Scandic nede??

#1| 0

Nogen der lige gider teste om det kun er her pro favor???

03-12-2012 03:58 #2| 0

Wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuw

"Fra søndag den 2. december kl. 23.59 kan der ikke logges ind på poker - dem der er logget ind kan spille frem til mandag den 3. december kl. 0400."

2 borde tilbage i 100r - bliver logget af og så denne besked?!?!?!

WTF altså!!!!

03-12-2012 04:01 #3| 0

wow hvor absurd. det er jo direkte sindsygt >.<

03-12-2012 04:08 #4| 0

Nå, de skal naturligvis have chancen for at kompensere mig ordenligt før de hænges ud, udover det åbenlyse retaderede i en opdatering på denne måde, på dette tidspunkt - skal nok vende tilbage til tråden når jeg hører fra dem...

03-12-2012 04:34 #5| 0

Men blev du først logget af efter knap 4 timer af lockdown? og på igen 4min efter? Eller har deres update fucket helt? Er bare nysgerrig i forhold til dine post. Hvis misset flere timer så mega mega sick!

03-12-2012 05:42 #6| 0

@KD
Han blev logget af ca. klokken 03:50 og kom aldrig på igen...

03-12-2012 05:43 #7| 0

deres update er som jeg forstår på deres mail, en som varer til omkring kl 14

edit: tid

Redigeret af bluff_man d. 03-12-2012 06:12
03-12-2012 05:54 #8| 0

Kæmpe skrigetilt... Håber du får en bunke dolls!!

03-12-2012 06:03 #9| 0

Denne mail fik jeg ca søndag middag:

Kære Kunde,

Scandic Bookmakers laver søndag den 2. december en software opdatering, som vil have følgende konsekvenser for dig som bruger:

Casino lukkes søndag den 2. december kl. 21.30 - der kan ikke logges ind i casinoet og eventuelle indestående i casinoet vil automatisk overføres til din Sportsbookkonto.

Fra søndag den 2. december kl. 23.59 kan der ikke placeres yderligere sportsvæddemål. Fra søndag den 2. december kl. 23.59 kan der ikke logges ind på poker - dem der logget ind på dette tidspunkt kan spille frem til mandag den 3. december kl. 04.00.

Vi forventer at alt er oppe og køre igen fra mandag den 3. december omkring kl. 14.00.

Har du spørgsmål er du naturligvis velkommen til at skrive til os på [email protected]

Vi beklager de gener som opdateringen måtte påføre den enkelte bruger, men glæder os til at byde velkommen tilbage mandag eftermiddag til en ny op forbedret side.

Med venlig hilsen Team Scandic Bookmakers

03-12-2012 06:27 #10| 2

Nyt PN udtryk: Pro favor :)

03-12-2012 08:42 #12| 0

So so sick :-(.

03-12-2012 08:45 #13| 0
Vegas CHEF

havde godt set mailen inden jeg reggede til mit søndagsprogram - nåede ikke rigtigt at tænke på om det kun var Scandic eller om det var alle ongame sites - tænkte lige kort på om det ville have indflydelse på 100K rebuy og chippen - men mindede mig selv om at jeg jo normalt forlængst er i seng på det tidspunkt, så no worries

men fuck det er helt crazy planlægning af dem egentligt

03-12-2012 09:47 #15| 0

Har ikke fået mail på forhånd... Ej heller i min junkmail.

Og synes ærligt talt ikke det kan forventes at man skal tjekke sin mail den pågældende dag, og regne på diverse tours sluttidspunkt - de MÅ da kunne lave et filter hvor man ikke kan regge til tours der menes at slutte senere end opdateringstidspunktet!

Og at vælge at ligge en opdatering mens deres flagskibsturneringer stadig er igang er mig en gåde...

03-12-2012 11:14 #16| 0

Jeg fik også mailen (kl 12.58 først), så underligt du ikk har fået den - men giver dig fuldstændig ret i at, det kan ikk passe man skal tjekke sin mail SAMME dag + det er et så retarderet tidspunkt, at det er så usandsynligt der skulle komme en opdatering.

Håber du får den rette kompensation :-)

03-12-2012 12:02 #17| 0

LOL det er jo fuldstændig idioti så! Bliver spændende at se hvad Scandic vil gøre for at rette op på det. Det er $100K 1r1a ik? Med 25Kish til vinderen? Så potentielt $24Kish! Fuck det sick

03-12-2012 13:04 #18| 0
Vegas CHEF

Jungle, du lå 3er da jeg gik i seng - hvordan lå du da det skete og hvor mange var tilbage - hvad endte du med at blive og hvad gav den placering?

Man burde reelt set vurdere hvad du realistisk set kunne vundet (det blir nok svært obv.) fratrukket det du har vundet = Scandic betaler dig

held og lykke med det hele

03-12-2012 13:20 #19| 0

tillægsspm. kører i Scandic med en ny version af java, for efter at have formateret min computer er det kun Scandic jeg ikke kunne logge på med en ny version af java. Prøvede så at nedgradere men lige lidt hjalp det, og gad ikke sidde i 100 år og gætte på den rigtige version.


Scandic bør kompenserer dig Jungle efter den formel man nu bruger når tours går ned, så halvt præmiepulje, halvt efter chipcount. Det er vist deres budget der ryger der

03-12-2012 13:33 #20| 0

Scandicbookmakers blev solgt for et godt stykke tid siden.
Natten til i dag har så åbenbart været der hvor de har valgt at regnskabet skal slutte/starte. Gl med at få kompensation Jungle, om det så er fra nye eller gamle ejere.

03-12-2012 16:01 #21| 0

Scandic har taget kontakt, og er allerede igang med at undersøge sagen sammen med Ongame, så indtil videre positivt stemt overfor servicen :)

03-12-2012 16:05 #22| 0

Nogen der ved om de har skiftet webadresse? Kan slet ikke komme ind på scandicbookmakers.com. :-)

03-12-2012 16:07 #23| 0

Samme her, og det er 2 timer over tid. :-)

03-12-2012 16:09 #24| 0

Da jeg snakkede med dem i telefon fra ca. 15 minutter siden sagde de at de stadig er igang med systemopdatering - de sagde dog ikke hvor længe det tager endnu :)

03-12-2012 16:28 #25| 0

Jeg forstår generelt aldrig hvordan man kan opdatere sit software en Søndag, hvor alle ved folk grinder de store søndagstours

Redigeret af mortenotte d. 03-12-2012 16:29
03-12-2012 16:35 #26| 0

Deres hjemmeside er stadig nede her os. Håber snart de fixer!

03-12-2012 16:50 #27| 0

Kan afslører det er Sportingbet der ejer Scandic hvis man vil ud med noget...

03-12-2012 17:41 #28| 0

De smed denne op på Facebook kl 16.54
Men det kan da ikke være den eneste kanal de bruger






Scandic Bookmakers



Hej Scandic'ere!

Vores systemopdatering tager beklageligvis længere, end vi havde forventet.

Vi kan på nuværende tidspunkt ikke give en tidshorisont, på hvornår vi er klar igen, men giver naturligvis en melding så snart vi ved mere.
...




Se mere
Synes godt om · · Del · for 45 minutter siden ·

03-12-2012 17:43 #29| 0

Klovnerøve!!

03-12-2012 17:45 #30| 0

Egentlig utrolig at de har så supergod en kundeservice når man skriver til dem, men så superelendig service med at informere ved downtimes. Må være en utrolig dårlig ledelse scandic har kunne det godt tyde på.

03-12-2012 18:10 #31| 0

OPPE! :)

03-12-2012 18:17 #32| 0

Ja lissom man ikke troede scandic kunne blive grimmere har de formået at gøre det ultra ugly og ultra uoverskueligt, utroligt at et selskab kan lave så dårligt et stykke grafisk arbejde.

03-12-2012 18:42 #33| 0

Jeg kan godt logge ind på hjemmesiden, men ikke klienten, andre med samme problem?

03-12-2012 18:43 #34| 0

De skriver på hjemmesiden at poker ikke er tilgængeligt pt så du må nok væbne dig med tålmodighed som os andre :)

Redigeret af DoubleAcesDK d. 03-12-2012 18:43
03-12-2012 18:45 #35| 0

Ja okay, så må jeg vist også selv til at komme ind i kampen :D

03-12-2012 19:24 #36| 0

Jeg er inde ... gik bare ind i "Poker" og derefter "Browser Spil"..

