelt på 2 kort.
Stadig 4 år tilbage af gyldigheden, så der burde være tid nok til at bruge dem :).
Sælges: Gavekort til Stadium. V:920kr
300 kr budt. stadium stinker
Vi kan eventuelt mødes ved Stadium, hvis du skal bruge kortet for at få bekræftet at der står 921 kr på kortene samlet.
Værdien står på selve kortene, men de er håndskrevet. Men der står de penge som jeg har opgivet. Det er mere for en sikkerheds skyld hvis nu man ikke stoler på mig :).
Jeg bor forresten i KBH, NV.
Haha. Du tror vel ikke seriøst jeg sælger til under 750 kr vel?
Kom lige ind i 2010 champ.
Der er gået et eller andet galt i jeres view system. Min tråd har allerede fået 380 views. Det er jo måske 330-340 for meget.
Eller også er der super meget aktivitet lige nu og derfor mit pokernet er lidt sløvt pt, hvem ved :)
Folk tror du sælger et gavekort til staden, hvilket jo nok er lidt mere eftertragtet:)
Seriøst stadium stinker... tror ikke du får 750,-- men held og lykke
Hvorfor ikke skrive at 750,-- er min bud
600 budt.
Ja vi skal op i 750-770 stykker. Gavekortet er ligeså godt som rede penge.
jeg har et gavekort til intersport - 800
Sé der kan man fandme tale om en ringe butik!
Har lige opdateret siden like 1000 gange kun for din skyld op ♥ :)
Yourboy ok. Jeg har taget det til efterretning.
Men seriøst kan det passe at tråden har fået 6000 views???
Nu har du også fået 50 views af mig ;-)
Overvejer lidt om jeg kan lave en anordning alá fuglen fra simpsons-afsnittet "King Size Homer"....
Jeg er allerede fan af denne tråd på facebook!
Donere lige 50+ views
Jeg ved ikke hvad der bekymrer mig mest...
Jeg har stået for i omegnen af 1000 views nu...
Og det udgør kun 1/8 af de samlede views...
Hvem er de andre der ikke har et liv?
WTF sker der, 20.000 views??? WTF!
Most viewed thread ever on PN:-)
Please fortæl hvad der sker med views?
@ cnedergaard
Det hedder F5!
lol
Der fik du sku lige knp 600 views mere! Tillykke op
Gå i stadium med dit gavekort og køb *et eller andet* til 900kr og få en kvittering plus 21kr i kontanter.
I morgen går du så i Stadium igen og siger at du har fået *et eller andet* i gave og gerne vil have pengene igen (du har jo en kvittering).
Det virker 95% af de gange jeg har prøvet det.
Jeg hader(!) tilgodebeviser!
@ Mads Møller
95% af de steder jeg har prøvet, står der på den nye kvittering, at det er købt med tilgodebevis, og hvis du returnerre bliver det udstedt igen ;)
Men i gamle dage, kunne man gøre det 95% af stederne..
ImStillA -
Trælse steder du handler ;-)
Da jeg skulle have bytte julegaver fik jeg pengene tilbage i 6 ud af 7 butikker. Så det er da værd at prøve, om ikke andet.
Umiddelbart vil jeg påstå at PN burde gøre noget ved den mulighed...
Det kræver jo ikke mange computere at sætte serveren på overarbejde... :-P
Det er så ikke mig der opdaterer lol hvis i tror det. Der er gået et eller andet galt med deres viewcount. Men ikke dårligt med 22.000 views :).
Jeg prøvede det der trick med at købe noget og returnere det for at få pengene, ligesom man kan gøre med danske supermarkeds gavekort men jeg fik bare et nyt gavekort.
Jeg kommer til at tænke på at det eventuelt er noget med overskriften der har triggered systemet. Noget med V: eller Sælges eventuelt.
Hahahah isaac fat nu at det er fordi folk har trykket F5 :D
Hvorfor skulle folk trykke opdatering 22.000 gange? Det ville være så sygt hvis det er sandt :).
Men byd endeligt på mit gavekort på 921 kr.
Er det forresten ikke ny rekord på Pn? Eller hvad? Synes det er pænt imponerende i en tråd der udelukkende handler om at sælge et gavekort :).
well de åbenlyse konkurrenter til "mest-læste-tråd" er under 20k
jeg har tjekket:
When the shit hits the fan
Eksisterer Asger Dokkedal
Mission: 100 til 5000 på 139 timer
rigtige pokernettere har naturligvis læst alle tre tråde mere end een gang
"when the shit hits the fan"
Ja, det var tider på det gamle PN. Sikke en kaos tråd dengang.
"when the shit hits the fan"
Ja, det var tider på det gamle PN. Sikke en kaos tråd dengang.
@ Isaac
Både mig, danielgron & pokerdonky har givet udtryk for at havde givet dig mange hits..
Nå men jeg bumper lige. Burde ikke være SÅ svært at få solgt et gavekort.
Hvad siger du Randall? Skal vi lave en deal eller ej?
Ved godt jeg har bumpet 1 mia gange. Håber ikke det gør noget dog. Ellers må en mod lige skrive her i tråden.
Synes lige denne tråd skulle bumpes. Ene og alene pga det dejlige viewcount :P :P. Jeg bruger nu selv kortene da budene ikke helt var fornuftige.
Hvis det er 50 kroner der skiller Randall37s bud fra at være "fornuftigt" så går du altså også i små sko!
Men happy shopping..