9 spillere tilbage, er kommet ved bordet fornylig og sidder godt idet i chips mod CL og tre shorties. Har ikke haft mange showdowns og har bare spillet uden de store problemer, det er rent faktisk gået rigtig godt. Føler mig oven på. Der er et par tighte spillere, et par dårlige, men og så er der tre rigtig skarpe spillere plus mig selv
Penge til 4. spillet er NL 6max MTT 30 til start
Reads: Villain har siddet med superskrub og er klar chippie. Superloose, extra agg. Har spillet mod ham før, kan dog ikke huske hans stil, men føler umiddelbart ikke den store respekt udover for hans stack. Han bluffer rigtig meget og stjæler konstant, laver overbets, der comitter alle andre end ham selv. Desuden har han vist at calle et kæmpe overbet med skæg ikke er fremmed for ham, Har han allerede gjort en gang og taget den hjem. Eftersom jeg føler eh edge vil jeg ikke gamble mod hans frie kort (endnu) hvis han finder et kald frem (måske en fejl fra mig)
Stacks,
Villain; 120-140K svært at overskue hvor meget han egentlig har.
HERO 40-42KK der er ingen andre end CL der har over average
Hånden: Blinds 700/1400
Villain raiser UTG til 4800
CO fold
knappen folder
sb folder
HERO finder AQoff
Jeg kalder, da jeg ikke vil AI og gerne vil spille en rigtig fornuftig starthånd imod ham trods oop.
flop T T 7 rainbow pot 11000
HERO checker
Villain checker rimelig hurtigt efter et kort kig på sin stack
Turn 6
Villain melder at han fik en OESD der
HERO byder 8000
Villain tænker i kort tid og caller
River 2 ingen farve pot 27000
HERO checker -> blockbet??
Villain byder 16000
HERO ????
SH 250 kr i OPK
Hans preflop raise taget i betragtning tvivler jeg på at han har en straight her, han kan have ramt trips og slowplayed dem, men det kommer jo an på hans range?
Ellers har han vel 2 overkort eller et højt/mellem par?
Det giver efter min mening ikke mening at calle på riveren med ace-high.
"Villain melder at han fik en OESD der"
^^ WTF?! Er det standard for en fynbodonk?
Ej spøg til side. Kan du ikke godt se, at vi ikke kan hjælpe dig? Vi kan jo ikke vide om manden lyver. Jeg finder et fold frem alligevel, pokerspillere er vist ikke for ærlige...
En super LAG skuler til sine chips og checker bagved på et parret flop = get the hell out of Dodge
/Mikael
Jeg folder da et marginalt kald vil æde for mange chips.
Han viser 45
@mancini
Ved godt at hånden er speciel og kræver et rigtig godt read.
tænkte det samme, at han sidder med en god made hand, men hans bet der skriger fold, får mig til at overveje at et naked bluff er meget sansynilgt