Hvad nu??
Janus4K er 33/1.5/6.5 over kun 70 hænder
Han raiser ikke meget PF hvilket gør mig bange for 44, AK. Det er jo mange bb vi snakker om her og vi går vel ikke broke med så meget i en ikke raised pot. På den anden side er han jo agressiv, hvilket siger han måske skubber med et kombi draw.
Spiller den forkert på turn, da jeg gay raiser.... men tror nu ik der havde været forskel på om det er 20 eller 24, Kalder vi?
- sagittariuz0 sitting in seat 1 with $51.18
- bar789 sitting in seat 2 with $50.75
- whiteknight2 sitting in seat 3 with $42.28
- Janus4K sitting in seat 4 with $158.82 [Dealer]
- pokkari sitting in seat 5 with $31.35
- kenose sitting in seat 6 with $154.65
pokkari posted the small blind - $0.25
kenose posted the big blind - $0.50
** Dealing card to kenose: 4♥, A♥
sagittariuz0 folded
bar789 folded
whiteknight2 called - $0.50
Janus4K called - $0.50
pokkari called - $0.50
kenose checked
** Dealing the flop: King♠, A♠, 4♣
pokkari checked
kenose bet - $2.00
whiteknight2 folded
Janus4K raised - $8.00
pokkari folded
kenose raised - $20.00
Janus4K went all-in - $150.32
kenose folded
SH-kalder vi nogensinde 300bb dybe?
@Snoogy
FFF er det svensk og står for "for fanden fisk?"
Bortset fra det viser han K4 og jeg tænker at det er satme synd jeg skal i seng, pågrund af arbejdet idag.
Hvad er det for et spædt reraise du laver på floppet? Da han siger 8 siger jeg nærmere ~32 eller lign, eller hvad der nu er pot.
Og uden reads folder jeg også her. Smid en note på ham, at han overspiller bottom two.
Mickey
@ Mickey
"Smid en note på ham, at han overspiller bottom two."
Ehh hvad din gamle ræv?!
Hero: "Hmm, du har bottom two: FOLD!"
;)
Ikke et easy fold, jeg havde derimod betalt. Han kan også være på et flush draw.
Synes det store overbet han laver stinker af en flush draw. Og jeg tror ikke han havde gjort dette med et set.
Betalt.
Mancini, hva har du røget, jeg kan ikke få din comment til at hænge sammen ;) Enlighten me, jeg har ikke sovet så meget inat
Mickey
Normalt ville jeg aldrig calle 300BB med 2par der ikke var TTP i en unraised...
men, af de 4 hænder der slår os er den eneste han "burde" spille sådan 44 og den er ekstremt urealistik, de andre tre, (AA), KK, AK skal han være sygt tør for ikke at bette pf...
Tror dog heller ikke jeg særligt ofte kan finde et call frem uden at have noget historie på ham
Jeg ved det der raise jeg laver til 20 stinker...og ja et sted mellem 28 og 32 havde været bedre. Var helt uforberedt på hans seriøse raise til de 8...hvad fanden spiller han der og så fik jeg kigget på hans stack..tjaa fik nok nøjeren på.
@PSchmid
Også min tanke at AA, KK var udelukket, men 44 var jo en alvorlig kandidat selvom det skulle være de sidste 2 af dem. Og bordet var rimelig sindsygt PF og post for den sagt skyld, så ville undre mig hvis han ikke raisede AK PF.
Men havde generelt en skidt dag igår og på den helt gode dag havde jeg måske fundet et kald, men igen jeg havde jo skammet mig groft bagefter når han vise 44.