Er dette et godt tilbud??
poker.gtrade.org/?gclid=CNSwhaLesYkCFQriXgodQlbGMA
Se modspillernes kort - Hemmelighed
Instabetalt
check domænet her: whois.domaintools.com/gtrade.org Kateryna i Ukraine lyder da meget tilforladeligt ;)
Nu skal jeg prøve at give svar på et par af de ting, jeg vil gætte på du kan lære på kurset. Uha, hemmeligheder afsløret.
Hvor kan du øve dig i poker uden risiko og samtidig være heldig, at vinde en god portion penge.
FREEROLLS
» Hvordan forøger du dine chancer for at vinde stort, ved brug af hemmelige teknik og tricks
COLLUSION
» Hvilke programmer skal du bruge for en hurtig og præcis beregning af sandsynligheden for, at vinde i en given situation
POKERTRACKER, POKEROFFICE ETC. ANDRE FORSLAG?
» Hvilke hjælpeværktøj skal du bruge for hurtige ods-beregninger og anbefalinger, som giver dig mere overskud til at koncentrere dig 100% om de mere psykologiske aspekter af spillet
SAMME SOM FØR.
» Hvor og hvordan kan du opnå absolut den højeste CASH bonus
BRUG DET LINK SOM ER EN DEL AF DERES KURSUS TIL PARTY POKER SOM GIVER DIG HELE 20% BONUS!!!!!! HER KOMMER SÅ TRICKET SOM IKKE ER EN DEL AF KURSET. KIG PÅ POKERNET OG ANDRE AFFILIATESIDER.
» Hvor finder du de bedste poker-robotter og hvordan de tjener kassen for dig mens du se film eller bare slapper af
HVORFOR SKAL DU BRUGE EN BOT, HVIS DU SELV LIGE ER BLEVET SÅ GOD?
» Detaljerede beskrivelse af hvordan de professionelle spillere bruger speciale programmer for at kunne se modspillernes kort i online pokerrums og hvilke konsekvenser har det for dig.
DE "SPECIALE" MENER DE MÅSKE SPECIELLE PROGRAMMER, NÅ MEN HER KOMMER DET..........HAND HISTORY.
Så nu behøver du ikke købe kurset.
Jeg kunne da godt tænke mig at vinde 5 ud af 6 SNGs som de skriver. Man bliver også berømt. Det er da et fantastisk kursus, måske skulle jeg tilmelde mig alligevel.
Lige et spørgsmål er "super-master i SNGs" et teknisk pokerudtryk?
Du glemte den med "Sen modstandernes kort"
BRUG "HAND HISTORY" FEATUREN PÅ SITET
Så fik vi vidst dækket dem alle og Rasmus behøver ikke gi 149 kr. for det gratis kursus der har en værdi af 349 kr. (??)=
Jeg lancerede i sin tid QXL-Scamindekset hvor bl.a. fontstørrelse og antal farver er væsentlige parametre. Som en nem tommelfingerregel kan du roligt regne med at et site som sælger noget og har gjort sig mere umage med at bruge 6 forskellige farver, end med at fortælle hvad du rent faktisk får for pengene ikke har særlig rent mel i posen.
Det er FAQ materiale - eller hvis der eller er nogen der læser vidensbanken, måske noget for en artikel der: Der ER INGEN lette genveje til at blive "Super Master"! Køb en respektabel bog - læs den, og 5 andre - spil en masse poker, så er du på vej.
/Zap - som var på vej til at blive "Master Chief i SNG's", men så callede jeg en all-in med et flushdraw og måtter starte forfra som "Unworthy learner"
Jeg havde jo godt nok på fornemmelsen, så jeg har købt denne i stedet:
www.gadgets.dk/product_info.php?products_id=846
Så lader jeg bare være med at spille de dage, hvor den forudsiger, at jeg taber.
For nemt det poker-halløj der!!
Undrer mig over den her beskrivelse :
"Du kan linke din Spåkugle til din PC/Internetet og få fremtidige opdateringer."
Det er en SPÅkugle ffs.. den kender da allerede sine fremtidige opdateringer - duh !