SD i RR mod unknown NL200

#1| 0

Jeg har siddet 20-30 hænder ved bordet og villain har ikke været ude i noget store hænder. Han er ukendt for mig.

Hero 300
Villain 230

Hero AQ
Marymable calls 2
Villain raises 9
Hero raises 29
Man111415 folds
Marymable folds
Villain calls

Flop JT8 Pot: 62
Hero check
Villain bets 45
Hero sætter villain allin

Grunden til jeg vælger at c/r er, at jeg sætter mig i en svær situation ved at c-bette og så skal calle hans allin.
Er det spew? Hvilke hænder folder villain? og hvilke caller han med?
Kom gerne med indput?

14-10-2008 15:00 #2| 0

jeg tror ret sjældent han folder noget han byder bag ved på floppet, og du ligner bare ekstremt meget et draw med det mønster derfor vil du blive betalt super light.

derfor kan jeg bedre lide at enten B/C B/F eller C/f.

den sidste er ret weak, men bedre end c/r all in da jeg tror du meget ofte er slået når han better når du chekker til ham på dette flop.

synes det er close mellem bet call og bet fold da i har lidt mere end 100 bbs, da jeg nok altid ville bet call for 100 bbs rent . uden read bet caller jeg nok.

btw synes jeg det kan være en stor fejl mod mange spillere og bet kalde på dette flop, men før han har vist han aldrig skubber sjov/draws på dette bord, og så relativt aggro 1-2 games er blevet betaler jeg nok første gang

14-10-2008 20:17 #3| 0

Jeg check/folder floppet, efter jeg har gjort mig de samme gode tanker som hahila.

14-10-2008 20:46 #4| 0

C/F er for fladt.

Som Hahila er det close ml. B/C eller B/F

Givet stacks vil jeg nok bette 45, Call AI/reste til rr.

16-10-2008 17:14 #5| 0

Depends af hans stats - eftersom du ingen stats har på ham så aner du ikke om han er jordens største tørfisk som raiser preflop eller en tyr !

Personligt flatter jeg hans bet preflop indtil jeg har mere info. Bryder mig ikke om at spille OOP i rr pots vs ukendt.

Som spiller så C/F floppet vs ukendt. Igen du aner intet om ham dvs du spiller mere eller mindre i blinde pt.

Sugeren

16-10-2008 23:48 #6| 0

Dette move mod en ukendt er for mig MEGA spew, du er ude i et totalt ubegrundet bluff, og jeg tror ærlig talt ikke han folder noget, som han better ud med på dette flop :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar