Hej.
Ingen ide om det er postet før, men fuck det er sick godt lagt.
Hånden starter ca 4min inde, hvis jeg husker rigtigt.
pokertube.com/Movies.aspx?movie=7485&title=WSOP_2008_Ep15_Main_Event_2_4&player=1&page=0&KeyID=1&list=5
Sick pot - WSOP ME 2008
Nej ung gut der ligger Jacks full, i en pot der går, check check check på flop. Samme turn.
River får en gut full skur i konger og en i knægter.
Knægtene ligger til enkelt nakke.
altså ham 4 min inde? - hvad siger man til ham? Det er vel lidt ondt at sige "nice hånd" er det ikke??
sick sick sick fold.....
ja ca 8 min inde... det er for vildt at han kan smide den.. selv med det vildeste read på modstanderen ville man jo give på nakken.
sick sick sick.
Os onlinespillere fatter jo ikke hvad der foregår i sådan en hånd.
se da donken med KK, han skriger jo at han vil calles! At jeg viste jeg var slået med jacks full i det spot havde ikke været nok til at få mig til at folde alligevel.. hehe
Well-Fucking-Played
std fold imo
Hvordan går den preflop? Potten er 1950 efter de begge har kaldt hans raise til 600.
Blinds 50/100, limp-limp, raise 6xBB, call-call?
Eller caller de begge i blinds efter han raiser knappen/LP til 6xBB?
Hvis det er tilfældet, vil rangen for nogle jo være noget i retning af TT+, AQ+ for denne størrelse button/LP raise. AK vil oftest bette floppet, AQ og QQ turn, på river er der intet af hans resterende range som vi slår - easy fold :-)
Nej, det ligner da et super fold, men der er selvfølgelig mange faktorer der kan spille ind på det som vi ikke ser noget som helst til.
What the f...?! Hvor er det hjernedødt!
jesus, hvad sker der for Gellers flop-check.. der er jo en mulliard straight og flush draws ude og så checker han -- det er imho mega-ringe spillet og det koster han formentlig modstanders stack
Har i overvejet at ham her er Jennifer Tillys mandlige udgave?
Sådan et fold ligner for mig mere end idiot der (u)heldigvis kommer til at ligne en pokergud..
Men sådan er poker jo. Idioter kan til tider ligne en chef og en chef kan til tider ligne en idiot.
Tror os mere på at han ville lege helt i fjerneren og ramte rigtig denne ene gang. Tvivler meget på at det der er et haj laydown fordi han simpelthen var helt sikker på han var slået.
Ja, det er vist et af de folds der får fyren til at se genial ud 1/10 gange og ligne en idiot de resterende 9 ;-)
Og hva dælen sker der for at BEGGE checker floppet?
LOL Joe Hachem, hvor er det dårligt spillet med TT. De der live-spillere ryster mig gang på gang.
Mht. fuldt hus over fuldt hus-hånden, så er der vist ingen tvivl om, at KK-manden er en kæmpe donk. Som udgangspunkt er det jo altid et kald med JJ i det her spot på river, når hånden går check-check på floppet.
Men hvis JJ-manden har et read/tell på donken, så er det jo et ganske imponerende fold.
tja folk kan kalde ham en idiot men i min verden er det der fucking imponerende.
at man kan lægge Hus i det spot der er mig en gåde. jeg tager sku hatten af for ham.