sammenføring af word dokunter

#1| 0

jeg har en mappe med nogle undermapper hvor der ialt i undermapperne ligger ca 500 word dokumenter, sagen er den at det hele skal printes ud - der er dog på alle dokumenter under en halv sides tekst. så det mest optimale for ikke at skulle klippe klistre når det er printet ud er at få det samlet på en eller anden måde - men at skulle åbne hver fil og kopiere kommer til at tage rigtig mange timer,

nogen der har en inovativ ide?

08-02-2011 11:37 #2| 0

Of the top of my head kan du benytte cat filei.doc >> master.doc i unix, der appender indholdet af filei.doc til master.doc.

Det er ikke svært at programmere, men det kræver selvfølgelig du kan finde ud af det, eller kender en der kan.

Det kræver desuden også en unix-shell, som dog kan downloades til Windows. (Jeg kender ikke til en tilsvarende kommando i Windows).

08-02-2011 11:39 #3| 0

Jeg fandt det her:

support.microsoft.com/kb/306346 - Denne sider henviser til denne:

support.microsoft.com/kb/290140

Ellers må du betale dig fra at få det gjort :)

08-02-2011 13:10 #4| 0

såfremt du er tilfreds med:
500 dokumenter af ½ side = 500 papirer med print på halvdelen af papiret.

marker x antal dokumenter (start fra en ende) --> højreklik --> print.

Du skal hverken ta 500, 100 eller 50 på 1 gang. Så ryger din computer med garanti i hegnet.

Du kan evt starte med 3 af gangen, går det fint så prøv 5 etc. Vil tro du kan gøre det med 10 af gangen.

mvh

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar