Who's in?
Efter eksamens projekt denne måned blev det ikke til så mange point..
Nick: J2tm
1. Rate my poo 46609.20
2. Zarver 29944.80
3. Tylle11 27129.00
4. llStormll 25900.00
5. Stor81 23124.70
6. richon2 21518.20
7. Puuuha 20308.30
8. Mr.sandberg 19018.40
9. J2tm 18700.00
10. My Tra La La 17300.90
Scandic EPT Cph. SNG kl 21.00
My Tra La La ;) I'm ready
GL til drengene. Ship den nu hjem en af jer, ffs :-)
jeg er klar
Puuuha
Er der nogen som har smidt nogle bets på turneringen ?
Ikke endnu - men jeg regner da stærkt med, at jeg får smidt et par mønter efter ham der Stor81 H2H :-)
Det gør du bare :p men hvorfor ikke bare give dem til Røde Kors i stedet for scandic ? ;)
Havde tænkt tanken, men jeg stoler ikke på dem. Er bange for, der går alt for mange procenter til administration m.v. - så fandme hellere bare forære dem til Scandic eller smide dem direkte i skraldespanden!
Har 2000 på Storm, 1200 (var max) på Puuuha. Men så blackoutede skærmen, så jeg kunne ikke spille mine ønskede 5 kr på Owner.
Zarver er dog klart det bedste bet imo. 10 gange pengene på den formentlig bedste SnG spiller i flokken, som tilmed er varm og derfor spiller med solid selvtillid.
@ turbo
Zarver er bestemt ikke varm for tiden
Han var da for en uge siden?
Fik du bettet Stor ?
wee ||Storm|| - så fik jeg da mit lir til den sng. 185 kr.! wuhuu. LOL :D
@klausc
Skal du ikke være helt sikker på ;) Hvis du går ind og læser scandics regler står der:
Poker. Ved spil på H2H mellem to spillere, skal minimum en af spillerne komme i pengepræmierne ellers udgår væddemålet til odds 1.00. Dueller hvor mindst en spiller ikke stiller til start, annulleres til odds 1,00.
Så du må håbe på puuha nu (:
Mobning er tilladt, når villain klik-folder. Fuckasier det er dårligt. Han havde btw AQ sagde i chatten.
Husker hans tråd om at alle pokernettere bare skulle komme an i HU cash, LOL :-D
yep stort tillykke
WP
Gratz
Thx herfra.. sku faktisk tidligt i seng.. men nu må jeg lige ud og kigge i svendborgs torsdagsdøde natteliv ;o)
Gl i den anden EPT turn..
jeg blev nummer 2 i den anden :-(, men ham den anden spillede nu fint, han fik ramt på mine konger, så var den match fordi ....
også frustrerende at mine AA ikke holdt mod hans 99 AI preflop -- ville have været CL med 3 igen. han samler en gutter up på turn, som dog samtidig giver mig en FD....og rammer!
...og jeg bliver lige nødt til at sige det her: ffs scandic (ongame) er RIGGED - har virkelige aldrig set så mange suckouts før på nogen site
ps ved det lyder latterligt, men det passer!
;-)
@Loki
Sorry. Troede jeg var på et coinflip og havde dig pænt dækket.
@mandelir
Godt spillet og tillykke med et lille plaster på såret :)
Men hvor bliver det en fed julefrokost på jobbet idag. Kan ikke få armene ned...
Mvh cbentz
Tillykke til Juul - wp mate.
Skulle desværre ikke være min dag i går, med QQ vs Puuuha's QQ og TT vs mr. luckbox aka Juul's 99 :-(
@ Westergaard: Ja selvf fik jeg da spillet H2H...
@ Stor
Du var meget uheldig med QQ vs QQ, hvor han river 4. klør til sin flush. Men mod mig var du jo low.. du var jo på vej til at blive blinded ud som du plejer ;o)
Og når det er sagt, mener jeg den 99 mod din TT for 1/4 af min stack var den eneste gang jeg var bagud i hele sng'en (correct me if im wrong)
Den næste afgørende hånd var mod Storm (Saibot) da vi er 3 tilbage..
Blinds 100/200 - Han raiser til 500 på knap, sb folder, og jeg har AQ i bb.. jeg gør den til 1350.. Han går all in.. og mener jeg skal kalde ca 3500 mere ud af de resterende 5-6000.. så for mig et rimelig let kald, idet jeg har reraiset storm nogle gange forinden, hvor han har raiset på knap. For mig virkede det som om han ville sætte et eksempel, så jeg ikke blev ved. Han viser så 77, og jeg vinder coinflippet da både flop og turn giver et A, og river ikke viste en 7er. Storm spillede igen en flot turnering, uden det nødvendige held i de afgørende situationer.
HU følte jeg, at jeg havde styr på det, og sejren kom aldrig rigtig i fare.
Så alt i alt er jeg rigtig tilfreds med turneringen, som jeg virkelig var motiveret til, efter en måneds eksamens projekt, uden særlig meget poker. Reelt kun det der var krævet for at slutte top 10 i racet.
Det næste jeg ser frem mod er Grand Turn på Ongame den 28/29/30 dec.. som med til medvind kan give et rigtig godt nytår ;o)