Hej
Jeg sælger $450 på stars.
Jeg har en meget ukendt bank, som hedder Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn.
Har lige for 2 dage siden solgt flere dollars til brugere herinde.
Håber i vil købe
Stefan
salg af $450 på stars
Kan godt købe 100$. Men overfører IKKE først. Jeg har Eik Bank.
Kan godt stå inde for ham :)
@Sjakalen
Hvis han ikke overføre tilbage, efter du først har overført, vil jeg gerne stå inde, og betale gælden.
Sorry. skal spille lidt i eftermiddag. Sætter bare selv penge ind. det var kun for at hjælpe ham af med nogle.
I orden :)
Men med 17 indlæg - er det de færreste der sender først til dig, ren spekulations mæssigt :)
Det ved jeg skam godt. Men sætter bare selv ind. Det var kun for at hjælpe ham. Ikke snyde ham :-)
Hej
Det er lidt sjovt for jeg har samme bank som dig. Vil gerne købe alle 450$ for 2K, mod du selvfølgelig overføre først............
jeg overfører desværre ikke først. Du kan se at eksempelvis Zipex garanterer mine overførsler.
Kursen og også meget dårlig, idet den ligger over 5 lige pt.
GL mod at få dem solgt, tror ikke mange sender først til en som har 9 indlæg......
@nafudoma
Som jeg skriver står jeg inde for ham - og hvis han svinder (hvilket jeg 100% ved han ikke gør da jeg går i klasse med ham og har personlige oplysninger på ham) så betaler jeg gerne gælden.
Jeg har +3000 indlæg og rigtig mange Pokernettere kender mig.
Zipex, af bitter erfaring er jeg holdt op med at sende til andre først jeg ikke kender, da jeg flere gange er blevet snydt af PN'er.....
Fair nok, du vil stå inde for ham, men hvis han smutter skal vi igennem hele møllen og så er der hurtigt gået et par uger og det er det ikke værd for 450$ men nu har vi samme bank og var helt ideelt at lave en huhrtig handel, that's all.
@nafudoma
Kan desværre ikke ændre på dine erfaringer - og ved også der er sket en del scam herinde. Jeg kan ikke gøre andet end at sige jeg står inde for denne fyr, og han i forgårs handlede for 1200$ herinde, med bl.a. Beck og voigt2006 uden probs :)
Hey
Jeg har også Sparekassen for Nr Nebel og omegn og kan godt hjælpe, smid mig en mail eller add mig på MSN hvis du er interesseret:
Jeg kan godt sende først nu hvor vi er fra samme område og du har folk der står inde for dig.
EDIT: Glemte at skrive min mail adresse
EDIT: Fjernet igen
@dankersoe
Gør dig selv en tjeneste og fjern mail adressen i indlæg igen, mail adresser i offentlige forums giver selv det bedste spamfilter overarbejde