Havde ikke lige pokertracker på den computer jeg spillede på i går, så i får den lige fra hukommelsen.
Det er nl50 shorthanded game.
Villain 2 spiller solid TAG, da jeg har lagt mærke til ham ved et andet bord også.
Villain 1:xx
Villain 2: 175 $
Hero: 200 $
Villain 1 raiser UTG til 2
Villain 2 flatter
Hero raiser til 8 fra button med 4♥4♦ - Underligt play fra mig.
Villain 1 fold
Villain 2 call.
Flop: 2♣3♣4♣
Villain 2 check
Hero better 14
Villain 2 call
Turn: 8♦
Villain 2 check
Hero better 33
Villain 2 allin for 120 mere til mig ca.
Hero????
Set i RR pot 350 bbs dybe
Av!! :S
Ved sku ikke helt om vi kan folde, når vi har leadet turn. Den kan Thyssen sikket regne på 2 sek :P
Med det i mente vil jer da meget gerne væk fra denne hånd mod en solid TAG spiller. Rigtig grim hånd IMHO, glæder mig til at høre guldkorn..
jeg tror ikke jeg kommer væk fra den i det spot.
hva kan han ha' siden han kun flatcaller et utg raise og et reraise?
A♣K♣ ville han vel reraise?
AA med A♣ er måske mere sandsynligt... ligeledes kunne han godt flatcalle dit reraise med 22 eller 33 når i er så dybe.
jeg kalder. tror man er god tilpas mange af gangene her, og han sætter sikkert dig på et overpar.
Din preflop raise er fint.
Jeg går broke her.
Hvis du ikke vil allin på turn, så skal du normalt checke turn bag for pot kontrol.
Jørn
som Thyssen
Ville Villain ikke 3-bette AK♣ og QQ? Ser Villain have 99/1010/JJ her mange gange.
Ville dog aldrig 3-bette med 44 på NL50!
Skulle du allerede være bagud har du stadig 24% chance for at ramme huset på river. Hvis vi dertil lægger de kombinationer som du er foran, så tror jeg det er +EV at calle her.
Pokerazor villle kunne give er ret præcist svar på dette.
/sakii
Tak for inputs.
Jeg callede også og villain viser AA uden klør og river blanker.
Nice hånd. At Villain vælger at checke to esser uden klør på det monoboard er da også imo helt i hampen.
note på villain!!!