Hej
Jeg har en Dell 2007WFP Widescreen fladskærm til salg. Den er lidt over 1\2 år gamle og i perfekt stand.
accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=59201
Pris: 2300kr
Hvis du er interesseret eller har spørgsmål så pm mig.
Det bliver først til mølle.
Salg: Dell 2007WFP fladskærm
Mon ikke du skal prøve dba snart...
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=138349
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=137486
Nope fare from it.
Men gode indlæg i kommer med.
Kun folk der har interesse, tak.
1500
Tilbuddet udløber klokken 15.
Selvfølgelig forudsat at skærmen lever op til mine forventninger og at der følger bon og 6 måneders garanti. Og at det ikke kommer til at koste mere end 150 kr. i forsendelse.
Jeg er muligvis interesseret. Har du kvittering og hvor i landet bor du?
Pæn overpris for en skærm der ikke kan klare 4 borde uden overlap.
@Turbofluen
Overpris??
Skærmen fejler intet.
Spiller man på party er der ingen problemer med 4 borde og så bruger folk jo skærmen på andet end poker.
Tror sgu jeg snupper denne her i stedet for edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=306681
@Dane
Det fint hvis du kan lide den skærm.
Utroligt hvor mange der intet relevant har at komme med.
Jeg synes mit indlæg var relevant. Bare ikke så velset fra din side.
@ Turbofluen
Hvornår er det blevet normalt at vurdere værdien af en skærm udelukkende på grundlag af hvor mange borde der kan være uden overlapping?
Det er sådan jeg gør. Jeg ved intet om skærme, men hvis den skal bruges til poker er det vel det eneste vigtige?
@Demonic
Turbofluen er en klovn!
At kalde det overpris fordi den ikke kan køre 4 borde på alle pokersites men ellers er en super skærm er langt fra relevant.
I henhold til Fuglsangs indlæg kan du vist ikke klage :-)
@Turbofluen
På det tidspunkt tog jeg mere for skærmen og folk ville give mellem 2100 og 2300 og skærmen.
Men nevermind. Der for mange på pokernet der ikke har andet end lort at lukke ud.
Eller måske vil pokerspillere bare have en skærm, som er velegnet til poker?
for 2300 kroner skal man næsten hellere investere i en widescreen fra samsung (syncmaster, 2ms). den er meget sejere.
1000dkk udløber kl.22
tror sku jeg ville slå til, ser ikke ud til du får særlig god reklame herinde... ;-)
Uden at jeg kender 77cuts, så vil jeg lige sige, at det er en super fed skærm, men det er rigtigt, at man ikke kan køre 4 normale borde uden at have en smule overlap.
Jeg har selv haft en og det er den bedste skærm jeg har haft indtil jeg udskiftede den med en 30" i samme serie...
Prisen vil jeg lade andre om at vurdere.
Jeg synes selv det er en super skærm.
@DanTheMan
Hvis man kræver 4 borde ja så skal man nok kigge efter en anden.
Men nu bruges en skræm jo til andet end at spille poker så jeg synes bestemt ikke prisen fejler noget.
Only Statsminister baby ;-)