Villain er 16/10/12 over 75 hænder, ikke set ham lavet noget vildere, reraiset ham en enkelt gang preflop hvor han foldet...
Men ja hvad gør vi her?:
Table 'Ophelia' 6-max Seat #3 is the button
Seat 1: FemtiBullar ($114.20 in chips)
Seat 2: square2601 ($143.25 in chips)
Seat 3: Zoid11 ($125.95 in chips)
Seat 4: Eiturlyf ($114.85 in chips)
Seat 5: djofferaa ($212.85 in chips)
Seat 6: DjuNKeLL ($98.50 in chips)
Eiturlyf: posts small blind $0.50
djofferaa: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to djofferaa [K♦ 9♣]
DjuNKeLL: folds
FemtiBullar: raises $2 to $3
square2601: calls $3
Zoid11: folds
Eiturlyf: folds
djofferaa: calls $2
*** FLOP *** [T♥ Q♣ J♦]
djofferaa: checks
FemtiBullar: checks
square2601: bets $5
djofferaa: raises $10 to $15
FemtiBullar: raises $96.20 to $111.20 and is all-in
square2601: folds
djofferaa: ???
second nuts får på nakken(nl100)
Fold preflop, hvis du ikke vil gå død på dette flop.
Jeg kan aldrig folde floppet 2. nut straight
Betalt.
men hvilken hånd er det lige en tight villain check skubber med her udover ak??
insta betalt her, Villain kan uden tvivl have AK, men også alle sets, 2 pairs og T9 tror jeg. Så jeg tror sandsynligheden for at han ikke har AK, er noget større end for at han har den.
"men hvilken hånd er det lige en tight villain check skubber med her udover ak??"
På NL 100 synes jeg da ofte folk forsøger at trappe i multiway pots selv med meget farlige flops.
kan bare ikke se hvorfor han skulle checke med nogen af de ovennævte hænder hans agg. faktor taget i betragtning??
Er der virkelig ingen der kunne finde et fold frem imod en nit?:)
Jeg tror vi alle sammen er enige med dig i at det er en KÆMPE fejl at checke T9, sets og 2 pairs her, men synes bare det er en fejl man ser gang på gang op på det her niveau.
Jeg spiller selv op til NL100 og jeg tror faktisk min største fejl er at jeg gang gang går ud fra at ingen har noget når folk checke i miltiway pots med straight og flush draws derude, for så bare at opleve at en eller anden gut har siddet og slowplayet sådan en hånd alligevel.
Joda,preflop.;-)
Men er generelt loren ved K9.Specielt med henblik på ovenstående klamme situation.
Var det ikke Doyle,der skrev:"Only a fool plays K9"?
lol havde håbet på nogen støttet mig i det var et ok fold:) Anyway med det jeg senere så så var det næppe den rigtige beslutning...
som razga fold pf hvis du ikke vil gå død på dette flop, kan det blive bedre med K9?
Michael
Jeg betaler med et smil på læben og venter at se QJ...
self jeg er jo en nit:)
Ej bare træt af at gå død med hænder hvor jeg åbenlyst er slået... Og ja med mit indtryk af ham var jeg 99% sikker på var væk der, var så nok forkert viste det sig siden hen:)
djoffer
gå i gang med at benytte pokerstove og lav beregninger for at se hvordan du klarer dig imod villains range.
eksempel 1:
Hand 0: 54.326% { Kd9c }
Hand 1: 45.674% { KK+, QdQh, QdQs, QhQs, JcJh, JcJs, JhJs, TcTd, TcTs, TdTs, AKs, KQs, QJs, 98s, AKo }
eksempel 2:
Hand 0: 47.212% { Kd9c }
Hand 1: 52.788% { KK+, QdQh, QdQs, QhQs, JcJh, JcJs, JhJs, TcTd, TcTs, TdTs, AKs, AKo }
som du kan se, skal du selv i en meget snæver range (eks 2) kalde, grundet de pot odds du får, hvor du trods alt stort set er et coin flip
---
hvad kaldte han forresten med?
du lever af poker og folder der.. WTF det weakt!
det lugter da så meget af han ikke vil se et kort mere til at complete en straight.. vil sku tro han har kk qq jj 1010 eller 99 der!
@lillie
lever af poker?? spiller nl100:)
@loki
foldet jo så aner det ikke, han ville ikke sige det...
ahh ja har vist egentlig joket med at jeg lever af poker i andre tråde:) Men det dog kun indtil 4.februar hvor jeg starter på min uddannelse, og har bare været i 2 måneder hvor jeg har været bums;)
ahh ja den bums den bums ;) men du gør det i det mindste godt som bums mester ;)
@axfaxf
"Var det ikke Doyle,der skrev:"Only a fool plays K9"?"
Tæt på...han siger at K9 er kendt som "gå hjem hånden", for den der spillede K9 havde ikke engang råd til en at tage en taxa hjem...;-)
Fold preflop, instant call på flop.
@superchok
Du har ret - røg ud af DM-finalen på K9s.
Hvergang jeg får den tænker jeg på den som DM-hånden.
Never play it...................
Helt helt sygt, både call preflop og fold flop. Ryk instaned i limit =)
super standard call preflop, foldet preflop er måske nok en "ryk ned i limit" kommentar værdig... Dog mener jeg stadigvæk at chancen for at han havde ak her er rimelig stor.
Hvilken uddannelse påbegynder du til februar?
Der er da ikke voldsomt mange studier tilbage med februar-start, eller er det bare mig der er way off?
Superstandard fold preflop. Alt for store reversed implied... Og så smider du den ikke engang afsted når du får drømmefloppet?! tsk tsk.
Superidé at udstyre en tiltet pokespillere med en gun :-D
OMFG djoffer :)
Hvordan kan du folde den.
Nu er jeg ikke skarp på PT.
Men er agg. faktor på 12 ikke lig med en fisk der hurtigst muligt skal af med sine skillinger ?
Djoffers posts er altid sjove :)
@ djoffer
hørt de skulle have syge livegames på station city, hvor du gerne må spille k9 PF og folde på floppet, når du rammer din straight, mest fordi grøndlanske immerkaia, som i har hevet ud af cellen for at spille, kom til at flashe hendes AK, gl :)
ffs, du kan ik mene der er analyse i den hånd, med dit antal af posts
Det var dog et vanvittigt spot at folde i.
Preflop er heller ikke godt.
Lol den her post vil ikke dø:)
Anyway siden den nu er sprunget op igen, er der så ikke en af jer folk der kan forklare mig hvorfor en nit med aggresion faktor på 12 NOGENSINDE checker sådan et flop her med noget som helst andet end the nuts??
Og glemte dog en vigtig tilføjelse til mit preflop call, skyldtes primært at square var med i potten, han var bordets vildeste fisk og ja lavet de sjoveste calls... Stacket mig af senere da han kaldte ned med 10,8 på et a,7,9,8,9 board hvor jeg sad med ak...
"Anyway siden den nu er sprunget op igen, er der så ikke en af jer folk der kan forklare mig hvorfor en nit med aggresion faktor på 12 NOGENSINDE checker sådan et flop her med noget som helst andet end the nuts??"
den kan også vendes på hovedet -- hvorfor fastplaye så meget med nuts?
og i øvrigt så slowspiller rigtig aggro spillere tit når de endilig får en hånd .. han havde sikkert KQ eller noget i den dur... eller måske ak ... men kald
og du må også huske på at TJQ er et super flop at bluffe på, fordi alle naturligvis vil være bange for AK og det ved han og han "ved" at i ikke har den ..og med den agg factor er dette et LYNfucking hurtigt call! ;)
WTF djoffer?????
det skete bare ikke???