03-12-2012 20:03 #37| 0

Sidste update fra mig i denne tråd.

Imponeret over deres kundeservice hvor de i dag har kontaktet mig flere gange, informeret fint om det videre forløb, og vi har fundet frem til en god løsning - så store thumbs up for behandlingen efter uheldet indtraf!!



03-12-2012 20:13 #38| 0
Jungleras skrev:
Sidste update fra mig i denne tråd.

Imponeret over deres kundeservice hvor de i dag har kontaktet mig flere gange, informeret fint om det videre forløb, og vi har fundet frem til en god løsning - så store thumbs up for behandlingen efter uheldet indtraf!!





Hvor meget fik du i kompensation?
03-12-2012 20:51 #39| 0

Tilsyneladende nok til at holde det for sig selv ;)

03-12-2012 20:58 #40| 4

Pn tradition at holde det for sig selv

03-12-2012 21:00 #41| 0

Scandic har generelt bare super support. Man finder det stort set ikke bedre nogen steder!

04-12-2012 08:46 #42| 1

Det er nu ikke fordi det er en statshemmelighed, og at begynde at refere til sager hvor Pokernets brugere har ydet en stor indsats for at ligge pres på et givent site for så aldrig at høre fra OP igen synes jeg ikke rigtig kan sammenlignes med denne sag.

Jeg lå 10/14 da jeg blev smidt af, og diverse kalkuler giver mig en værdi omkring det der svarer til 6. pladsen.

Turneringen var dog åbenbart fyldt med folk der ville i seng, så jeg endte med at blive blindet ud af turneringen på en 5. plads.

Derfor har jeg aldrig troet/regnet med/forventet en større økonomisk kompensation, men mere et plaster på såret, og at møde en god og hurtig support efter den uheldige episode så min tro på sitet er intakt.

Dette har jeg fået nu, og både Scandic og jeg havde ret meget de samme tanker om hvad der så er fair i sådan en sag, og længere synes jeg ikke den er.

Jeg aner ikke om det er hemmeligt - har ikke fået lagt håndjern på af Scandic eller noget - jeg synes personligt bare det er ret ligegyldigt i denne sag hvad selve beløbet er.

04-12-2012 09:07 #43| 0

Det lyder sku' godt Jungle! Har altid synes Scandic supporten var i top i forhold til mange andre steder, og det beviser de endnu en gang her.

04-12-2012 10:09 #44| 0

Kan se de har lavet en del om på poker siden. Det er minder mere om andre Ongame-skins. Er spændt på at se, om det er slut med fast guffe guffe.

04-12-2012 11:04 #45| 0

Det lugter lidt af ny sponsor ;)

Fint at alle er tilfredse

04-12-2012 11:12 #46| 0

Er Scandic oppe og køre på poker igen?
Jeg har af en mærkelig grund 1000kr mere på min konto end jeg efterlod den med :)

04-12-2012 11:19 #47| 0

Der kan du vist ikke ramme mere forbi Mik :)

04-12-2012 15:04 #48| 0

Er poker stadig ikke oppe at køre? jeg kan ikke komme ind.


@ Danger9

Jeg tror muligvis at det er dine points de har nulstillet og så givet dig deres værdi. Uden at være sikker dog.

04-12-2012 15:23 #49| 0

@ Tony
Afinstaller, og installer igen. Det hjalp hos mig.

04-12-2012 15:42 #50| 0

Hjælper ikke Jungle :( , den fryser når nem id loades. Sådan ser det ud:




Kan dog godt logge ind via browserspil.

Redigeret af TonyAndGabe d. 04-12-2012 15:43
04-12-2012 16:09 #51| 0

hvor er det pisse irriterende, har brugt 10 nemid koder nu. den bliver ved med at bede om det...

04-12-2012 16:32 #53| 0

Evt. prøvet at køre som admin? Hjælper vist på nigle sites...

04-12-2012 16:33 #54| 2

lol hvem slettede min kommentar, dig jungle eller en admin ?

Redigeret af TiltThis d. 04-12-2012 16:33
04-12-2012 16:34 #55| 0

Jeg kan obv ikke slette comments... Og nej, har heller ikke klaget over din comment eller noget som helst.

04-12-2012 16:36 #56| 0

nåh nej sorry, fik lige forvekslet funktionaliteten med et andet forum, sry

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar