Jeg har som alle de andre store kanoner siddet og spillet friskt til. Vist op når jeg har stjålet blinds med semi hænder, straffet KK med et floppet set i 66, så jeg har været ret varm på den her session som er 25 min gammel.
Nu til hånden.
Jeg raiser normalt ikke i de her situationer, men læste en tråd forlede fra Asger_b (Oraklet), om at man burde raise her for at psyke short stacks etc. Så jeg raiser og regner med at blive HU med short stack eller få på nakken af ham og tag en 50/50, hvilket passer mig fint. WTF??? Han folder sgu og jeg får en kunde i ham big stacken, ik planen!
Nå, men jeg rider skrubbet og spiker for hårdt. Better halv pot for at virke weak??? Han kalder.
Hva er mest +Ev linje for turn??
Leade halv pot igen? Check/Call og skub river? Check/Check, value bet river for halv pot? Andet?
Nero1 is at seat 1 with 0.00
kaaanish is at seat 2 with 191.30
Saxtus is at seat 3 with 66.00
derick1 is at seat 4 with 445.48
HERO is at seat 5 with 640.70
kaaanish posts the large blind 4.00
HERO posts the small blind 2.00
HERO: 9♠, 9♦
kaaanish: --, --
Saxtus: --, --
derick1: --, --
Pre-flop:
Saxtus: Raise 12.00
derick1: Call 12.00
HERO: Raise 40.00
kaaanish: Fold
Saxtus: Fold
derick1: Call 40.00
Flop (Board: 9♥, 8♥, 8♠):
HERO: Bet 55.00
derick1: Call 55.00
Turn (Board: 9♥, 8♥, 8♠, 10♦):
HERO: ????
På forhånd tak :-)
Set NL400 Turn??
Halv pot er fint. Check-raise stinker. Han har dig på AK-AQ og AA-99.
Nice image, det'' klart det de unge vil ha''!
Jeg ved godt du ikke spørger til det, men du bør bette floppet mere med så åbenlyse draws derude. Du havde vel formentlig bettet mere her med både AA, TT og A♣K♣, ikk''? Desuden har han næsten altid et pp her eller evt hænder som AKs. Hvis han beslutter at spille dem videre, caller han også 70-75 stykker. Det gør det desuden lettere for dig at få stacken ind senere.
På turn er potten på en 210-stykker, ikk'' (jeg ved ikke om du reraiser til 40 eller 52 preflop)? I har knap 350 effektivt bag jer. Jeg synes klart du skal bette. Stack er alligvel ikke dybe nok til at gøre et check-raise meningsfyldt, så som den tyr Villain uomtvisteligt er, kan du sagtens malke ham allin over 2 streets med 2/3-pot bets e.lign.
Peter
@Xizor
Check raise kræver jo at han raiser turn bag mig, hvad betaler mit CR?
@Ita
ty
@Hard
Jo, jeg ville normalt bette mere med de hænder du nævner. Mit problem er at jeg sgu bliver så glad når jeg ser sådan et floppet hus, og begynder at tænke på hvordan jeg får nogle skillinger ud af ham. Jeg raiser pre til 40$, på turn er den 206$
Du bliver aldrig fancy her? Hvad nu hvis den går check/check, og så et skub på river? Kunne man ik ofte få et tyre call der? Plus man giver ham mulighed for at lave en eller anden made hand. Jeg føler mig ret sikker på han er drawing dead, og er han ik tager jeg gerne den chance og give ham et free card. Blev vist lidt rodet.....