Hej alle og glædelig nytår :-)
Så er vi i januar måned og SITN2005 nærmer sig med hastige skridt.
Så kig ind på sitn.aalborgmob.dk/ og læs nærmere.
Ligeledes kunne det være interessant for jer der kommer langvejs fra at få koordineret noget kørsel og det kan jo passende ske i denne tråd eller det forum der bliver referet til i turneringsindbydelsen.
Men stil gerne spørgsmål her eller på min mail [email protected] hvis der er noget i lige skal have uddybet.
Mvh Mika
Showdown In The North 2005
Hvor kan man overnatte til en fornuftig pris (ud over de 3 timers søvn, man som regell kan komme afsted med i hjørnet på Rock Nielsen :-)
@Gene, når du bliver smidt ud nede fra Rock Nielsen går du da bare ned på James Dean eller Sorte Rudolf og sover videre :-)
Men skal nok lige undersøge hvor der findes det billigste hotel... Hvad er en fornuftig pris for et hotelværelse i din verden?
Mvh Mika
Fik lige dette Hotel anbefalet af en kollega. Det skulle være fin kvalitet, ligger centralt og koster ikke det vilde...
www.prinsen-hotel.dk/prinsenhotel/dk/vaerelse.php
Mvh Mika
Vil der, for os fattigrøve, komme en uddybende artikel med massere af action, specielt fra finalebordet? Vi har jo alle brug for at drømme :)
-Sune
Kanon - fin pris og med internetadgang. Så er der jo basis for online poker når man kommer hjem fra Gaden i en ordentlig brændert ;o)
Jeg fandt selv følgende:
www.aalborgvandrerhjem.dk
Vil turneringen foregå i nærheden af dette hotel?
@EndTwo:
Hvis dem der deltager i turneringen er villige til at skrive lidt, skal der nok komme noget. Ellers skal jeg nok lige komme med et resume, men bliver der fuldt hus, drejer det sig om mange penge i præmier især til nr. 1, så det er jo ikke sikkert at alle vil have hæftet deres navn sammen med placeringer.
Men husk på at det er muligt at spille satellitter på dagen for kun 100,- (+ 50 kr. i indgangen) så kunne du nappe et lift med nogen fra Århus kunne du måske spille dig i turneringen for få penge.
Skulle det ikke lykkes for dig, er du jo stadig lige i nærheden af actionen og har derfor slet ikke brug for en "uddybende artikel med massere af action, specielt fra finalebordet" :-)
Ellers ved jeg at der også blive spillet satellitter i Århus. Du kan jo smide en mail til [email protected] for at høre nærmere.
Mvh Mika
@Gene:
Nej, turneringen kommer til at foregå i Aalborg Ø, som ligger ca. 10 min. væk fra gaden i Taxa. Prisen for sådan en taxa-tur er omkring de 100,- så er man 3-4 stk. er det også til at klare.
Prinsens hotel ligger ca. 5-10 min. gang fra centrum(Kommer jo an på hvor fuld man er). Vandrehjemmet ligger noget længere ude fra centrum, men ser prismæssigt også rigtigt fornuftigt ud.
Mvh Mika
Bump
Jeg tror jeg er klar,
det kommer dog an på hvor mange spillere der er klar.
Mvh
Anders F
@AndersF
Ja, det kan jeg først sige med sikkerhed d. 220105 når tilmeldingen lukker.
Men er da villig til at lade dig sætte en minimums antal spillere der skal være tilmeldt før du ønsker at deltage i turneringen. Kommer der ikke dette antal spillere får du dit buyin tilbage.
Mvh Mika
@Miwala...
Er det Ok, at melde flere personer til på en indbetaling??? regner med at jeg lægger ud for et par kammerater....
Så er det vel ok med et telefonnummer, bare alle navnene kommer med???
Nile
@Nile:
Undskyld dette forsinkede svar, men opdagede først dit spørgsmål nu, da jeg ville bumpe indlægget.
Ja, det er helt ok, med en fælles tilmelding. Det gør det om muligt kun nemmere for mig, bare navnene + 1 stk tlf-nr. så er i tilmeldt.
Husk lige at sende mig en mail når i har tilmeldt jer.
Mvh Mika
Har været i aalborg et par gange med nogle kammerater og der har vi overnattet på sømandshjemmmet til 800kr for 4 mand på det samme værelse(for en enkelt nat). Det er et ganske udmærket hotel, så i skal ikke lade jer skræmme af navnet. Det ligger 10 minutter fra Jomfru gaden og der er både billard,pool,bordtennis og lidt vægt trænings udstyr i kælderen(selvom man nok ikke får brug for nogle af delene).
Mvh Morten
Yepper Sømandshjemmet kan sagtens bruges, og tak for prisinfo Russer :-)
Mindes vistnok at Aqua boede der i tidernes morgen, og er det godtnok til dem, er det vel ok til et par pokerbumser... (Pinlig trivia-viden om Aqua, ved det godt, men jeg er fyldt med ubrugelig viden der sætter sig fast og ikke vil forlade min hjerne igen. Men meget brugbart i Trivial Pursuit)
Mvh Mika
Bump, til ære for jer der er på om aftenen...
Mvh Mika
Har nu aldrig været ude for at blive stillet spørgsmålet i Trivial Pursuit før:
"Hvilket kendt popband overnattede i tidernes morgen på Sømandshjemmet i Aalborg?"
q:0)
Nej, men det er nok fordi du ikke har den specielle dobbelt A udgave... Kan kun købes på ulige tirsdage i headshoppen på Reberbahnsgade...
Andre klassikere:
"Hvor lugter der mest af tis i Aalborg?"
Og det ved vi jo alle er gyden mellem Vesterå og Gaden på en fredag aften...
Mvh Mika
@ Miwala
Synes det lyder interessant og flot web :-).......
Havde regnet med vi kom nogle stykker fra København, men denne weekend er meget dårlig. EPT kommer jo til København og jeg kender flere som skal spille der incl. undertegnede. Så vi kommer desværre til at melde fra.
Dog tror jeg vi vil være friske en anden god gang :-)
Mvh
FCCopenhagen
Hey, jeg kører altså fra KBH til dobbelt-A den weekend. Og jeg havde tænkt at køre allerede fredag eftermiddag. Så går jeg ud fra at Miwala eller andre af Pokernetterne fra Aalborg viser rundt på de nye værtshuse i Gaden fredag aften :-)
Sig til, hvis der er nogen der er interesseret i et lift til og fra Aalborg - så splitter vi benzin og bro.
Ja så kan jeg da lige tilføje at vi er 3 gutter fra kbh. som også kommer, ud over Gene!
Vi kører også selv og det blir med afgang fredag eftermiddag. Der er plads til en pokersjæl mere så Gene hvis du ikke finder nogen til at hoppe på vognen så kan du jo trille med os hvis du har lyst.
Andre som er har interesse i et lift kan sende en mail på [email protected]
Standart regler gælder: vi deler alle udgifter til transport.
Nb: Vi har dog arrangeret overnatning så det må du selv stå for :)
@Fccopenhagen:
Ja, svært for mig at konkurrere med EPT :-), men der vil helt sikkert komme en SITN version 2, på et tidspunkt. Dog nok med lavere buyin på det tidspunkt.
@Gene+Sir.B.: Godt at hører at i kommer og spiller. Hvis i har lyst kan vi snildt mødes til en enkelt øl eller 2 fredag aften. Men Gene, en decideret rundtur på værtshusene i Gaden, må du nok snuppe med de andre københavnerdrenge. Jeg har lige en pokerturnering jeg skal passe dagen efter...
Men dullerne heroppe er også helt tossede med sådan en københavnsk accent, så i skal nok komme til at hygge jer :-)
Mvh Mika
To spørgsmål:
Skal man betale skat af gevinsten, eller klarer du den?
Hvad er sandsynligheden for at politet banker på kl 22 og konfiskerer min (sikkert enorme) gevinst?
Og nummer 3: Hvor mange er klar pt?
1) Ja, du skal huske at oplyse det på selvangivelsen for 2005. Men der er jo et par dage til den skal afleveres.
2) Meget lille
3) Den må Miwala vidst selv klare
@Angkorwat:
"Skal man betale skat af gevinsten, eller klarer du den?"
Diskuteret i en del andre tråde, og det er jo et gråzone område. Det jeg gør er at lave det til et lukket arrangement hvor man bliver meldt ind i pokerturneringsklubben når man betaler buy-in. Tror dog ikke du skal bekymre dig om problemer på dette område.
"Hvad er sandsynligheden for at politet banker på kl 22 og konfiskerer min (sikkert enorme) gevinst?"
Kun spillere der har tilmeldt/betalt inden d. 22 Jan. får besked om hvor vi spiller henne, så medmindre de spillere deler denne oplysning med politiet, behøver du ikke bekymre dig om få konfiskeret evt. gevinst.
"Hvor mange er klar pt?"
P.t. er jeg sikker på at der kommer ca. 15 og regner med at få omkring min. 5-10 tilmeldinger til inden d. 22. Jan. Så den forventede 1. præmie, når man regner et vist antal rebuy med, vil ihvertfald komme til at ligge over 10.000,-. Ved at der også er en del der kommer og prøver at kvalificere sig via satelitter så det er svært for mig at sige helt præcist hvor mange vi bliver. Klubben i Århus køre også en satellit.
Derudover vil der være basis for nogle gode SnG´s + sidegames efter turneringen.
Håber dette kunne bruges.
Mvh Mika
Det kan det godt. Så må vi se om jeg kan få 2k ud af min kæreste, så jeg kan spille.
Hvis jeg skal det, bliver du lige nødt til at overbevise hende om, at niveauet er så lavt, at jeg ikke kan undgå at vinde. Men så skal jeg heller ikke forstyrre dig mere;-)
Men vi ses måske et tilfældigt sted i Aalborg d. 29/1
@Angkorwat:
Du kan jo også satse på ikke skulle lave rebuy/addon og så er det jo kun 1000,- du skal lokke ud af hende :-)
Ellers kan du jo satse på at vinde en sat derude, så bliver det jo lidt billgere...
Har du lyst til at kigge forbi alligevel og måske kun deltage i sidegames, er det kun en 50,- til mad det drejer sig om.
Husk dog stadig lige at tilmelde/betale i forvejen så vi ved du kommer.
Mvh Mika
Og mht. niveauet... Svært at sige, men vi har da Carlos der kommer frisk fra WPT på Bahamas, så mon ikke han er i kamptræning?
Mvh Mika
Hvor mange er der tilmeldt indtil videre?
@Elvis500:
Der er ca. 20 personer der har meldt deres ankomst pt.
Det præcise antal tør jeg ikke længere spå om, men det skulle gerne komme lidt længere op.
De satellitter der kører på dagen, skulle også gerne skaffe lidt flere deltagere til turneringen...
Mvh Mika
P.S. Har du fået min mail?
yep
Hej alle.
Ja, så er vi gået ind i den sidste uge for tilmeldinger til SITN2005.
Har modtaget en god del indbetalinger allerede nu, og alle jer der har indbetalt vil på onsdag d. 19 jan. få en bekræftigelse + adressen hvor vi holder turneringen.
Men til alle jer andre er der altså stadig rig mulighed for at nå at tilmelde sig :-)
sitn.aalborgmob.dk
Mvh Mika
Hvis der er flere fra København/Sjælland der er interesseret i at deltage i dette glimrende arrangement, er der stadig to ledige bagsædepladser i min bil (DanTheMan har reserveret plads som co-driver), som kører fra København fredag sidst på eftermiddagen den 28., og retur fra dobbelt-A søndag over middag.
PS: Musikken i bilen kan vi forhandle om, men et godt bud ville være Østkysthustlers (Når en Østkysthustler rykker vestpå ;o)
Dobbeltpost... ups!
@ Mika:
Hvad med os, der kommer til satelliterne, men ikke har tilmeldt os hovedturneringen på forhånd? Hvor får vi oplyst adressen?
Send den evt. til min mail...
MVH Thomas
@MrTP:
Dem der kommer for at spille satellitter eller som tilskuere kan nøjes med at indbetale 50,- på det konotnr. der står i indbydelsen. Bare husk at gøre det inden d. 22 jan.
Grunden til dette er som før nævnt at jeg har brug for at vide hvor mange vi bliver både pga. indkøb af chips osv. til turneringen, men især pga. at vi har behov for at vide hvor mange der kommer i forbindelsen med mad-indkøb. Ved vi først det på dagen bliver køkkenafdelingen (læs: Min kæreste) stresset og sur, og det er en risiko jeg ikke tør løbe :-) Derfor overførsel af 50,- til min konto seneste d. 22 jan.
@Ulriksen:
Jeg har sendt en besked til din postkasse her på siden.
Mvh Mika
@Gene
"PS: Musikken i bilen kan vi forhandle om, men et godt bud ville være Østkysthustlers (Når en Østkysthustler rykker vestpå ;o)"
Har forgæves forsøgt at finde noget musik der kan sætte de gæve jyder i stemning... Men der findes ikke rigtigt noget... Damn... Men kom da lige i tanke om en udemærket cover-version af Østkyst Hustlers nr. med titlen "Når en vestkyst-fisker tager sydvest på"
Måske det kan inspirere nogen?
Mvh Mika
Så er jeg tilmeldt :)
Glæder mig meget til turneringen... Det ser sgu godt ud Mika...
Hvor mange her fra pokernet regner med at dukke op?
Dukker nok op, men nu får vi at se om jeg kan undgå at spille poker i weekenden(efter diverse drukture) eller kan præstere at glemme mit password til expekt:P
Gene>
Hvor i kbh kører i fra,er selv i Høje Taatrup den dag,så måske man lige skulle hoppe med der....
Og hvor regner i med at skulle overnatte?
snowking
@Snowking
Jeg kører fra Lyngby, men der bliver opsamling undervejs, så vi kan sagtens smutte forbi Høje Taastrup eller en station i nærheden.
Vi har bestilt værelse på Hotel Prinsen (se øverst).