denne funktion understøttes ikke i øjeblikket
Får denne besked når jeg prøver at downloade Netflix
Nogen der ved noget
denne funktion understøttes ikke i øjeblikket
Får denne besked når jeg prøver at downloade Netflix
Nogen der ved noget
ShadeStar skrev:Hvilken model er dit tv?
Kan ikke huske det
Det er et billigt et fra Elgiganten
Ret nyt
Kan finde ud af det hvis det er, men faktisk er det på alle apps jeg prøver at hente jeg får denne besked
Så tænker det er et opsætnings problem
Har du tjekket om der er nogen systemopdateringer eller lignende? Det virker underligt
Gonginator skrev:Har du tjekket om der er nogen systemopdateringer eller lignende? Det virker underligt
Nææ
Har faktisk lige hentet det idag efter det har været til rep på garantien
Hvordan fan tjekket man det
Det er fint forbundet til wifi
ingen nye opdateringer...
kan du gå på nettet på det/logge ind på din konto? Ikke altid man kan regne med at den siger den er fint connected...
djoffer skrev:kan du gå på nettet på det/logge ind på din konto? Ikke altid man kan regne med at den siger den er fint connected...
Jep - webbrowseren virker fint
prøvede at åbne youtube som lå installeret
Det ville den ikke
Skrev at smarthub opdateres, prøv senere
Kan være den bare skal have noget tid
Netflix virkede heller ikke på vores Samsung TV for en måneds tid siden.. Ingen forklaring, ingen fejlmeddelelse - det virkede bare ikke og der var intet, der kunne opdateres.
Jeg brugte så bare Netflix appen på Playstation4 i en uges tid og pludselig virkede det igen på fjernsynets app.
Så.. Jeg ved ikke hvad du skal gøre ved det andet end at vente et par dage.. Og husk at slukke helt for strømmen til tv en gang i døgnet, så det søger efter opdateringer.
Vores skulle søge hver nat, men nogle gange "er der pludselig en opdatering" hvis vi får slukket for strømmen... Og vores app kom jo altså til at virke igen bare ved at få fred et par dage og tage strømmen fra tv i 1-2 minutter hver dag.
Her til
Morgen virker det - og jeg kan hente de apps jeg vil
Underligt