On Thu, 9 Dec 2004 17:23:45 +0000 (GMT), Trans <[email protected]> wrote:
> Dear Ariel,
>
> Good Morning, I hope you are well.
>
> With regard to your cashout id 5337756, please be advised that this
> cashout was processed to your bankroll and your Neteller account in
> error. We have noted however that the amount in your bankroll has
> already been played.
>
> As this was a error on our behalf we would like you to consider the
> funds as a gift.
>
> Your cashout to your Neteller account will be paid within the normal
> timescale.
>
> Thank you for your understanding in this matter and please do not
> hesitate to contact us should you require further information.
>
> Kind Regards,
> Nicola.O
> Transactions Department
>
> ***********************************************************************
>
> Original Message Excluded:
> -------------------------
Nu hedder jeg ikke Ariel og der er nok nogen der vil mene jeg heller ikke ligner en Ariel :D Jeg har dog bestilt en cashout så jeg kan få resten af mine penge før de bliver sendt til en anden
Sær mail fra Pacific
hehe, det kører bare for Pacific for tiden...
Har du checket din Neteller konto? Det ka jo være hende Ariel havde cashet stort ud, at pengene så er blevet ioverført til dig ved en fejl og de nu ikke nænner at trække dem tilbage... :oP
Ja de har sgu sendt $64 lol
heh, keep em coming...
Den er er sku også underlig. Plejer man ikke at blive belønnet for at spille meget på de fleste sites?
Dear Janus,
This is John M. from the Operations Department at Cassava (Gibraltar) Ltd.
Cassava (Gibraltar) Ltd operates "Pacific Poker".
I am contacting you in regards to your Pacific Poker account.
Our bonus point"s scheme in Pacific Poker is a great benefit that
we are happy to present to our members. This scheme is not targeted
towards expert poker players but rather to help the average player
overcome losing streaks.
Please notice that our Bonus Policy states that we reserve the right
at our sole discretion, to deny any bonus or promotion, or rescind
any policy in respect of that user, either temporarily or permanently.
Since you are a very successful poker player (as can be seen from
your total winnings), we have decided to stop bonus points from
being added to your account.
The current bonus points that you have in your account, can be
converted to money and placed into your bankroll until the 20th
of December 2004. From this date onwards, although your points
will keep accumulating, you will not be able to convert them.
Please note that this by no means will hurt any of your other
privileges as a successful player on our site - we congratulate
you on all your winnings and we hope to see you continue to prosper
in our poker community.
Regards,
John M.
Operations Department
Cassava (Gibraltar) Ltd.
As in:
Tak fordi du er så loyal hos os. Det sætter vi stor pris på. Vi kan se du spiller meget - derfor smider vi dig ud af det bonusprogram som vi har lavet for at få trofaste spillere.
Hvis der er noget du er i tvivl om eller gerne vil spørge om er du hjerteligt velkommen til at kontakte vores support.
Din for altid
John
De er syge i hovedet !!!
Lol da... de har da vist stukket hovedet lidt for dybt i julebryggen.
LOL, noget helt galt her....
Deres bonus politik skifter som vinden blæser... de drejer vist bare på et stort lykkehjul, og ser hvem de nu skal gå efter....
2 dage efter jeg tog en 2. plads i deres 75k$ guarenteed turnering, fik jeg deposit bonus tilbud på 25$ for 50$ deposit! Right, stod lige og kunne bruge et boost på 25$ på min roll....
Flere jeg kender fik ikke lignende tilbud, måske de skulle have givet det tilbud til f.eks. min Far som må gå under betegnelsen "average player"
Men som sagt, de er syge i hovedet !! :-)
De må da være på speed eller noget.... Har da aldrig hørt noget ligende
De må da være på speed eller noget.... Har da aldrig hørt noget ligende
Forleden fik jeg 5$ krediteret til min konto - jeg skrev til dem for at høre hvor de penge kom fra.
De svarede at de kunne se jeg var meget loyal spiller, og at det satte de pris på.
Derfor skulle jeg have "5 liter mælk" !!!
Lidt pudsigt set i lyset af den lidt, i forhold til min, differencierede mail Panduro har modtaget.
Iøvrigt kan jeg til tider se andre folks hænder i hand history, lol.
vh. Pokerking.dk
Tro ikke at det er sundt hvis et casino er på stoffer :P de er vist helt gale ;)
mine bonuspoint er også blevet inddraget...det er skuda det mest underlige jeg længe har hørt??????????????????????????
Kære hr. XXX
Tak for at være kunde hos os. Da vi har opdaget at du igennem den sidste tid har erhvervet dig en position hvorigennem du klart figurerer som en af vores bedste kunder ser vi os desværre nødsaget til at øge prisen på vores produkter.
Dette kommer som en naturlig respons da vi samtidig har observeret at du opnår en overordentlig god profit på de produkter du erhverver fra os, og videresælger til dine kunder.
Vi er naturligvis glade for at have dig som kunde og tillykkeønsker dig med den fine fortjeneste du har opnået ved at videresælge vores produkter.
Mvh
pathetic poker.com
HVAD FANDEN SKER DER FOR DEM!!!!!!!!! ikke at de håndører ændrer meget, men det er skuda for underligt at de "GODE" kunder skal have det hårdere...
Jeg har fået samme standard mail, om at mine bonus points ikke længere gælder.
Mon ikke de har regnet lidt på det og konkluderet, at der er en pæn sum at tjene, hvis de fratager alle de "stabilt" vindende spillere den bonus. De går nok udfra at vi fortsætter alligevel.
At de ikke forstår sig på at yde god service er jeg fuldstændig enig i.
Hvis man er en vindende spiller derinde, og ikke har fået frataget sin bonus endnu, kunne en idé være at vente så længe som muligt med at konvertere pointene.
Jeg fik selv frataget bonussen kort efter at jeg havde vekslet en bunke point, og kunne forestille mig at deres system ikke lægger mærke til én hvis man vinder men "aldrig" konverterer bonus point.