:)
Sidste Spil på Zulu kl 20.00
@LoneRangR -> Insta ban! :P... JA!.. Det er bestemt noget man ikke må gå glip af uanset om man har set den før ;)
- X
Tjo. Mon ikke man ender med at sætte til sig til at se den for 2482349828 gang :-D
stille Ranger!
Er 100 på at Ranger har set filmen, men ikke vidste hvilken film du refererede til :)
Det håber jeg i hvert fald.
Det er et must see... 50 gange, mindst!
THE KID'S GOT ALLIGATOR-BLOOD!
For h...... Jeg ser stort set aldrig TV, andet end Simpsons. Sidst jeg hoppede på en film efter anbefaling herfra, var positivt, så jeg må hellere hoppe på :-)
Nogen der kan optage Talent 09 på Betamax ? :-P
Lone>> Vil du ikke fortryde :).. En klasse film!..
www.imdb.com/title/tt0128442/quotes <- Med klasse citater :D
- X
Absolut bedste pokerfilm EVER!
Så den engang 5 gange på en dag! Ku' bare ikk for nok af at se Matt Damon tage chancen til WSOP i slutningen.
Jeg er godt jaloux på LoneRangR.
Ville ønske det var mig der ikke havde set filmen endnu og stadig havde den til gode :)
Som Aurvandil :)
Tror jeg vil se Rounders søndag - danm den er klasse!
Lige et off topic, men hvor mange af jeres nærmeste, dvs. familie/kæreste/kone har den samme indstilling til dit poker som Matts kæreste i filmen?
Aaaarh..... Så var den nu heller ikke bedre end så meget andet. Dog var John Malkovich en fornøjelse som altid :-)
Lone R, pas nu på.. det må man ikke sige herinde. Jeg har tidligere ytret noget meget tilsvarende - det var ikke ret mange enige i ;-)
Men Malkovich ER genial - som altid :)
Til gengæld er Stallone på banen i "Cobra"på 6'eren. Dyrk lige hans fede øse....
:-)
Sidder og ser Men in Black for jeg-ved-ikke-hvilken-gang... egentlig ikke hvorfor...
Cobra, fra dengang stallone var cool med spejlsolbriller, store muskler, og en håbefuld dansk blondine med kæmpe bryster og lange ben.
Det er sgu filmkunst fra dengang jeg var helt ung :)