SAS - LIGAEN 09/10

#1| 0

Et bud på en top 4.

Husk nu brøndby fans i skal være lidt realistiske. ;-)

1. FCK (De er bare for stærke vinder med min. 8 point.)
2. OB (Har handlet skuffende ind, så det bliver ikke i år der skal guld til Odense)
3.FCM (Tror Erik bliver forskelden i år for FCM)
4. Brøndby ( Deres storhedstider er bare forbi.)

17-07-2009 13:15 #2| 0

1.FCK(De har et stærkt hold men jeg tror det bliver lige mellem dem og OB
2.OB(Ligeledes et rigtig stærkt hold)
3.AGF. ( Hvis de undgår skader på profilerne, så tager de top 3)
4.Randers(Overraskede enormt sidste sæson og har potentiale til mere)

Joergen. Hvilken Erik tænker du på :)

17-07-2009 13:17 #3| 0
ROI: 99.56% (53)

henze........det tænkte jeg også lige på

17-07-2009 13:18 #4| 0
OP
ROI: 26.14% (5)

@Henze05

Det var en lille intern ;-) tænker på Polakken ;-)

17-07-2009 13:21 #6| 0

Hehe okay :)..

Jeg ville bare lige være sikker på du var helt opdateret, og ikke tænkte på Erik Rasmussen ! :D,

17-07-2009 13:21 #5| 0

1. AGF
2. FCK
3. Randers
4. OB

17-07-2009 13:32 #7| 0
ROI: 99.56% (53)

1. FCK
2. FCM
3. OB
4. BRØNDBY

17-07-2009 13:39 #8| 0

Nu må alle AGF-fan altså lige åbne øjnene og se hvordan verden ser ud!
Men sådan er det jo hvert år. En vunden kamp og alle AGF-fans går rundt med julelys i øjnene og snakker om AGF i Champions League i næste sæson.

AGF bliver max nr 5. Jeg skyder dem dog til 7-pladsen.

17-07-2009 13:40 #9| 0

1. FCK / Brøndby
2. FCK / Brøndby
3. Jylland
4. Jylland
5. Jylland
6. Jylland
7. Jylland
8. Farum
9. Jylland
10. Jylland
11. Jylland
12. Jylland

17-07-2009 13:42 #10| 0
ROI: 150.78% (22)

Lol Paula

Du glemmer HB Køge og OB ;)

Men ellers er jeg enig

17-07-2009 13:43 #11| 0

@ Muffies

Jeg vil gerne stikke ud på gf i top 3 eller 4, hvis du ligger odds op..

@ PaulaL123

Hvad med HB Køge og OB?

- Razga var hurtigst :P

17-07-2009 13:51 #12| 0
OP

tonse
Jeg er klar.

Hvad vil du have odds 4 på GF i top 3

17-07-2009 13:57 #13| 0

1 : Fck
2 : Ob
3 : Brøndby
4 : Randers / AAB

17-07-2009 14:02 #14| 0
ROI: 100.41% (268)

FCK
OB
Brøndby
AGF
Randers
FCM
AAB
FCN
EB
Silkeborg
SynderjyskE
HB Køge

FCK er stærkest og dertil OB da deres deffensiv og midtbane er stærk. Keeperen bliver ikke et problem. Brøndby skal nok klare top 3 med AGF LIGE bagved! Erik Rasmussen kan meget med et hold og har stærke profiler i truppen og mange skadede spillere tilbage. Randers har en god offensiv så kan de få lidt styr på det deffensive kan de måske komme endnu højere. FCM er ved at være tilbage men ikke helt og AAB sucks bare - dog mindre end FCN, Silkeborg og EB. Silkeborg overlever dog pga Troels Bech og en lidt bedre trup end SynderjyskE. HB Køge får MAX 15 point!

17-07-2009 14:07 #15| 0

Razga, tonse,

Har i været i Herfølge og Odense? Det er mere eller mindre Jylland.

17-07-2009 14:10 #16| 0

@ joergen

Odds 4 er meget lavt sat på en top 3 placering! Kom med et seriøst odds istedet :)

17-07-2009 14:13 #17| 0
OP

tonse

Synes ikke jeg kan finde nogen odds på det andre steder. hvad har du selv fundet.

17-07-2009 14:14 #18| 0
ROI: 150.78% (22)

Har ikke været i Odense, men i Køge. Jylland er måske lige et stærkt ord at bruge :)

17-07-2009 14:15 #19| 0

Jeg giver odds 12 på AGF top 3. Max inskud €1K...

17-07-2009 14:17 #20| 0

Nu er jeg OBér og det er da rigtigt at kim brink ikke har handlet vildt ind, dog har han også udtalt at han ikke var sikker på at alle indkøb ville være gjort inden starten på søndag.

1) FCK (landsholdsspillere på alle pladser)
2) OB (bred over hele linien)
3) Randers (har et rigtigt stærkt hold, dog mangler der bredde)
4) BIF (har ikke handlet nok ind til at forsvare 3. pladsen)
5) AGF (stærkt hold, mangler også lidt bredde + ny keeper)
6) AAB (tror ikke de kan være med i år, mangler en bomber)
7) FCM (de har bare ikke holdet til at blande sig i toppen)

17-07-2009 14:30 #21| 0

@ addict
Uha.... Randers nr 3?! Deres offensiv har GULD klasse men tager du lidt af midtbanen samt forsvaret får man jo nærmest ondt af den gode Kevin.... Tror sku du bør rykke dem et par pladser ned. Ellers ja...

17-07-2009 14:40 #22| 0
ROI: 82.89% (5)

Sick nok du giver odds 12 på et hold i top 3 når du selv har dem til at ende som nummer 4...
ikke meget der skal ændres for at de bliver nummer 3 :)
Og du siger endda de ender LIGE bag ved nummer 3..
Hvilket må betyde du mener det bliver tæt..
så super odds udbudt af dig.... :)

selvfølgelig ikke godt nok da books online giver bedre...
men de har heller ikke AGF som tæt 4er:)

17-07-2009 14:43 #23| 0

Muffies17-07-2009 12:39
Nu må alle AGF-fan altså lige åbne øjnene og se hvordan verden ser ud!
Men sådan er det jo hvert år. En vunden kamp og alle AGF-fans går rundt med julelys i øjnene og snakker om AGF i Champions League i næste sæson.

Det er SÅ spot on !!!

17-07-2009 14:45 #24| 0

Addict@

Hvor skal AGF have en ny Keeper, han er ifølge div statestikker og ekspert meninger kåret som minimum den 5 bedste i suppen, også har de en rutineret reserve... Hvad har OB?. Ingen udover OB folk kender jo deres nuværende første målmand..? Eller tager jeg fejl.

17-07-2009 14:51 #25| 0

@ GBP
Generelt tror jeg det IGEN bliver ret tæt og AGF er bare mit personlige bud da jeg tror på dem. Realistisk tror jeg mere på 5-6 stykker igen. Rander, OB, Brøndby og FCK er for stærke. Dertil kan hold som FCM og måske AAB gøre det bedre ligeså... :)

17-07-2009 14:56 #26| 0

Brøndby bedre? lol
Sagde du de er ringe..
Især med deres skod træner... :)

Tror også det bliver hård kamp om tredje pladsen...
De 2 første er sikre i ob og fck...

Men tredje pladsen er up for grabs af mange..
Inklusiv både AGF og Brøndby :)

17-07-2009 14:58 #27| 0

@KD nu må vi se, kunne være sjovt at finde tråden frem næste år.

@Henze nu siger du selv han er min. 5 bedste i suppen, så passer det vel meget fint med en 5. plads til AGF?? syntes dog BIF, AAB, FCK, FCM, RFC, og Måske OB har bedre målmænd.

hvad har OB? vi har Anders Lindegaard som har været udlejet til Aalesund i Norge det sidste år, hvor han har fået stor ros af såvel kommentatorer som trænere i den norske liga, der har bl.a. været udtalt at var han normand var han uden tvivl i målet på deres landshold. men jeg er da spændt på at se hvad han kan, dog har han stået rigtigt godt de kampe han har spillet for OB.

17-07-2009 15:01 #28| 0

Storvezir & Muffies @.

Hvis i følger div. AGF forums som jeg ikke går udfra i gør, ville i kunne se at folk slet ikke er sådan som i skriver... Det jo langt fra alle der er så optimistike, det er en brøkdel af de AGF fans der er.

Men folk må også kunne se at AGF er igang med noget helt nyt, de kom fra så mange sæsoner i træk med den faste 10ende plads, og pludselig slutter de på en 6 plads, lige efter Randers på en 5 plads. På trods af et hav af skader til div stamspillere, formåde de alligevel at slå. FCK-BIF hjemme 1-0, specielt sejren over Brøndby er noget værd. Brøndby havde alt at spille for, AGF intet, og alligevel spiller AGF bedst og vinder fortjent 1-0.. Spillere som Dioh Williams og Nando er klar igen, Benny Feilhaber som ventes at være en kæmpe profil i superligaen, er tilbage for fulde omdrejninger efter et succesfuldt ophold i USA til Conf cup.
Dan Thomassen kom tilbage i slutningen af sidste sæson, Lumb er tilbage, vi har den nok bedste "fløj/midt" i Jakob poulsen, hvilket Morten Olsen også så, siden han udtog ham til Landsholdet.
Hvis AGF ikke er uheldige at rende ind i skader på de vigtige pladser som sidste år, så vil jeg æde en hat på at AGF ender i top 3. De har truppen, og ikke mindst har de nok Danmarks bedste træner !.

17-07-2009 15:07 #30| 0

addict7800@ Det siger vel bare mere niveaut om de Norske Landshold ;). Ej, Jeg sagde det heller ikke for at virke nedgørende, men mere skeptisk, Da samtlig OB målmænd altid har stået i skyggen af Onyzko, og det er meget sjældent man har set andre stå i længere perioder. Men det bliver spændende at se, og jeg håber da for jer at han viser sig at være en mur. Men jeg mener bare at Steffen er en klar top 5, jeg synes endda han er bedre end nogle af de andre. Nu bliver FCK fansene sikkert surer. Men jeg giver intet for Jesper C mere.. Jeg synes hans niveau er faldet så gevaldigt den seneste sæson. Sæsonen inden var han min klare målmands favorrit, men han har skuffet mig enormt, og synes personligt Steffen er bedre. Han er en meget lille målmand, tror faktisk den mindste af dem i Suppen, men han har til gengæld en springstyrke som få her hjemme, han er pisse hurtigt, og har virkelig reddet mange kampe.

17-07-2009 15:07 #29| 0

@ -KD-

Jeg spiller gerne 500kr til odds 12..

17-07-2009 15:09 #31| 0
ROI: 121.43% (4)

FCM
FCK
BIF
AGF
OB
AAB
RANDERS
ESBJERG
SØNDERJYSKE
SILKEBORG
FCN
HB KØGE

17-07-2009 15:15 #32| 0
ROI: 96.85% (110)

Top 5 kommer til at bestå af følgende hold:

FCK, BIF, OB, FCM og AaB

Jeg mener at alle disse hold kan vinde ligaen. FCK som kæmpe favorit og FCM og AaB som overraskelsen. OB bliver den største konkurrent til FCK

Jeg er selv AaB fan, og synes det ser godt ud hvis de kan finde den rigtige formation og start 11´er...! Især Forsvar og midtbane ser rigtigt stærk ud, hvilket jeg også ser som de 2 vigtigste kæder.

17-07-2009 15:18 #33| 0

"Hvis AGF ikke er uheldige at rende ind i skader på de vigtige pladser som sidste år, så vil jeg æde en hat på at AGF ender i top 3."

Omg. Alle de jokes............................... :)

Fuldstændig latterlig sætning imo :D

Og kalder Jakob Poulsen for danmarks bedste fløj. OMG

@AGF-fans

stooooop dog, inden I får gjort jer selv mere til grin!

17-07-2009 15:20 #34| 0

Kommer det fra en fyr hvis eneste mål i livet er at spille fifa om $ ! .

Hvorfor skulle han ellers bliver udtaget til Landsholdet ?. Fordi han er dårlig, når ja det jo nok derfor, ups min fejl.

17-07-2009 15:26 #35| 0

...Han kom med på afbud, men det er vidst hurtigt glemt i Aarhus :) - Og så er der sgu da 3-4 andre hold i superligaen der har fløj-spillere med inde omkring landsholdet.

