Semibluff turn, nl200

#1| 0

Villain er 40/20/2 over ca 130 hænder, men det som var mere bemærkelsesværdigt her var, at hans stats sagde at han enten foldede eller raisede til cbets – og hans raise ratio var klart alt for høj. Jeg kan ikke rigtig hushe de nøjagtige tal, men det er pga disse tal at jeg kaldar på floppet (at han minraiser hjælper self også)

Seat 1: VILLAIN ($269.30 in chips)
Seat 3: xxx ($200.00 in chips)
Seat 5: Hero ($208.15 in chips)
Seat 6: xxx ($155.90 in chips)
Seat 8: xxx ($94.00 in chips)
Seat 10: xxx ($291.40 in chips) DEALER
VILLAIN: Post SB $1.00
xxx: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Q J]
Hero: Raise $7.00
xxx: Fold
VILLAIN: Call $6.00

*** FLOP *** [5 2 7] 16
VILLAIN: Check
Hero: Bet $12.00
VILLAIN: Raise $24.00
Hero: Call $12.00

*** TURN *** [5] 64
VILLAIN: Bet $60.00
Hero: Raise $177.15

Like?

28-11-2007 14:53 #2| 0

hvad er det du siger, hvis han aldrig caller burde hans AF være inf, i hvert fald hans flop AF. Hvad for et raise ratio?

Jeg folder preflop.

Som spillet skal turn pushes.

28-11-2007 14:58 #3| 0
OP

I ace huds pop up stats kan du fx se hvor tit en modstande hhv. folder, kalder eller raiser dine c-bets. denne villain raisede en alt for stor del af gangene og kaldte ikke. (det er dog kun over 130 hænder) hans agression kan stadigvæk godt være 2, da total agression post flop udgør alle streets + også når han er pfr og ikke kun da han kalder preflop.

28-11-2007 15:31 #4| 0

I dont like it... Du skal godtnok kende din modspiller godt for at kunne smide sådan et stunt.

Kender self. ikke hvor meget heat der var i spillet.. men hans linje siger styrke. Han ligner typen som kunne tilte alle pps og andet crap og calle din AI

28-11-2007 15:52 #5| 0

Me no like !

Du giver ham godt nok gode odds til at calle, og hvad skal han sætte dig på som spiller hånden sådan ?

Den 5er hjalp dig næppe (kun med A5) og ville du virkelig også spille A5, 22 og 77 sådan eller lade ham hænge sig selv på river?

Min tankegang ville gå i retning af AKs, AQs, any pair, A7 eller ren air.

Syntes ikke din linie giver mening, hvad er det du ikke vil re raise på floppet men vil skubbe på turn.... normalt ser man det med set på draw boards der lige vil se flushen ikke completer eller lign.... Men hvis du sad med set her så har du pludselig FH, hvorfor steamrolle med det i position ? så det ville jeg ikke tro du sad med.

Enkelt high pair ville nok renakke floppet for at beskytte deres hånd.

Plus du giver kanon odds til at kalde skal kalde 110 ind i 300 dvs næsten 1:3 odds....

Personligt caller jeg dig light her med mindre jeg har note på dig som siger different....

29-11-2007 02:01 #6| 0
OP

sugeren
gode pointer!

min tankegang i denne hånd går meget ud på hvad jeg tror villain har og så prøver jeg at presse ham. Jeg tror han rr flop med en wide range = jeg kalder flop for at udspille ham senere. Da han så better turn så hårdt, tror jeg ikke på at han har trips eller FH - og rykker derfor ind med mine formodede 30% equity, hvis han kalder.

men kan godt se, at imod en god tænkende villain er dette nok ikke særlig smart. Hans pot odds er ca 28%. Men endnu vigtigere har du ret i, at jeg de fleste gange nok går i calling mode med FH, trips og højere pp's. På den anden side ligger der en potentiel backdoor FD og straightdraw derude...

Måske er det vigtige spørgsmål her, hvilket level villain tænker på.

30-11-2007 23:24 #7| 0

jeg tror ikke at en 40/20/2er tænker sååå meget ..... :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar