skal man kalder her?
Jeg er ret sikker på RX001 kommer over toppen hvis jeg kalder. Har været meget dynamik mellem os.
> Thecrusader posted small blind ($0.50)
> flusher101 posted big blind ($1)
> Game # 945,282,055 starting.
> Dealing Hole Cards(6♦ 6♣ )
> rx001 raised for $2
> Mazterondati folded
> Hero called for $2
> Szemiako folded
> Thecrusader called for $1.50
> flusher101 called for $1
> Dealing the Flop(5♣ 6♥ 10♥ )
> Thecrusader bet for $1
> flusher101 folded
> rx001 called for $1
> Hero raised for $10
> Thecrusader called for $9
> rx001 called for $9
> Dealing the turn(8♥ )
> Thecrusader bet for $9.50
> rx001 raised for $19
Thecrusader> set
> Hero folded
> Thecrusader went all-in for $25.01
> rx001 called for $15.51
> Dealing the river(8♣ )
> Thecrusader shows a Flush, Hearts
(K♥ 10♥ 8[h9 6♥ 2♥ )
> rx001 mucked
> Thecrusader wins $104.02 with a Flush, Hearts
og så denne mod samme mand......
rx001 posted small blind ($0.50)
> Mazterondati posted big blind ($1)
> sechco posted to play ($0.50)
> Game # 945,292,956 starting.
> Dealing Hole Cards(6♦ 6♥ )
> Hero raised for $2
> the_bing called for $2
> sechco folded
> masterjimbo folded
> rx001 called for $1.50
> Mazterondati folded
> Dealing the Flop(6♣ 2♦ 8♦ )
> rx001 checked
> Hero bet for $4
> the_bing folded
> rx001 called for $4
> Dealing the turn(A♣ )
> rx001 checked
> Hero bet for $10
> rx001 called for $10
> Dealing the river(9♥ )
> rx001, you have 10 seconds to respond
> rx001 bet for $45.42
Skub fold eller call?
der har været meget postflop spil mellem os med en del bluffs dog typisk i mindre potter
Set i problemer NL 100
47 der har kigget men ingen bud??????????????:-(
come on nogen må da ha en ide om det
BOBO i hånd 2?
Jeg skifter lidt mellem click og 4xbb pre på bordet. der var mange ivrige callingstations så kun få bygget en større pot pre med click UTG
1)
fint fold!
2)
svært at sige, da du ikke har stacks med... Men anyway skal vel min. calle her og ellers enig med bobo.
Djoffer
Stacks er ca 150-170 BB i hånd 2
Jeg kan ikke få præcise stacks med da det er på lads
Hvad er det for en hånd villain (rx001) folder i det første eksempel? - hvis den er vist er det vigtig info. Alt andet end en straight eller mindre flush så er det uden at blinke ind med alle mønterne i hånd 2.
Hvis du havde nogle PT stats ville det også være en hjælp. Under forudsætning af at intet andet end det angivne er til rådighed så er der vel mulighed for at en donket villain har ramt en gutshot. Han har ikke ramt et set på riveren da han med stor sandsynlighed havde ageret på floppet hvis han der havde et overpar. To par/top par er muligheder og alt i alt finder jeg nok et kald frem her
han viser ikke første hånd op.
Fandt sgu lige stats. havde ikke PT til mans jeg spillede.
han har været meget aktiv 54/23/2.2
Som ludo er inde på, er det ret interessant at vide hvad han ellers har vist op.
Som tommelfingerregel er river open-overbet ofte nuts eller luft. Derfor vil jeg personligt aldrig raise på river, da jeg kun tror at vi får action af 5 7 eller T7. Han har nok chips tilbage til at burde kunne folde en marginal hånd eller luft.
Jeg vil oftest calle, hvis jeg tror at han bluffer et busted flushdraw ofte nok til at det er det værd. Især hvis jeg har set ham lave river overbets i lignende spots flere gange.
Edit:
Man kan sige meget om gayraiset pre, og det gør man også.
Men når du skyder 4$ i en pot på 7$ i en nærmest unraised pot, så ser det altså ikke godt ud. Prøv 5.5$ eller lignende.
Og når villain check-caller og nærmest skriger draw, så er 2/3 slet ikke nok på turn, prøv 75-80% pot eller mere.
jeg har kun spillet 81 hænder mod ham og det er meget sparsomt hvad der er blevet vist op. Vi har haft meget spil mellem os men stort set alle potter er blevet taget ned på turn eller river uden showdown
Altså en meget aktiv villain. Han har også set dig folde tidligere hvor du startede ud som aggressor og mødte modstand. Du kan ikke folde.
Hvis du raiser så håber du på villain sidder med to par eller et mindre, men besynderligt spillet, set. Villain vil folde luft og top par (muligvis ikke hvis han er helt væk) og vil naturligvis kalde et push med hænder der slår dig. Jeg tror ikke du ofte nok er godt inde til at et push er en god ide. Konklusion: call