Jeg har siddet ved bordet i omkring 2 timer og der er virkelig blevet gået til vaflerne. Meget agressivt bord og der er generelt blevet 3 og 4-bettet en pæn del.
Jeg har været involveret i en del pots og har været til midten med lidt forskellige ting, men det er kun en enkelt hånd der er blevet vist op, hvor jeg var allin på floppet med AKs på et J54 (to i min suit) board i en RR-pot mod AJ, hvor jeg rammer farven river.
Villain fra ovenstående hånd er den samme som Villain i den her hånd. Han har taget del i spillet, men har ikke været ligeså aggro som mig.
Hero: 550 $
Villain: 350 $
Hero was dealt: 6♠7♠
3 folds
Button Hero raiser 7
SB folds
BB Villain calls
Flop 9♠8♠4♣
Villain bets 10
Hero raises 31
Villain raises 106
Hero raises 355--- sætter villain allin
Kommentarer?
Jeg synes selv det ligner spew, når jeg ser hånden, men i sessionen følte jeg bare, at han ville sætte mig på plads.
SD+FD i raised pot NL200
Det kan jo aldrig nogensinde være helt spew.
Mod et set har du 42% og mod et A flushdraw har du 43-45%.
Jeg er ikke den store deepstack spiller, men umiddelbart synes jeg det ser fint ud.
Men jeg tænkte bare, at hans linje lignede et set/two pair i meget høj grad?
Hvis du ikke vil shove i dette spot, så skal du ikke raise floppet, men blot flatcalle. Du ønsker ikke at blive skubbet af dit super draw og slet ikke når i er så dybe!
Efter villain raiser til 106, så er det shove eller fold. Dit shove er lidt mere end et potsize bet, så hvis du mener du har FE, så er det et klart shove.
Hvis du ikke mener at du har FE så prøv at sætte villain på en callingrange og smid det i pokerstove. Vil tro spottet kan være marginalt hvis du mener villain kalder hver gang, men på baggrund af jeres dynamik så er det er klart shove og højst kun svagt -EV, selv hvis han kalder 100%, da du flipper mod en stor del af villains range.
Totalt standard at komme til midten her. De eneste hænder du er skidt inde mod er jo JTs, QTs og T5s, hvor den sidste er temmelig usandsynlig. Jeg er helt enig med TiltFishy i, at du ikke bør raise flop her, hvis det ikke er i håb om at få skillingerne til midten. Det er flops som dette der gør sc's sjove og værdifulde at spille, men det er temmelig frustrerende når/hvis man er running bad og bare ikke rammer sine 1 mio outs :-)