Men ok, det er vel et stykke tid siden I har haft en spiller med inde omkring landsholdet, så den glæde må I gerne have :) - Men at kalde ham den bedste fløj-spiller i superligaen. LOL

Glæder mig rigtig meget til at se endnu en season der failer fuldstændig i Aarhus. - Bliver spændende at se hvad undskyldningen bliver næste gang, fordi FCK og BIF, (især BIF) havde da også mange skades-problemer i sidste season.

17-07-2009 15:26 #36| 0

@ Judenworuh

Følger du med i dansk fodbold?

17-07-2009 15:28 #37| 0

Han kom sku da ikke med på et afbud +??.

17-07-2009 15:32 #38| 0

Jude@

Først blev han udtaget til Liga landsholdet (på afbud) Men liga landsholdet og landsholdet er ikke det samme ;), derefter blev han udtaget til træningskamp på grækenland. Også startede han inde mod Sverige.. Og lad os se om det ikke også er ham han vælger mod Portugal i september.

17-07-2009 16:40 #39| 0

@Henze:

Det er muligt stemningen er mere jordnær på diverse fan-fora, men i den "officielle" skrevne presse har trænere og spillere da gang på gang himlet op om, hvilket FANTASTISK potentiale, der ligger i spillerne.

Jeg flyttede til Århus i '98 og siden da har de spillet af røv - og alligevel skal der ikke mere en en laaaang stribe på 2 sejre til, før de snakker medaljer...

Sidebemærkning: Peter Graulund er et usympatisk svin på en fodboldbane !

Sidebemærkning 2: Nej, jeg er ikke bare bitter, fordi jeg er AC Horsens mand :-)

17-07-2009 18:42 #40| 0
ROI: 0% (4)

Folk sætter SIF til nedrykningskampen, SIF ender i top6.

GF bliver i bundstriden.

FCK mestre
Brøndby top3

OB/FCM 2-4

17-07-2009 19:35 #41| 0

FCK snupper (desværre) guld igen i år. Kan ikke rigtigt se (andre end OB og GF) sån'en rigtig rokke ved dem... Der skal vel gå op til minimum 2-3 år før BIF igen kan lugte, for alvor, guld

2er blir OB

Midtjylland 3 -

og GF 4er

17-07-2009 20:35 #42| 0

som Judenworuh
"Hvis AGF ikke er uheldige at rende ind i skader på de vigtige pladser som sidste år, så vil jeg æde en hat på at AGF ender i top 3" ?? lol

alt for mange succesliderlige GF'ere..
Agf i top 3 er imo umuligt mål..

Agf kommer nok i Cl næste år right ? ;-)

17-07-2009 20:43 #43| 0

I kan selv finde en rækkefølge til de sekundære placeringer..

Kun guldet tæller.. Og på toppen af det skal vi have FCM !

17-07-2009 20:47 #44| 0

Altså nu er jeg ikke AGF mand men hvem er det der er så meget bedre end dem?

Jeg tror dog heller ikke på top 3 fordi det er AGF og der kan de sgu ikke ende... :)

Men helt ærligt...
Der er jo kun OB og FCK i ligaen resten er bare fylde...

Jeg kan ikke se at Brøndby, Aab, Fcm og Randers er bedre end AGF..
Det er alle bare hold der kan ligge og kæmpe om sølv....

Edit:
Skal lige siges at jeg er fan af ingen hold i danmark og er jeg fan af et hold er det det hold der møder FCK hver uge :)

17-07-2009 21:37 #45| 0

1: FCK
2: OB
3: Randers
4: Aab
5: AGF
6: BIF
7: Esbjerg
8: FCM
9: FCN
10: Silkeborg
11: SønderjyskE
12: HB Køge

17-07-2009 21:38 #46| 0

G-B-P Enig..

Jeg synes AGF's hold er bedre end langt de fleste superliga hold, kun overgået af OB og FCK.
De har måske ikke den største bredde, men de har en kanon førsteholds trup, og nogle kæmpe profiler.
Dioh Williams, folk ved han er røv god!, blev skadet men er tilbage. Nando Rafael, har spillet en kamp, været skadet, en kamp været skadet, osv osv. Han er fysisk stærk, god teknik, og er en kæmpe trussel for ethvert forsvar, dog lidt for aggresiv en gang i mellem.
Benny Feilhaber: manden var skadet det meste af sidste sæson, men har spillet fremragende for USA til Conf cup.
Jakob Poulsen: I mine øjne den bedste fløj i ligaen, hvilket også blev belønnet med Landsholdsplads. Endda en start 11 mod Sverige.
Michael Lumb: Et ungt stjerneskud, som både blev luret af Ajax og Aston villa kort inden han blev skadet, en fantastisk venstre back.
Dan Thomassen: Folk ved hvem han er, en stabil forsvarsklippe, som med sin rutine gør forsvaret mere sikkert.. Det er nok dem der kommer til at vise mest i den her sæson :)

17-07-2009 22:01 #48| 0
ROI: 0% (1)

WHAT?!?!?

HVAD får jer til at tro at Randers kan tage en top3?!?!?!?
Det vil da aldrig nogensinde ske i 60 år.

Mit bud på en top6/

1. FCK
2. BIF
3. AaB
4. FCM
5. OB
6. AGF

FCK vinder...
BIF, tja. De har spillerne, men ikke de kan komme til at spille lidt mere solidt nu her? AaB, FCM og OB kommer til at ligge og slås' om 3,4 og 5.

Ja, jeg tror Randers kommer til at ligge og slåsse med Farum og Esbjerg om "midterpladsen". Jeg er AaB'er, og deres nye spillere ser sgu giftige ud, og de vil helt sikkert blive profiler nogle af dem. Vi er kommet af Caca (som jeg overhovedet ikke forstår hvad OB ser i, han kan dog dække alle offensive pladser, men manden er jo ikke så god vel!).
OB syntes jeg ikke er blevet styrket her til starten, så nej, de kan måske tage 4. pladsen.
AGF har nogle meget gode spillere, men de har sgu ikke rigtig haft marginalerne med dem.

17-07-2009 22:01 #47| 0

Henze > Jeg har respekt for, at du er fan af AGF, men vil du ikke gerne bare være en smule realistisk.

Dioh Williams > En middelmådig angriber i superligaen. Han ligger vel og kæmper om at komme ind i top 10 af angribere i den bedste danske række - sådan objektivt set.
Nando > Potentiel god angriber - via hans glimtvise gode teknik og i særdeleshed gode fysik. Har dog nærmest intet vist i forrige sæson, så alt for høje forventninger til ham er ikke oplagt.
Feilhaber > Spillede en rigtig flot turnering for USA. glæder mig til at se ham i superligaen. Kan meget vel blive AGF's bedste mand og deres største (og formentlig eneste) profil i superligaen.
Jakob Poulsen > En above-average fløj, men absolut langt fra superligaens bedste. Er desværre blevet hypet alt for meget, blot fordi han er med inde omkring landsholdet. Tvivler meget på, at han starter mod Portugal.
Lumb > Har selv spillet mod manden én enkelt gang, og han er ganske rigtigt blevet god - men et talent var han ikke. Han må være en træningsslider, for han er blevet en relativ god spiller - men langtfra nogen profil.
Dan Thomassen > Well, rutineret gut, der er langt fra tidligere tids storhed!

Det er mine vurderinger. Jeg er hverken fan af AGF eller modstander af dem :)

Tror selv på OB og FCK i top 2, BIF, FCM, Randers og AAB i top 6, Esbjerg, Nordsjælland og AGF i top 9, Silkeborg, SønderjyskE og Køge om nedrykning - formentlig med silkeborg som survivor :)

17-07-2009 22:22 #49| 0

Madsmk@

Jeg føler mig 100% realistisk, og Dioh Williams er bedre end en middelmådig angriber, der er en grund til at AGF's angreb er blevet kåret til det 3 bedste. (Det er noget tv2sporten har lavet), Hvor de har målt og vejet de forskellige hold.
Erik Rasmussen har selv udtalt at Dioh er en fantastisk angriber, og han kan virkelig noget med bolden.

Og angående Jakob Poulsen, så kan jeg ikke se hvorfor folk er siger han kun er en over average?.. Morten Olsen har selv udtalt at han er en af de bedste i ligaens på hans plads. Han har et højt bund niveau, og spiller meget sjældent en dårlig kamp.

17-07-2009 22:23 #50| 0

1. FCK - Ikke glad for det men de er langt bedre end de andre pt!
2. Brøndby - Bliver tæt mellem dem og OB, har ikke meget fidus til Kent Nielsen, men tror deres trup viser sig stærkere i det lange løb
3. OB - Ingen tvivl om at disse tre hold bør ende i top 3
4. FCM - Stadig landets 4. bedste, potentiale til at overraske og tage 2. eller tredje pladsen hvis alt klikker, Onyzko en stor forbedring.
5. Randers - Går forbi AAB i år, de har noget godt kørende i Randers.
6. AAB - Lynge kører bare en kedelig fodboldforretning, mangler profiler.
7. AGF - Ligner en midterplacering, men de kan både overraske og skuffe, top 3 = no way
8. Esbjerg - Ove P reddede Esbjerg sidste år, i år kommer de ikke i farezonen.
9. FCN - De ligger og roder dernede som altid.
10. Silkeborg - Har et stærkt hold af en oprykker, potetiale til at ende så højt som nr. 7 men kan også rykke ned hvis de får en dårlig start.
11.Sønderjyske - De var heldige/dygtige at klarer skærende sidste år, det sker ikke igen
12. HB Køge - Ryger ned med et brag

17-07-2009 22:28 #51| 0

Jakob Poulsen er helt sikkert fremtidens mand trods sin alder(er det 27?), så har han vel stadig 7-8 år mere i benene og han er jo kun lige begyndt med at vise lækkerrier på banen, så jeg tror han kan blive rigtig stor og væridfuld for GF... Mon ikk han snart skal udenlands?? selvom det har han vidst været,.

17-07-2009 22:31 #52| 0

Mr Drain.

Han kom til AGF fra Heerenven sidste år. Han har udtalt han vil blive i agf 1-2 år endnu, også vil han gerne videre udenlandsk. Men jeg tror han bliver solgt til Vinter eller efter den her sæson, hvis han viser sit værd både på Landsholdet og for AGF, så skal der nok være en klub der vil smide en pæn slat penge efter ham :)

17-07-2009 22:32 #53| 0

@ Desis-DK

AAB kommer ikke i top 3. Det er umugligt for et så ringe hold som dem. Nuvel, de har truppen og bredden til det, men at kunne udføre det ud på banen og få nogle resultater med hjem, det kan de sq ikk.

Sååå de kommer til at rodde rundt mellem 10-8 pladsen. De spiller jo uagjort (eller taber) mod de dårlige hold (FCN, HB Køge, SIF, Sønderjyske, esbjerg) og så tabe de jo bare stort til top 5 i Suåperligaen.

Sååå en 3 plads... IN YOUR DREAMS !!!

17-07-2009 22:33 #55| 0

Ja, mon ikke ;) klasse spiller.. lige sådan en gut bif går og mangler eller 2 eller 3 eller 1000 stks... HEHE! ;D

17-07-2009 22:33 #54| 0

Chrisjk, Med mindre de skifter Kent ud, så får Brøndby højst en 5-6 plads i år.

17-07-2009 22:58 #56| 0

#mr drain

8-10. pladsen??? HVad snakker du om??
Se tilbage på sidste sæson, hvis vi ikke havde haft en Skotte ved navn Brucie i starten, mon ikke vi havde haft 5-7 point mere så??? Det er ikke meget, meen. Vi spillede elendigt sidste sæson ja (set bort fra i Europa!). Vi har et hold nu som kan nå meget langt. Jeg ved ikke om du har set nogle af de nye spillere AaB har fået. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men kan du huske Thomas Gaardsøe? Han er tilbage i storform! Han bliver helt klart en af ligaens største profiler hvis han kan holde skaderne væk, og hvis ikke han kan har vi Wæhler og Lasse Nielsen klar. Lolo Chanko er det man kalder raw power! Den mand løber ekstremt meget. Selv igår, hvor det virkelig så skidt ud, var han klasse. Han er ikke bare for at gå ned i taklingerne, han laver klasse aflevering fremad, hans speed!
Daniel Fredheim har jeg ikke set så meget, men jeg har store forventninger til ham. Tracy var en af de bedste igår, hvis han kan fortsætte som han gjorde igår ser det virkelig lyst ud. Han stod virkelig godt som en spilstation oppe i angrebet, og vandt også de hovedstødsdueller han skulle.

