Hej alle.
Nu er tilmeldingen så lukket for SITN05, men skulle der være nogle friske spillere, der stadig kunne tænke at spille eller være tilskuere her på lørdag d. 290105 så er i velkommen til at ringe til mig efter 18.00 (TLF:31199999) eller sende en mail til [email protected]. Min postkasse her på siden kan også bruges.
Vi har lagt madbudgettet sådan at der er plads til nogle ekstra spillere hvis behovet skulle være der.
Til alle jer andre der har tilmeldt sig vil jeg begynde at sende adressen på turneringsstedet ud i dag. Har du tilmeldt dig turneringen og ikke modtaget adressen senest onsdag aften, skal du bare kontakte mig på ovenstående info og så finder vi lige ud af det :-)
Adressen for yderlige info er som altid: sitn.aalborgmob.dk/
Ellers glæder jeg mig til at se alle tilmeldte på lørdag, og til at dele en øl med københavner drengene fredagaften oppe ved Morten...
Mvh Mika
Showdown In The North 2005
Hej Mika!
Havde jo egentlig givet tilsagn om at spille med lørdag, men da Expekt.com har været så flinke at sponsorere buy-in til EPT i København, så må jeg jo hellere "prøve" det! :-) Håber der kommer lignende arrangementer i fremtiden....
Kenneth
@Gyn721:
Fuldt forståligt Kenneth :-)
Vi ses bare næste gang jeg banker en turnering op her i det Nordjyske...
Held og lykke på lørdag...
Mvh Mika
Bump, til eftermiddagsfolkene
Bump... Til natteluskerne...
chili vil da gerne på hvis der er plads.
jeg kører sammen med Gene, formentlig.
chili
@chili
Det lyder godt Dr. Chili... Vi mangler en der kan drikke Gene ned i gaden kort tid inden turneringen. Jeg har en gut feeling der fortæller mig, at han er varm i øjeblikket.
/Mikael
DTM im your man
Super...
Bare husk at melde dig til hos Miwala igennem den hjemmeside han har lavet. Vi kører fredag og tager hjem igen søndag. Sightseeing i gaden når vi ikke spiller kort.
/Mikael
Syntes mange af jeres indlaeg omhandler alkohol, og at drikke hinanden under bordet eller ned af gaden.
AA er jo normalt American Airlines her paa forumet. Men skal i have hjaelp til hvor det naermeste AA moede finder sted i weekenden i Aalborg, kan jeg da godt hjaelpe. LOL LOL
Som de synger til Hammerby"s hjemme kampe: Æta, Knullar, Dricka, Spry, HAMMERBY.
(Oversat for Maltaeserne, Æde, Kneppe, Drikke, Bræk, NO TAXXXXXXX, SKÅL).
Hope you all have a nice social alkohol poker weekend.
Hvorfor er turneringen lagt samme tid som EPT i Koebenhavn?
@Nimac:
"Syntes mange af jeres indlaeg omhandler alkohol, og at drikke hinanden under bordet eller ned af gaden."
Jepper... Og lad os skåle på det...
"Hope you all have a nice social alkohol poker weekend."
Takker, og i lige måde :-)
"Hvorfor er turneringen lagt samme tid som EPT i Koebenhavn?"
Teknisk set er det omvendt... EPT-datoen kom først frem efter at jeg havde reklameret for turneringen. Lavede en hurtig rundspørge herinde om folk mente jeg skulle flytte turen til en anden dag. Det var stemningen ikke til, så jeg holdt fast i den oprindelige dato.
Dog synes jeg at det er forkasteligt at EPT-ledelsen går i så små sko, at de bevidst lægger deres turneringer på samme dag som konkurrende turneringer... Det dræber jo helt det lokale initiativ ;-)
Mvh Mika
He he Chili gamle dreng. Så blev du varm alligevel, efter din 5. plads i Partys 30$ (tillykke :o)
Nå men, der er noget der tyder på at vi er ialt 4 østkysthustlers der rykker vestpå fredag eftermiddag. DanTheMan, Chili, Snowking og undertegnede.
Hører da gerne hvem der ellers dukker op.
Haaber i faar en rigtig god succes rig weekend.
Godt at pokerverden i DK har folk som dig, der gider tage initiativ til at afholde live turny.
Saa drenge og piger, kom op af stolen og vaek fra computeren i weekenden. Det sociale aspekt er en vigtig del af ens liv. Med eller uden alkohol. Skåååååååååååååååålllllllllllllllll.
Uden alkohol, Coke og økodope indtil den sidste modstand er forsvundet......
C ya i 2xA ;)
@Nimac:
"Godt at pokerverden i DK har folk som dig, der gider tage initiativ til at afholde live turny."
Takker for de pæne ord :-) Jo jo, pokerverden har meget at være mig taknemmelig for... Især folkene i mit homegame er taknemmelige for alle de penge jeg taber hver gang vi spiller...
Nej, for at være seriøs et kort øjeblik, kan jeg da nævne at der efterhånden er ved at være et rigtigt livligt live-miljø herhjemme... I mange af de størrer byer har du mulighed for at spille turneringer og cashgames ret ofte.. Så der er rigtig mange der arbejder for pokeren i DK, og der bliver flere og flere hver dag, så det er en dejlig tid at være pokerspiller i DK.
Jeg promovere bare min turnering skamløst meget og kommer pga. det til at fremstå lidt mere aktiv...
Mvh Mika
@ Nietzsche
Den vaerste modstander kan jo vaere en selv.
Det kan jeg da ihvertfald laese fud ra nogle brugeres indlaeg. LOL
Der er masse her er mit program
27. jan. Pokeraften, satelit til SITN
29. jan. SITN (måske)
30. jan. Pokeraften, 7 Card Stud
1.feb. Pokerskole i Århus
2. feb. Empire Poker Tour
3. feb. Pokeraften, NL Hold"em
5. feb. Pokeraften NL Hold"em
Så holder jeg også fri til den 10. feb. :)
Chili>>
Cool at du er frisk,og tillykke med placeringen!
Er der så et gavekort på højkant igen;)?
snowking
@Nimac
Hellere dårlig modstand end god modstand.
Hellere god modstand end ingen modstand i det hele taget.
Så på sin vis en god feature af og til at være sin egen modstander, så er man aldrig HELT dårligt stillet.....eller nowet :)
Så er adressen til lørdagens turnering sendt ud til dem der har tilmeldt sig.
Jeg mangler dog lige at send til DanTheMan og MrTP, men DTM jeg regner med at du får adressen af de andre KBH-drenge... Og vi ses jo også fredag ude ved MortenH...
MrTP hvis du lige kan sende din mail til [email protected] så sender jeg adressen til dig...
Er du nu en af dem der ikke har fået betalt men gerne vil med kan det stadig nåes. Send en mail til [email protected] eller ring 31199999 og så kan vi se om vi ikke kan finde ud af det...
Er du en af dem der har tilmeldt dig og ikke fået min mail med adressen så smid en besked i min postkasse eller benyt ovenstående muligheder og så finder vi også ud af det :-)
God vind ved bordene...
Mvh Mika
Melder mig frivilligt til at vise kødbenhavnerdrengene rundt i Gaden. Som vi siger på arbejdet: Vi drikker kun indtil vi bliver stivere end den stiveste på den anden side af baren.
Er det så godt eller skidt jeg står bag baren?
Men ja. Glæder mig til på fredag. Men er der også satellitter lørdag morgen?
@cowzkull:
Forstår ikke spørgsmålet...
Der er ingen satellitter fredag... Først lørdag... Fredag er bare lidt hygge...
Mvh Mika
@Miwala
MortenH har da ellers lovet at der er chips og kort hos ham fredag aften. Og hvis der er chips, er der vel også satellitter :o)
Adam (aka Chili) tager med til dobbelt-A. Så du må gerne notere ham som deltager.
@ Mika:
Her har du lige min e-mail adresse:
[email protected]
Vi ses lørdag
@Gene: Ja, for f...., Spil nogle sattellitter... Men det er bare ikke en del af det officielle arrangement... Det vil sige at jeg kan komme og spille og vinde adgang?? Im there...
Chilli er noteret for en plads :-)
@MrTP: You got mail :-)
Mvh Mika