Sbrugby vs Farha 500/1000 NL & PLO
Ved godt den er postet på 2+2, men ikke alle læser derinde.
... sick
Farha var på et tidspunkt nede med $800k - Han har dog lavet et nice comeback og Sbrugby er pt. nede med $500k.
Håber snart han poster et par hænder.
Siger de alle (Greenstein etc.) ikke at man ikke skal spille PLO mod Farha uden at få et par andre varianter såsom NLH med da han er rimelig nice til PLO.
Farha på vej til BUSTO måske........
www.cardrunners.com/fusetalk/blog/index.cfm?forumid=31
Det er hans nick på 2p2.
aba om Sammy:
"Then he took all the money he had in front of him, 470K, and said lets flip you only have to put up 450K."
Fucking degens!!
Så Sammy er villig til at flippe om 470k og i snit tabe 10k. Ok 10k er ikke meget for ham men stadigvæk damn fucking sygt. WTF?!?!?
Sammy er syg
Sammy er konge
Sammy lever enhver ludomans drøm :)
Det er rimelig mindblowing (moneywise) det de herrer har haft gang i.
til sidst spillede de 1k/2k/4k , 4 handed.........
lidt vigtigt raketterne holder..
Mvh Søren
Snoogy
HAHAHAHAHAHA! Det er så fucking sjovt, seriøst den bedste tråd EVER på 2+2. OMG :D
Billedet med Star Trek, oompa loompas etc :D såå sweeet
@Snoogs
Har også lige tjekket tråden. Helt sikkert noget af det sjoveste jeg har været vidne til i lang tid.
Der er vist også lidt omkring dealeren ved det game.
table-tango.pokerworks.com/2007/06/08/behind-the-noise/
der må være noget background info til hvorfor hun ikke fik drikkepenge
Jeg synes da det er værre at hun laver en tråd i et public forum hvor hun udstiller sine kunder.
"Jeg synes da det er værre at hun laver en tråd i et public forum hvor hun udstiller sine kunder."
Det tænkte jeg også på. Det virker til, at de begge var nogle nærigrøve, men hvis jeg spillede i et 1K$ blind game, ville jeg da forvente at dealeren ikke postede omkring spillet på sin blog.
Tråden på 2+2 er i øvrigt fantastisk :)