Men ja, vi mangler stadig en der banker kasser ind. Man kan jo altid håbe der stadig er gang i forhandlingerne om Bernburg :)

17-07-2009 23:21 #57| 0

Hvad jeg snakker om??? - bare det realistiske for AaB... holdet fungere ikke sammen. Og det ender som regel aldrig godt. Glæder mig til at se dem i 1.division next season LÅL!!!

Bernburg får de aldrig!

Han er alt for dyr for AaB (hehe... hvertfald hvis man spørger Lynge's pung) plus han skifter nok udenlands til vinter.

De har jo også købt Daniel Fredholm (et kæmpe flop skal han sku nok blive) Eneste positive indkøb er vel Chanko og Wyrtz.

mht forsvaret så er det kun Væhler (hvis han kan holde sig skadesfri, som er udemærket) Gårdsøe kan jeg ikke helt se ramme sit goe gamle niveu

17-07-2009 23:25 #58| 0

Holdet er jeg blevet skiftet rimelig meget.
Nu har jeg set dem spille. Så du kampen mod Randers, eller den igår??
Og jeg spørger igen, har du set nogle af de nye spillere?
FCN's Allan K. Pedersen har sagt at han heller ville sælge Bernburg for 5mill til AaB, end sælge til BIF og få 10mill.

17-07-2009 23:28 #59| 0

FCK
FCM
OB
BIF
AGF
AAB
RANDERS
FCN
ESBJERG
SØNDERJYSKE
SILKEBORG
HB KØGE

18-07-2009 03:42 #60| 0

FCK
BIF
FCM
OB
RANDERS
AAB
FCN
ESBJERG
SILKEBORG
AGF
SØNDERJYSKE
HB KØGE

18-07-2009 12:04 #61| 0

FCK
OB
FCM
BRØNDBY
RANDERS
AAB
SILKEBORG
AGF
ESBJERG
FCN

18-07-2009 12:29 #62| 0

@Henze

Noget du vil tage et væddemål om?

18-07-2009 12:51 #63| 0

Som AGF-fan siger jeg:

FCK virker "desværre" overlegne.
-
OB sikker 2 plads.
-
Brøndby kæmper om 3-4-5. plads i prioriteret rækkefølge
FCM
AGF
-
RANDERS kæmper om 6-7. plads
AaB
-
Esbjerg 8
-
FCN kæmper om 9-10-11. plads
SøndejyskE
Silkeborg
-
HBKøge sidst

18-07-2009 13:15 #64| 0

Brøndby
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
FCK

18-07-2009 14:00 #65| 0

@alle ta jer dog sammen AGF i top 5???? lol

som AaB Fan kan jeg kun sige jeg er 100% sikker på de ender i den gode ende 1-4plads... glæder mig til at se mere til Daniel Fredheim, den korte tid han var inde i europeleague kampen har han satme stærk... og lolo chanko skal også nok vise jer hvad han kan i AaB's trup... men ja som mange siger mangler vi bergburg som vores bomber... da curth er et overstået kapittel...

18-07-2009 14:13 #66| 0

Hey,

Har ingen favorithold i Superligaen, så her kommer et upartisk indlæg :-)

1. FCK ( Bedste trup! Måske mister de fokus ved evt Europa succes ).
2. OB ( Dygtig trup. Tror de henter yderligere i dette vindue ).
3. FCM ( Talentfuld trup og godt koncept ).
4. Randers ( Gode profiler og godt trænerteam ).
5. Brøndby ( Mange profiler, men ikke noget hold ).
6. AAB ( Får en mellemsæson. Skal spille et nyt hold sammen ).
7. Silkeborg ( Ok trup. Er gearet organisatorisk ).
8. AGF ( Har et par ok profiler, men bliver blød mellemvare ).
9. Esbjerg ( God træner, men smal trup ).
10. FCN ( Bliver en del af bundkampen, men tror de klarer den ).
11. SønderjydskE ( vil kæmpe heroisk, men undgår ikke nedrykning )
12. HB Køge ( Er ikke gearet til Superligaen og bliver klart nr. sjok! )

Ovenstående kan man vist næppe være uenig i!

Henrys

18-07-2009 14:52 #67| 0

@ Tonse

www.betbrain.com/oddsOverview/Football-50-Denm-Superligaen_/tn/151278105/sportId/1/site/0

[] Value i odds 12

18-07-2009 15:40 #68| 0

@ kongenafdk

TY!!

-KD- virker heller ikke interesseret alligevel :)

18-07-2009 18:49 #69| 0

Jeg får ret, FCK ender på sidste pladsen. 0-2 til FC Rødvin, ha!

28-07-2009 15:09 #70| 0

@ Alle jer der sviner AGF

Kig på tabellen :)

28-07-2009 15:17 #72| 0

Ja, nu behøver Århusianerne ikke vende avisen på hovedet når de kikker på stillingen i Superligaen!

28-07-2009 15:17 #71| 0

3: AGF
4: Randers
5. Esbjerg
6. Silkeborg
7. FCM
8: Aab
9: BIF
10: FCN

28-07-2009 15:21 #73| 0

@ Tosse

Lad os kigge på tabellen, når vi kommer til juni!

- så er vi tilbage ved AGF sygen... De vinder 2 kampe og straks kan alle gå hjem og ligge sig. Tag jer i agt Man U, Barcelona, Milan, Arsenal etc. etc.

Henrys

28-07-2009 15:25 #74| 0

3: BIF
4: Randers
5. AGF
6. Esbjerg
7. FCM
8: AaB
9: Silkeborg

28-07-2009 15:35 #75| 0

lol @ dem der siger AGF, BIF eller AaB i top3 !

28-07-2009 15:36 #76| 0

Jeg så Randers - AGF i aftes og AGF var 3-4 klasser bedre end Randers den første time, de spillede rigtig rigtig godt.

Kan de komme op på at holde det niveau en hel kamp tror jeg på de kommer i top 4.

Randers derimod skal prøve at forklare Tobias Grahn at man ikke vinder nogle superliga kampe ved at gå rundt og slå ud med armene.

Hvis jeg havde været træner var han blevet hevet ud efter 20 minutter, for han var direkte pinligt at se på.

Slutstilling :

1: OB
2: FCK
3: AGF
4: BIF
5. Esbjerg
6. Randers
7. FCM
8: AaB
9: Silkeborg

28-07-2009 15:40 #77| 0

BIF
FCK
AAB
OB
RANDERS
FCM
SILKEBORG
AGF

28-07-2009 15:56 #78| 0

@ Henrys.

Klovn..

28-07-2009 16:01 #79| 0
ROI: 119.11% (17)

OB
FCK
FCM
AGF

28-07-2009 16:37 #80| 0

Fumle20 @

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!.

AAB i top 4 !. Det må da være årets joke. De har ikke engang en bedre trup end Sif.. De ryger ud til Sarajevo 3-1. FLOT. De taber til GF 1-0 på hjemmebane, begge hold havde en god halvleg, og kunne godt være endt uafgjort. Men at du tror det er realistisk at Aab med den trup de har i år kommer i top 4, er da vidst en joke. AGF i top 3 er da langt mere realistisk..

Hvis du tør så lad os tage et bet om hvem der ender højst i år.

28-07-2009 16:52 #81| 0

Til alle dem der tror et andet hold end FCK bliver nr 1 er jeg frisk på et head-to-head bet på $100-$300.

28-07-2009 18:28 #82| 0

@ Tosse

Sandheden er ilde hørt...

Henrys

24-08-2009 23:19 #83| 0

Jeg kunne simpelthen ikke lade være.

www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=1

Jeg holder stadig fast i mine udtagelser angående jeres Randers forudsigelser:

"HVAD får jer til at tro at Randers kan tage en top3?!?!?!?
Det vil da aldrig nogensinde ske i 60 år.
"

24-08-2009 23:34 #84| 0

VI LIGGER NUMMER 1!!!:D

24-08-2009 23:54 #85| 0

Randers havde selvfølgelig ikke noget at gøre i toppen, heller ikke før sæsonstart. Defensiven har hele tiden været ringe, og trupmæssigt har FCM, AAb, AGF, FCK, OB og Bif en stærkere trup. En 7. plads burde de dog nok kunne klare.

25-08-2009 00:05 #86| 0

1: Tennis
2: Atletik
3: Volleyball
4: Bowling
.
.
.
.
.
.
187569: Fodbold