Semi deep RR, flop action NL200

#1| 0

Villain er unknown, og jeg har ikke siddet så voldsomt længe på bordet. Hvad gør vi bedst på floppet? Stacks bliver lidt sjove, og jeg føler meget tit villain vil over toppen på mig her, hvilket gør min hånd nærmest umulig at spille? Og hvad er planen på de forskellige streets?

***** Betfair Poker Hand History for Game 407185746 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Monday, September 01, 12:41:51 GMT 2008
Table Oxygen 6-max (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: stix1 ( $401.60 )
Seat 2: KindKitten ( $28 )
Seat 3: HERO ( $318.65 )
Seat 4: patojo ( $202 )
Seat 5: Tribbiani ( $200 )
Seat 6: LONDONER127 ( $170.45 )
KindKitten posts small blind [$1]
HERO posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 4, 5 ]
patojo folds
LONDONER127 calls [$2]
stix1 raises to [$9]
KindKitten folds
HERO raises to [$33]
LONDONER127 folds
stix1 calls [$24]
** Dealing Flop ** [ K, Q, A ]
HERO?

02-09-2008 00:00 #2| 0

1. det er ikke +EV at spille 45 OOP fra blind. Da villian vil være foran på de de fleste flop, og hvis du rammer rigtig godt vil villains næsten altid folde.

2. Det er svært at spille SC oop, og endnu farligere med 150bbs. Fold pf.

Som spillet c/f jeg, ret hurtigt fordi floppet rammer villians 3bet callingrange ret godt. Et b/f kunne dog komme på tale, men svært da vi ikke har stats eller reads på villian

02-09-2008 00:28 #3| 0

"1. det er ikke +EV at spille 45 OOP fra blind. Da villian vil være foran på de de fleste flop, og hvis du rammer rigtig godt vil villains næsten altid folde."

Det kan altså ikke som default sige, når vi har initiativ.

"2. Det er svært at spille SC oop, og endnu farligere med 150bbs. Fold pf."

Hvilke spiller du så OOP?

Som spillet er jeg enig, dette flop rammer villains range ret godt - jeg checker og håber på et frikort, tager evt et kort af, hvis odds er til det.

02-09-2008 15:40 #4| 0
Pokernets ME vinder !

@leeq

Villain kan da snildt betale 3-bets med pps?

Jeg stikker ud her, og forventer at tage ned.

Skulle villain raise mucker vi obv.

02-09-2008 15:47 #5| 0

Kom med lidt mere om dynamikken ved bordet...

Har du været meget aktiv den korte tid du har været der, jf. din stack, eller en enkelt stor hånd?
Har du slet ikke set noget til vildand?

At check-folde er fandeme weak!

Jeg leader eller check raiser, afhængigt af dynamikken på bordet...

"floppet rammer villians 3bet callingrange ret godt" - øhm, tja, det rammer vel vores range endnu bedre, og vi har endda en god skjult hånd skulle floppet går bet, call, turn klør...

02-09-2008 16:37 #6| 0

Jeg kan bedst lide at check-calle flop og håbe på turn frikort og ellers folde. Implied er super her, så vil ikke tages af min hånd ved at B/F'e.

02-09-2008 20:03 #7| 0

Skyder 55$ afsted - din hånd er godt skjult og stadig masser af chips bag rammer du din klør.

Men som std skl den smides preflop og engang imellem betales.

03-09-2008 05:52 #8| 0

Preflop er til den løsere ende tror jeg også, jeg leaker selv ved at reraise SC's for ofte OOP, og især deep hvor du får calls af en stor range, bliver det noget snavs (Dermed ikke sagt det aldrig skal gøres). Som spillet halvpotter jeg, og kaster op ud over gulvet hvis han raiser. Jeg er lidt undecided om jeg har lyst til at second barrelle her, hvis han flatter er han muligvis marginal, og 2nd barrell i en reraised, kan være ubehageligt i hans position. Vigtigst er nok at spike en klør dog, så spiller lortet sku sig selv!

03-09-2008 06:57 #9| 0

Jeg er mest til at stikke ud.
Du folder en masse hænder bedre hænder ud, du repper hvad du repper preflop. Altså, jeg tror ikke hans flopjam-range er så stor som folk gør den til. Tror I han skubber AT/AJ?
Hvis hans floprange ikke er så stor som folk gør den til, og vi næsten kan komme til turn med samme frekvens ved at bette som at c/c, fortrækker jeg obv at bette. Det gør det nemmere at spille en turn, jf. hvilken range vi kommer sådan til turn med.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar