Hej PN
Har ikke handhistory så den kommer fra hovedet. Jeg bruger ikke pokertracker eller HEM, så har ingen stats. Dog har villian 1 spillet Tight, og det virker som om han bare venter på en hånd som han kan komme all in med Preflop, da han er presset af blinds. Villian2 har lavet et par steals og har også foldet til et reraise tidligere.
Der er et stort gap i prizepool på finaltable, så vi er interesseret i at nå Finaltable.
Average er på 70k+ og vi er 16 tilbage ud af 400+ fra start. Penge til top 110.
Blinds er på 2k/4k og ingen antes.
Heros stack: 42k
Villian 1's stack: 26k
Villian 2's stack: 28k
Hero har 1010 og sidder i bigblind.
Villian et skubber fra UTG+2 og Villian 2 skubber fra Cutoff.
Hero caller???
Hvis vi sætter Villian 1's range til 77+,AJs+, AQo+ og villian 2's range 66+, ATs+, KQs, AJo+.
Ved de to givne ranges har vi følgende equity:
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 33.913% 33.25% 00.66% { TT }
Hand 1: 34.794% 33.39% 01.40% { 77+, AJs+, AQo+ }
Hand 2: 31.293% 29.96% 01.33% { 66+, ATs+, KQs, AJo+ }
Vi har altså 33,25% win chance og vi får 1:2 på vores call, og bør breake even i det lange run.
Korrekt udregning aye?
Synes selv det er et ret interessant spot, så glæder mig til responsen :):)
EDIT: Stavefejl + ekstra info
Scandic 10k GTD, 1010 preflop spot
Hvad hed du? Jeg blev nummer 3.
EdgeEdge2
Det var den der Scandic Party 10k$ gtd ikk?
EdgeEdge - good job :) - Hvad gav den udover ticket?
Jeg var LuckBoxNr1
jeg tror jeg folder i spottet og finder et sted, hvor jeg kan skubbe first in - et spot du kan vente en anelse på i et spil uden anter med din stackstørrelse. Desuden har du 2/3 chance for at ryge ned 14-16K ved et call, hvor du så skal betale 2K i SB. Men den er sgu close alligevel, så forstår godt du ligger den op her :-)
Hey LuckboxNr1, tak for spillet igår.
Den gav 550$ og 200$ ticket.
gg
@Martin B
Nice nok. Gratz med det.
Du har et let fold, du kan være fuldstændig crushed, og hvis ikke, så er du nok ude i noget flip. Find et bedre spot!
Hmm ok. Altså nogen der har nogen kommentare til de to ranges jeg har opsat?? Altså teoretisk er det jo et break even spil med de nuværende ranges, og da jeg jo skal ud og doble for at nå langt, så kan det vel godt retfærdiggøres at smide det hele ind med chancen for en 3 dobling med 33%.. Ofc er de ranges ikke 100% men bare et hurtigt udkast :)
@mckellberg
Takker m8 :D var ikke den vilde payout men hvad fanden.. jeg freerollede den bare for den ticket scandic gav mig, så fint afkast :p lol
Jeg tror din range for V1 er for stram. Tror han pusher lidt bredere i det spot. V2s range tror jeg er meget passende. Jeg folder - TT er halvskidt inde mod en masse overkort (og selvfølgelig smadret af OPs) og det er stadigvæk godt over halvdelen af din stack.
Synes også villains 1 range er for snæver. Selvom han er tight kan han jo nok godt se han er nødt til at røre lidt på sig, med mindre du føler han bare prøver at fedte sig på FT. Men vil udefra set tro han pusher alle par og A9+ KJs+ Kq+, muligvis væsentlig løsere end det.
Villain 2 s range må jo nødvendigvis også være stærkere end villain 1s range, når han push/kalder villain 1, og her tror jeg så tilgengæld han folder hænder som 66/77 og A10s. Alt i alt tror jeg ikke vi er særlig godt inde mod villain 2s range, og da vi samtidig stadig har chips nok til ikke at være tvunget til gambleri folder jeg nok. Hvis readet var at villain 1 meget vel kunne pushe ATC i spottet (og villain 2s range dermed også havde været indrettet derefter) havde jeg derimod kaldet.
Selv hvis du breaker even ved callet, gør jeg det ikke. Du siger senere, at du nok skal flippe anyways, så du kan ligeså godt gøre det nu. Der er forskel på at calle et flip, og shove/fremtvinge et call. Du kan jo muligvis kommer på en flot 52k efter overståede blinds, hvis du bare får lidt semi billetter at arbejde med. Dog ikke noget hovedløst skubberi på nuværende tidspunkt.
Alt i alt mener jeg bare, at du også bør tænke lidt på, at du har blinds overstået, får muligheder for selv at stjæle osv.