Hejsa. Jeg købte dem her for nogle måneder siden i Bilka, til en nypris af 300kr stykket. Det er 11.5g chips, og der medfølger alutaske, terninger og kortspil.
Nogen der er interesseret?
Befinder sig i Aarhus
Mvh Mickey
Salg: 2 stk 300 chip pokersæt
Det er sjovt jeg købte et 300 stk. (11,5 g) chip set med alutaske, terninger og kortspil på tilbud i Bilka for 140,- for en mrd. siden ...................
Ja, sjovt, jeg gav så 300, så jeg ved ikke hvilke fætter br chips du har købt, hvis du ikke kan bidrage med noget konstruktivt til min tråd (så som et bud) så bliv venligst væk.
Mickey
Jeg synes nu det er rimeligt konstruktiv, for os andre, at han angiver at prisen er lavere.
At det så ikke passer dig gør det vel ikke mindre konstruktivt?
(Og hvis du selv ville have bevaret sagligheden, KUNNE du jo have spurgt hvilken type chips det er - det KUNNE jo være at det rent faktisk er dårligere chips end dem du betalte 300,- for!)
Jeg betalte 150,- i Fakta for formodentligt samme slags chips.
- Asger
Der er også [a:http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3048&n=10&KundeID=4cOngp007K19OsIRBOL5L1Fn3FTs7vs [a]
300, du betaler porto, det er en deal. Smider du mig lige en mail?
Mvh Mickey
@mickey
Jeg har formodentlig købt de samme fætter br chips som du har, bare på tilbud. Har svært ved at forestille mig at bilka skulle sælge forskellige 11,5 g chips indenfor de samme par måneder.
Nå du nu provokerer mig (hvilket jeg synes er lidt sjovt) så synes jeg det lugter lidt af at du har købt nogle chips på tilbud for 140,- som du nu prøver at sælge til en højere pris ved at påstå at du har købt dem til 300,-
Men held og lykke med salget.........
Det kan nævnes at Jem og Fix også har kastet sig over pokeren - her har de et sæt med 500 stk. til 299,- også fine til prisen
lol, du er da en større mongol at høre på Bister, hvorfor fanden skulle jeg sælge nogle set til overpris. Som om jeg gider tjene 100kr på at snyde nogle fra et site jeg besøger dagligt.
Jeg har købt dem i Bilka, for 300kr stykket, tro det eller lad være.
Og bliv så venligst ude af min tråd, du har åbenbart ingen intentioner om at byde.
Mickey