Hej alle.
Jeg har valgt at ændre datoen for SITN2005, da den falder sammen med EPT, og jeg regner med nok at tabe nogen spillere på den bekostning.
Ny dato for turneringen vil komme snarest.
Mvh Mika
Showdown In The North 2005
hmmm.... hvad med alle os der havde sat kryds i kalenderen? :-(
Jeg tror helt ærligt ikke at EPT med 20.000 kr buy in henvender sig til samme klientel
Men det er måske fordi du selv skal spille den? :)
Nej, jeg skal ikke selv spille den (desværre)...
Men der er events med buyin helt ned til 2500,- og derudover kunne jeg forestille mig at folk der bor i nærheden kunne vælge at tage ind og få en kigger...
Men er jeg helt gal på den?
Jeg er da frisk på at holde fast i den oprindelige dato. Hvad siger de folk der havde givet udtryk for at de måske ville tage turen fra Sjælland til Aalborg?... Og hvad med jer andre highrollers, der regnede med at spille SITN2005?
Mvh Mika
Jeg tror heller ikke at det er samme målgruppe du rammer.
Mvh
Theis
Jeg vil stadig gerne til Showdown i Aalborg, hvis vi kan fylde en bil (og det er jeg sikker på at vi kan) - de 20K er lige i den tunge ende.
Det eneste der bekymrer mig ved din turnering er starttidspunktet. Mener det var kl. 10 på en lørdag. Det kan godt blive svært at få folk ud af fjerene så tidligt :-)
Hmmm.... Jeg ville egentlig gerne begge dele, men er stadig frisk på at tage med fra KBH til Aalborg, hvis nogle er friske.
/Mikael
Ok drenge... I har i forvejen min respekt, så jeg vælger at følge jeres råd her...
Troede nu heller ikke at 20k turneringen var en konkurrent, men derimod deres ture med 2500 kr i buyin....
Og bare rolig Gene. Der er først turstart kl. 12.00, så i skal bare afsted ved en 7.30 tiden :-)
Så det hedder altså stadig d. 29-01-05 kl. 12.00
Mvh Mika
sitn.aalborgmob.dk/
Hej Mika.
Tak for sidst.
Jeg overvejer at komme da, empire touren er i nærheden onsdag torsdag i den uge.
Hvor mange kan deltage ?
MVH
Carl
Hej Carl.
Ja selv tak for sidst... Det var jo en succes :-)
Max. antal deltagere er 60 og sidste tilmelding er d. 220105.
Men læs mere inde på sitn.aalborgmob.dk/ der skulle gerne stå de oplysninger du har brug for...
Men håber da på at se dig i det nordjyske igen...
Mvh Mika
Hvor mange er tilmeldt so far?
Regner i med udsolgt?
PT. er der tilmeldt 9 stk., men sidste tilmelding er også først d. 220105, så mange venter nok med at tilmelde sig til januar.
Jeg har ingen anelse om vi får udsolgt eller ej, men jeg regner med at vi ihvertfald bliver mellem 30 og 40 stk.
De 60 stk. der er max for turneringen er baseret udfra hvor mange det er muligt for mine køkkenfolk at lave mad til.
Mvh Mika
Hvorfor ikke lave nogle online satelitter hos Empire? De kunne køre i januar. Er det umuligt eller?
MVH
Nisse
@Nisse
Det er desværre nok umuligt, og nok også lidt for ambitiøst...
Denne turnering er et hobby projekt jeg har gået og rodet lidt med og som sådan ikke andet end en forvokset homegame-turnering...
Empire sponsorere diverse ting til turneringen men har ellers ikke andet med sagen at gøre...
Hvis denne turnering bliver en succes vil jeg i løbet af foråret sætte 1 eller 2 mindre turneringer op, hvor folk med mindre pengepunge også har en mulighed for at være med...
Mvh Mika
Jeg er også klar på at få fyldt en bil,så vi kan komme overog få spillet en god tour:)
snowking