Hej alle pokerhajer
I aftes spillede jeg "Baltic late freeroll" på Stars og vandt jeg et sæde til "Baltic festival: 215 Qualifier.
Det er en turnering med en præmiepulje på 22.500, hvor der spilles om 9 Baltic Festival-pakker, der indeholder adgang til 1.500 Main Eventen i Tallinn, samt 350 til udgifter og fem nætters ophold for to på det femstjernede Swissotel Tallinn hotel.
Som sagt har jeg kvalificeret mig gennem en freeroll og spiller normalt ikke turneringer, der koster mere end 10.
Jeg ville derfor høre om nogle var interesseret i at købe et sæde til ovenstående turnering for 125??
dk-kido
Salg af sæde.. Baltic Festival: €215 Qualifier.
hey.. bare lige for at sige det!! så kan du gå ind på sellyourseat . com og få 99% af billettens værdi..
Ja du sælger alt for billigt her :) sellyourseat giver vist som Gumple foreslår den bedste pris af de mange sites som handler T- og W-credits fra stars.
Har du i øvrigt prøvet at afregistrere? Normalt på stars kan man få Tournament credits, T$ eller i dette tilfælde T, i stedet.
Det er virkelig imponerende når folk vinder sæder i de der freerolls. 1000 spillere og 1 sæde, eller hvad de nu er!
Men som svar på dit spørgsmål, så ja jeg vil da gerne købe det for £125 :-)
Undersøg først lige om du overhovedet kan sælge det elelr i det hele taget afregistrere fra turneringen.
Er der nogen der ved, om man veksle de tourney til tourney dollars?
De fleste tours på Stars er jo i dollars. Jeg overvejer om jeg skal spille kvallen i aften eller unregister?
Det kan du sagtens veksle, og du kan endda sætte den til at gøre det automatisk :)
Ind i cashier og tryk euroaccount eller noget i den dur.