Hej PN'er
Jeg har hele ugen haft en dialog med Scandic omkring min konto, men hver gang får jeg bare samme besked fra dem "vores IT-afdeling kigger på sagen, vi vender tilbage snarest muligt"
Dette er jeg træt af - jeg har skrevet på [email protected] da dette er dine eneste kontaktoplysninger jeg kan finde på deres hjemmeside.
Er der nogen der har andre kontaktoplysninger evt i form af telefon??
På forhånd tak
T.
Scandic support
Lyder mærkeligt.
Får altid svar samme dag.
Det ville hjælpe at du skrev, lidt mere præcist, hvad det er dit problem drejer sig om?
Det gør jeg også men det er det samme standard svar jeg får, at deres IT-afdeling kigger på det, og vender tilbage hurtigst muligt :o(
Tro mig jeg har skrevet det ud i pap for dem, det er ikke til at misforstå :o)
Har du også problemer med, at du bliver smidt af derinde, og skal genstarte klienten?
Kort fortalt så har jeg en 50% aftale med dem, så loggede jeg på deres hjemmeside den anden dag, og så jeg at det var en anden konto end den jeg havde 50% på, så jeg må have haft 2 konti - bad dem så om at slette den konto hvor jeg ikke havde 50% på, og dette har de gjort, men nu kan jeg slet ikke logge på deres hjemmeside med NemID :o(
Jeg kan godt åbne min pokerklient med 50% aftalen men lige så at jeg vil gå til my account og sætte penge ind, så sker der ingenting med mit NemID :o(
Evas far skrev:
Prøv at opdatere siden, når nemId fejler.
Det hjalp mig i går.
Det virkede tak! :o)
Er røget af scandic klienten 3 gange nu siden kl. 20.. Andre med samme problem?
De har desværre haft nogle probs den seneste tid:(
Skrev til dem omkring verification, da jeg ikke havde hverken pas eller kørekort, plus der stod jeg skulle have verifikeret senest 31/1.
12 mins efter: "bare send sygesikring, så ordner jeg det".
God support her :)
Scandic plejer ALTID at have den bedste support - det tager satme ikke lang tid før de har svaret på diverse mails osv :)