SH 10/25 NL på UB

#1| 0

Har ikke de store reads, men generelt er det et frisk spil, og folk er ikke bange for at skyde et par barrels.

Klaphat2TMax is at seat 0 with $3422.
Razzamataz is at seat 1 with $2438.50.
GIass_Joe is at seat 3 with $3861.
akshawnd is at seat 4 with $2500.
The button is at seat 1.

GIass_Joe posts the small blind of $10.
akshawnd posts the big blind of $25.

Klaphat2TMax: 8h 7s
Razzamataz: -- --
GIass_Joe: -- --
akshawnd: -- --

Pre-flop:

Klaphat2TMax calls. Razzamataz calls. GIass_Joe
calls. akshawnd checks.

Flop (board: Tc 9h Jh):

GIass_Joe bets $75. akshawnd folds.

Hvad er jeres plan herfra?

17-02-2006 13:27 #2| 0

Raiser her hver gang. Bordet er sindsygt draw heavy, og der er *rigtig* mange kort du enten ikke vil se, eller som dræber din action mod alt andet end hænder der slår dig.
Potter floppet, så raise til omkring de 325.
Hvis villain caller, potter jeg en blank turn. Afhængig af modstander better jeg sandsynligvis også en 8, Q, K el. hjerter.

18-02-2006 00:38 #3| 0
OP

Det der er min pointe her er egentlig evnen til at spille marginale hænder mod aggresive modstandere. Specielt fordi der reelt er 140BB stacks i spil her.

EDIT: Fucked up indlæg. Prøver igen når jeg er ædru :-)

18-02-2006 01:02 #4| 0

Svær... Og jeg bør nok ikke gøre mig klog på hvad du bør/burde gøre - men prøve kan man jo altid.

Jeg raiser hér hver gang! Boardet er super farligt og vi vil helst ikke se et turn kort... Så jeg re-potter! Hvis villian caller og der falder en eller K, lader jeg den gå (mere eller mindre). Hvis der falder en blank, giver jeg den 3/4-dele pot på turn og håber på han drysser... Hvis han ikke gør det, så håber jeg på at få lov til at checke river bag ham.

Problemet med lige netop denne hånd (og højere connectors) er, at hvis man rammer (hovedsagligt) den høje del af str8´en, så vil den tit være meget svær at spille eftersom man nemt kan risikere enten at tabe en stor pot - kontra at vinde en lille... Derfor holder jeg mig normalt til lavere connectors - men det er bare mig!

Som du selv skriver, er den nok ikke bedre end at floppe top par på et et 8 J K twosuited board - i den hånd har du dog mulighed for at forbedre din hånd...- det har du ikke i 87-hånden!

Alt i alt en meget svær hånd - men som jeg ser det, ligger "problemet" PF. (hvis man kan kalde at floppe en str8 et problem)

Michael

18-02-2006 04:18 #5| 0

Raise pot?

EDIT

I øvrigt er akshawnd en af de mest respekterede postere på 2+2s highstakes forum (El Diablo), så jeg tror egentlig ikke jeg ville ønske at sidde ved et SH bord med ham :)

19-02-2006 06:47 #6| 0

Jeg re-potter floppet som udgangspunkt. Forudsat at manden bagved folder, forestiller jeg mig følgende:

1: Hand folder. Great!

2: Han caller og checker turn. Jeg checker bag jf. potcontrol. Det er ikke ret likely at han er på et draw, da han nødigt ville bygge et sådant op OOP.

3: Han 3-better floppet. Jeg folder.

4: Han caller og leader turn. Det er worst case. Hér caller jeg umiddelbart turn (=500), hvilket giver 1500 i pot på river. Skubber han hér, vil jeg nok folde igen, med mindre jeg har set ham følge samme linje med ren air.

Såfremt begge villains caller, leader jeg turn til en blank (~700), og er færdig med hånden, hvis jeg får mere action.

Hvad siger I umiddelbart til det?

- AB
19-02-2006 11:32 #7| 0

akshawn=eldiablo på 2+2, giftig herre :-)
Er det ikke monster skrappe games på de her stakes UB?

Jeg raiser preflop og raiser pot på flop.

(blank turn): Hvis han caller better jeg pot igen på turn, og folder måske til et all in afhængig af read.

19-02-2006 12:01 #8| 0

Forstår slet ikke hvad du er i tvivl om. Du har sandsynligvis den bedste hånd, men som flere skriver er bordet fyldt med træk. Giv den gas 2TMax indtil du møder modstand.

Hvis du møder modstand så post hånden incl. den ekstra information. Det ville gøre hånden noget mere interessant.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar