Hej alle
jeg skal lige til at købe en 24" skærm til at game poker på, men vil lige hører om nogle af jer har gode/dårlige erfaringer med følgende skærm:
Samsung SyncMaster 2443BW (Sort)
Opløsningen er 1920*1200 og der er DVI (har jeg hørt skulle være godt).
mvh. Henrik
Samsung SyncMaster 2443BW (Sort)
Jeg har ikke den du skal købe.
Men jeg bruger 2233BW til at spille poker på (http://komputer.dk/test/skaerme/samsung-syncmaster-2233bw) Den er godt nok "kun" på 22" widescreen. Men har den opfattelse at alle Samsungs produkter holder. :)
Hvor er det sygt donket de skriver computer med k
så er den købt, nu er det bare med at vente 2-3 dage på at få den leveret :)
@ hujelywe
du opretter en tråd kl. 14:26 og spørger efter erfaringer med den nævnte skærm - og under 1 time efter har du købt/bestilt skærmen. LOL.
Men selvfølgelig kan jeg godt se, at NDAC, som iøvrigt har en helt anden Samsung skærm end den du har bestilt, har et fantastisk argument - nemlig: "...har den opfattelse at alle Samsungs produkter holder. :)"
Behøver jeg at nævne jeg så sent som i lørdags måtte aflevere en 32" Samsung skærm retur, da skærmen havde det mest elendige billede og en mystisk flimren hvert 15. sekund.. - så Samsung holder - bare ikke altid.
Jeg har lige købt den Benq, de har på tilbud i elgiganten til 1499 med HDMI o.s.v
Også 24" ws, jeg er sku dejligt tilfreds med den ;)
@ Muhsen
Lyder underligt, har på ingen måder haft problemer med min skærm eller fjernsyn (også samsung). Men igen, det kan jo ikke være perfekt. :)
Har dens storebror på 26". Det er en fantastisk skærm. Kan multitable 12 borde uden probs. Glæd dig til at modtage den.. Morten