Villian er 64/19/0.9 over den ubetydelige maengde af 30 haender. Udover det har jeg intet bemaerket omkring hans spil. Hvis villain har vaeret opmaerksom, vil han formentlig kategorisere mig som weak/tight, da jeg ikke har ramt saerlig meget paa et bord fuld af callingstation. I er velkomne til at kommentere alt vedroerende denne haand.
PokerStars GAME #6351606162: HOLD'EM NO LIMIT ($1/$2) - 2006/09/20 - 02:13:40 (ET)
Table 'Kalyke IV' 6-max Seat #1 is the button
Seat 1: HERO ($496.85 in chips)
Seat 6: VILLAIN ($391.95 in chips)
X: posts small blind $1
Y: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO T♦ T♥
soberluv: folds
czplaya: folds
VILLAIN: calls $2
HERO: raises $8 to $10
X: folds
Y: folds
VILLAIN: calls $8
*** FLOP *** 8♣ 6♦ 9♣ Pot: 21$
VILLAIN: checks
HERO: bets $18
VILLAIN: calls $18
*** TURN *** 7♣ Pot: 57$
VILLAIN: bets $20
HERO: calls $20
*** RIVER *** 9♦ Pot:97$
VILLAIN: checks
HERO: bets $50
VILLAIN: raises $293.95 to $343.95 and is all-in
DVs. at jeg skal kalde 294$ i en
Mange tak :)
Semi-deep NL200 action
Jeg synes det er et nemt fold. Du slår reelt kun et bluff og kan måske være heldig at splitte med en anden T.
Jeg tror dog helt sikkert et call er -EV, med mindre du har et rigtig godt read på Villain og det er ikke tilfældet her.
Umiddelbart ligner dette en situation, hvor Hero er Villain og han callede din all-in bluff :-)
/Anders
jeg checker bagved på river. 9eren giver muligvis villian et hus, og villain kan også have fanget flushen på turn. som spillet folder jeg.
Jeg overvejer heller ikke, smider den i mucken. Endvidere tror jeg dog også jeg checker river
Ville også sige det er et easy fold.... synes det ligner et fuldt hus...
@ Noc
Fuldt hus? Tror du Villian coldcaller floppet med et set, og stikker ud da en flush og straight mulighed rammer boardet?
Jeg tror på en aggro spillet flush...
Synes som mange andre du skaber store problemer for dig selv ved at bette river, da du kun kaldes af en hånd der slår dig eller evt. splitter...
Han kan have mange hænder der slår dig... både højere strit flush og hus
Så ift. du kun har en mellem strit lægger jeg hånden og bander over mit riverraise :-)
Jeg folder ligeledes - men jeg checker også river bag. Hvilken hånd forventer du caller dig?
Mickey
Er jeg virkelig den eneste der better river for lidt value? Når han så går all-in, så er det jo et easy fold.