Villain er ret loose preflop men spiller ret solidt, specielt i større pots og jeg syns han virker en tand til den nitty side postflop bortset fra en enkelt gang hvor han bet3better ai imod en lag med oesd på et ragged rainbow bord.
Vi sidder på 4 borde sammen men har ikke battlet så voldsomt meget, bortset fra en del 3bets preflop og nogle ret standard postflop scenarier. (jeg har nok 3bettet ham en del mere end omvendt da jeg sidder i direkte pos på 2 af bordene)
Jeg har stacket ham en enkelt gang med set over set i en reraised 4way pot, ellers har vi foldet før showdown.
Jeg er ret sikker på han ikke har 3bettet mig før på dette bord efter vi er blevet semi dybe.
6handed effective stacks ca 2.2k
Hero åbner 55 utg til 35, foldet til villain i bb der gør det til 135
Flop 3♥5♠T♦ pot 285
Villain chk caller 235
Turn 8♦ pot 755
Villain chk caller 550
River A♣ pot 1855
Villain shover rest for ca 1250
Hero folder? eller caller?
Er jeg helt væk for at overveje et fold? er jeg helt væk for at tro at pokernet ville mene at man bør calle?
Setfold i reraised pot, 5/10NL
Du kan aldrig folde - han kan sagtens ha AT eller AK eller for den sags skyld hænder han vælger at ændre til bluff pga. A-scarecard.
K
Er du gal jeg tåger.
Anyway....den er altså betalt.
Ramt af downswing?
Går sane vildand i total baggear med set i reraised pot bare for at shove river...
Hvis han sidder med settet må han sidde på 88. Men hans check, check, open push viser styrke IMO, men på NL1000 burde han vel ikke donke et floppet set for at gå balla på river. Jeg har sjældent set et set spillet sådan, derfor betaler jeg.
nh, wp - reload
med fare for lyde som en af de der "jeg ved at han gør det ene og det andet og det tredje og derfor skal jeg folde 2nd nuts" vil jeg prøve alligevel..
Jeg er ret sikker på at villain aldrig reraiser AT oop 200bbs deep, AK caller han aldrig med på turn, vil faktisk tro han folder den på floppet.
Prøv lige at læse beskrivelsen af villain en gang til...
Han kan heller ikke have A♦K♦ ?
Men ja, som de andre caller jeg også. Havde det ikke været for hans bet3bet ai oesd kunne jeg måske måske folde, men nok ikke alligevel.
Synes det er et fint fold. Jeg kan ikke finde en eneste hånd du slår.
AK (også med ♦) er det EKSTREMT unlikely at han c/c'er floppet med.
AT han reraiser en UTG raiser med deepstacked? Doubt it..
Hvilken hånd kan han reraise med OOP, c/c'e 2 streets og så lave om til et bluff for 2/3 pot på river? Det er så syg en linje at det næsten skal være TT hver gang.
Jeg tror det er mere likely at han har TT end at han har random bluff/AK/AT.
"Hvilken hånd kan han reraise med OOP, c/c'e 2 streets og så lave om til et bluff for 2/3 pot på river?"
Præcis, så er det vel netop en optimal linje at bruge som bluff, da hero, uden dynamik, folder det meste.
Om han så er på noget levelthinking, well det er jo så en anden ting.
@ Yshkyr: Hvad med A♦T♦?
Jeg caller helt sikkert her. Ellers skal man stoppe med poker IMO - det er godt nok noget over mit limit men...ingen tvivl i mit sind
Julle
Ok, burde nok ha specificeret hans preflop spil lidt mere; Han åbner rimelig løst , noget 25/20 værk vil jeg tro og 3better også når situationen er til det (eller hans egen hånd) dvs han kan godt squeeze eller 3bette en anden løs åbner i position eller btn vs blinds og lign. men han er slet ikke typen der 3better ud af bb imod UTG med semi stærke og dårlige hænder, er ret sikker på hans 3betting range preflop, i det her scenarie, er AQs+, 99+.
@Juliane
T♦ ligger på bordet.. Og, stoppe med poker fordi jeg overvejer at følge mit read og efterfølgende tænker over hånden og lægger den op til analyse? Det er da nok det dummeste jeg nogensinde har hørt
@alle
Det er nok en forkert hånd at lægge op til analyse da der skal bruges et meget stærkt read for at folde og det er svært at formulere uden at lyde meget resultatorienteret og med en del efterrationalisering.
Ville bare høre om der tilfældigvis skulle være nogen der var enige i min vurdering af hans linje men det er self svært uden den info som jeg har, da størstedelen af villains suverænt ofte nok har en dårligere hånd end mig i det her spot.
Villain viste obv AAA og jeg debatterer stadig med mig selv om jeg bør folde med den info jeg havde eller om det er info som jeg har fundet frem bagefter..
@ Yshkyr: sorry, var træt da jeg skrev kommentaren - jeg er en donk! Jeg ville dog stadigvæk have kaldt den som dig.
Julle