Who's in..?
Nick: J2tm
1. J2tm 40157.50
2. KithKanan 38890.20
3. Zarver 37230.00
4. Tylle11 23215.20
5. Lowtilter2 22256.90
6. sadcity 21519.50
7. llStormll 20859.50
8. richon2 20557.50
9. -Resilience- 20517.10
10. llllICRIllll 20254.70
1st - 10th spiller en lukket $15.000 EPT Tournament torsdag 22. november kl. 21.00
Prizepool:
1st EPT Cph. $13.000
2nd $1500
3rd $500
Scandic EPT Cph. SNG kl 21.00
Synes Rate My Poo mangler, han skulle da bare have overført nogle af sine PP fra sidste gang... HEHE ;O)
Flere fra top 10 i sidste måned har ik spillet denne måned.. derfor jeg tænkte der måske var nogle nye fra PN der var kommet op..?
Plejer jo at være meget god lir..
Jeg har sgu holdt stort set pokerfri i denne måned efter et par super måneder, så jeg er desværre ikke med denne gang..
Gl JuuL, ses til EPT'en hvis du kvaller, for mit Dublin seat fra sidste race blev lavet om til København da jeg havde svært ved at finde tid til Dublin..
Klarede desværre kun top 40
Hvor formstærk er du Juul, ligefrem så skarp at du skal have et lille hyggebet på siden? ;O)
@ Veron
Thx, håber på jeg kan shippe det denne gang efter HU sidst.. Lækker nok med at få lavet sædet om, det du vel ik utilfreds med ;o)
@ Wester
Ok, der er vel mange fra PN i den turnering ikke?
Måske jeg bare overvurderer folks evner om hvor meget de spiller i sådan et race, eller også er der bare ikke så mange der spiller på scandic.. Hvis folk mangler en god deal, skal de da være velkommen til at kontakte mig på PM..
@ Krystal
Hmm, jeg er formstærk i følge mig selv :D
Men synes ik oddsene giver særlig god værdi. Har dog ik lige kigget det nærmere igennem endnu..
Med odds 1.85 på alle H2H, skal der ca 55% eller større chance til før der er værdi.
Der er nogle dygtige spillere imellem, men vil da gerne gi mine vurderinger på de enkelte H2H om lidt hvis det er..
Nåede ik top 10 på trods af at hverken Rate my poo eller el_santo_1 har spillet
spiller i den tour for nr 11 til nr 40
Odds på My Tra La La i 17500$ GT som vinder.. Sikkert bet !
Kan man se hvor meget man nåede et eller andet sted? Ikke at jeg har nået noget særligt!
@TopperH
Top 300:
www.scandicbookmakers.com/poker.cfm?get=promotions&id=19
jeg er desværre ikke med denne gang.
har holdt pokerpause efter min 156k$ gevinst.
Men held og lykke til jer andre
Jeg er heller ikke med, da jeg også har holdt stort set pokerfri pga. ferie i USA. Mit sæde er btw også ændret til KBH istedet for Dublin, hvilket er great!
GL til Juul, Saibot og resilience!
ja tror jeg spiller den lørdag i stedet.
Plejer at drikke mig i hegnet fredag
Nu blev jeg så nummer lidt over 100... får man så bare 20$ eller hvordan?
@ Veron
Thx, håber på jeg kan shippe det denne gang efter HU sidst.. Lækker nok med at få lavet sædet om, det du vel ik utilfreds med ;o)
LOL. GIGA jinx. Surebet på du ryger som den første nu.
- Jeg omvendt jinxer lige mig selv btw:
Jeg er dømt til at tabe. Jeg stinker til poker. Jeg rammer quads i første hånd men blir suget ud af løbe straigt-flush.
helt upartisk.. Jeg ville sætte alle mine penge på Crazy_Dog12 som vinder i 17k ept....
- C
@ tra la la
under normale omstændigheder ville jeg nok give dig ret men ikke når CD12 er med, men held og lykke med det!!
Har spillet hele rullen på den skøre hund.. Dont let me down m8!
Er også med i 15k'eren (resilience) men tror ikke der er meget value på oddsne i den 10mands. Den "store" derimod er imo lidt værdi at hente
Juul har lavet et massivt comeback fra 200ish til 2k
Storm er stadig 2ér
Storm er i front GOGOGOGO
Han har logget af msn så han bedre kan koncentrere sig
LOL
AD
ellers en go betaling saibot laver der
har kigget med i hele touren og saibot har sku spillet godt.
men det er nok fordi turbofluen ik er med :P
3
pnére tilbage
www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4%2d54444083%2d189 her er Chipcount
Storm lagger den sick meget op
her er Chipcount
www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4%2d54444083%2d212
LOL
www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4-54443653-163&searchType=previous
Hva er det for en måde at ryge på
men er blevet vant til det efterhånden LOL
Pis Storm ude
kunne ellers godt lide movet
YYYEEEEESSSSSS
Ship it!
Den rigtige turnering at være en kæmpe luckbox:-)
Jeg var ikke i nærheden af at være den bedste spiller ved det bord...
Storm spillede sygt godt og ejede mig fuldstændigt, glad for jeg ikke endte HU mod ham!
T-lyk til Tylle11 aka. micthy.. du spillede den fint hu..rigtig agr... og altid dejligt med lidt hjælp i billetten ;o)
Mht. mit eget spil er der ik så meget at sige.. kommer igen næste måned..
Owner... ses downtown ;o)
Skååål..
@Owner, Johnny, Micthy
Tak for supporten, og tillykke med det Micthy!
ja det er han...
meeeeeeeeeeen han er en donk som bare er en luckbox
@No Limit
Det er mig. Har vi spillet?