Samsung smart tv - kan ikke downloade Netflix ??

#1| 0
Administrator

denne funktion understøttes ikke i øjeblikket


Får denne besked når jeg prøver at downloade Netflix

Nogen der ved noget

10-09-2016 21:17 #2| 0

Hvilken model er dit tv?

10-09-2016 21:22 #3| 0
Administrator
ShadeStar skrev:Hvilken model er dit tv?

Kan ikke huske det


Det er et billigt et fra Elgiganten

Ret nyt


Kan finde ud af det hvis det er, men faktisk er det på alle apps jeg prøver at hente jeg får denne besked

Så tænker det er et opsætnings problem

10-09-2016 21:24 #4| 0

Har du tjekket om der er nogen systemopdateringer eller lignende? Det virker underligt

10-09-2016 21:25 #5| 0

Hvis det er alle apps, så er det måske et netværks problem?

10-09-2016 21:27 #6| 0
Administrator
Gonginator skrev:Har du tjekket om der er nogen systemopdateringer eller lignende? Det virker underligt

Nææ

Har faktisk lige hentet det idag efter det har været til rep på garantien

Hvordan fan tjekket man det


Det er fint forbundet til wifi

10-09-2016 21:28 #7| 0
Administrator

ingen nye opdateringer...

10-09-2016 21:28 #8| 0

kan du gå på nettet på det/logge ind på din konto? Ikke altid man kan regne med at den siger den er fint connected...

10-09-2016 21:33 #9| 0
Administrator
djoffer skrev:kan du gå på nettet på det/logge ind på din konto? Ikke altid man kan regne med at den siger den er fint connected...

Jep - webbrowseren virker fint

10-09-2016 21:34 #10| 0
Administrator

prøvede at åbne youtube som lå installeret

Det ville den ikke

Skrev at smarthub opdateres, prøv senere


Kan være den bare skal have noget tid

10-09-2016 22:06 #11| 0

Prøv at gå ind i Menu>Support>Softwareopdateringer>Opdater nu.

10-09-2016 22:26 #12| 0

Netflix virkede heller ikke på vores Samsung TV for en måneds tid siden.. Ingen forklaring, ingen fejlmeddelelse - det virkede bare ikke og der var intet, der kunne opdateres.


Jeg brugte så bare Netflix appen på Playstation4 i en uges tid og pludselig virkede det igen på fjernsynets app.


Så.. Jeg ved ikke hvad du skal gøre ved det andet end at vente et par dage.. Og husk at slukke helt for strømmen til tv en gang i døgnet, så det søger efter opdateringer.


Vores skulle søge hver nat, men nogle gange "er der pludselig en opdatering" hvis vi får slukket for strømmen... Og vores app kom jo altså til at virke igen bare ved at få fred et par dage og tage strømmen fra tv i 1-2 minutter hver dag.

Redigeret af tuznelda d. 11-09-2016 01:31
11-09-2016 08:01 #13| 0
Administrator

Her til

Morgen virker det - og jeg kan hente de apps jeg vil

Underligt

11-09-2016 09:23 #14| 0

ellers kan jeg til folk der falder over tråden anbefale at sætte en chromecast i. Streame noget over netflix. Sluk tv . tag chromecast ud. Tænd TV. Start netflix

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar