Sikke en CHEF! 1184% ROI
Hvis man skulle investere lidt så skulle det da ved at stake sådan en chef. Jaja, varians, men han laver lige to top 4 placeringer back to back. Det er sikkert at jeg railer ham lidt på søndag!
Det kom sig af at jeg så at brogba ligger 1'er på OPR's liste over Party spillere. Det er rimelig nice, imo.
Vi har nogle danske spillere at være stolte af. Var det ikke også noget med at vi blev kåret til verdens bedste poker nation for et år eller to siden af Cardplayer. Hvordan ligger vi nu?? Kan man se en ranking-liste et sted??
Ligner min på en gammel Ongame konto :D
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/AllinAllout5/poker/results/25725B66661F4555B281F1E93D4F783E.html?t=2
som orty... LOL 5 tours, det siger da ikke en meter! :)
Jeg har haft en ROI på 7500 %.
Første tour, 1k buy in, shipper den for 75k.
Har en gammel konto med en ROI på 445% over 1418 tours... Den sparker røv... (Skjult blær)
LOL min ligger på 1415% efter 4 tours på party, skulle have spillet for noget mere kun 154us i plus.
@nilfo1
"Intense! Sikke en april, hva..."
Yes yes. Det var tider den gang man kunne vinde MTT's. Nu er man stuck på $4 sng's på Stars :D
ROI = 4501% OMG OMG OMG!
officialpokerrankings.com/ongamepoker/Luuuke87/poker/results/66F13952418A48BB8E5EDB2581AF39FC.html?t=2
:-)
I har travlt... Men ikke med at svare på det der står i det nederste afsnit...
Er der nogen der kan/gider det??
Zipex - det er lidt vildt, han vinder en Coinflip, også slutter han 3'er. :)
POSITIV VARIANS FTW!